Moni tanssii ikänsä oppimatta tanssimaan, näkyy lavoilla ja tanssipaikoilla. 5 kymmentä vuotta mää oon tanssinut.
Monta vuotta olet tanssinut?
2
221
Vastaukset
- Anonyymi
Eri alojen ammattilaisten ja ammattilaisiksi väitettyjen henkilöitten kanssa tekemisissä oltuani olen pannut merkille, että siinä vaiheessa, kun henkilö katsoo asiakseen sanoa, että: minä olen tehnyt näitä hommia yli nelekytä vuotta, joten älä sinä juippi tule minua näissä neuvvomaan... on kysymyksessä armonanomus, joka kokemattomasta kuulijata saattaa toki kuulostaa uhkaukselta ja aiheuttaa pelonsekaista kunnioitustakin, vaikka ei mekein voi mitenkään vastustaa kiusausta tiedustella, että: nin niin mutta minkä ihmeen takia tämä on tehty näin? Todellinen ammattihenkilö ei tuollaisessa tilanteessa alkaisi uhkailla ja mesoa vaan lausuisi kylmän rauhallisesti, että: tein sen tarkoituksella noin.
- Anonyymi
Ainoa oikea tapa tanssia ei ole kursseilla opetellut kädenaliveivaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000