jossa oli pari, jonka toinen osapuoli oli saanut pysyvän vamman loukkaantumisen seurauksena. Rakkaus ei hylännyt häntä jäämään yksin! Minulla heräsi mieleen muisto suhteesta, jossa en ollut puolisolleni näkyvä sängyn ulkopuolella. Aloin itkeä huomatessani, kuinka rakastavasti mies hoiti vaimoaan. Sellaisen parisuhteen minäkin haluan, olla näkyvä ja rakas ja kumppanini olisi näkyvä ja rakas ihan jokaisena päivänä. Rakkaus on kaikki!
Katsoin ohjelmaa
Anonyymi-ap
2
214
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo kokemus muutti tapaani ajatella, tai oikeastaan se varmisti sen vaihtoehdon, että haluan löytää ikäiseni miehen johon rakastun ja joka rakastuu minuun.
- Anonyymi
Olen ollut kauan surullinen menetettyäni hyvän työpaikan ja kaikki sen jälkeen tapahtunut piti minua otteessaan, erikoisen laaja-alaisen kokemuksen takia. Aluksi mistään mitään ymmärtämättä ja myöhemmin ymmärtäen ja silti kuljin kuin pimeässä, enkä tiennyt mihin suuntaan minun pitäisi kulkea. Nyt minä tiedän sen, rakkaus on kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010