Itse käytän avovaimon pikkareita, mutta vain käytettyjä, otan pyykkikorista seksikkäät pikkumustat, jotka tuoksuvat pillulta, vedän ne jalkaani ja runkkaan niin, että laukeen niihin. Joskus käytän myös hänen stayupeja ja korkkareita. Oon 59v ja hän edustustöissä ja käy myös joskus vieraissa, koska joskus pikkarit spermaiset, mutta ei minun mehuista. Jotenkin kiihottaa vain enempi, onko muilla naisten vaatteisiin pukeutumista salaa ?
Vaimon pikkarit
14
667
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä vaimon se saa kiimaan
- Anonyymi
Ex-anopin luona käydessä tulee nuuhkittua ja spermalla sotkettua hänen pikkarit pyykkikorissa.vanha yksin asuva nainen pitää siitä kun saa nuoremman miehen huomion.
Täällä myös yksi, joka tykkää pitää vaimon käytettyjä pikkareita ja runkata niihin. Meillä välillä aika tahraset, ehkä vieraan mälleitä
- Anonyymi
Vaimon sukkahousut tulee sotkettua pyykkikorista usein..t.61ukm
- Anonyymi
61ukm onko vaimosi huomannut spermaiset sukkahousut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä,mutta ne on pesuun kuitenkin menossa...eli ei oikein pidä siitä..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun paskat lahkeessa
- Anonyymi
Haluisiko joku kuka pitää vaimonsa pikkareita ja liivejä ym, että tulisin ottamaan suihin tai peppupanoja ym. kivaa. T. +60ukm.
- Anonyymi
Piere ikeniis kaappihomo runkkari
- Anonyymi
mistä olet +60ukm
- Anonyymi
Minä käytän samalla tapaa anopin alushousuja. Ei ole pikkumustat, vaan sloggit kokoa 48.
- Anonyymi
Jätätkö anopin nähtäväksi spermaiset sloggyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätätkö anopin nähtäväksi spermaiset sloggyt
Alkuun en uskaltanut. Sen jälkeen olen, kun anoppi alkoi jättää alushousujaan pesukoneen viereen pöytätasolle. Oli varmaan huomannut, että haistelen niitä. Ajattelin, että tämä oli merkki asian hiljaisesta hyväksynnästä.
- Anonyymi
Onkos ne pikkarit edestä keltaiset ja takanta ruskeat?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509