Rakastelun aikana piereskely

Anonyymi-ap

Onko ok vai epäkunnioittavaa toista kohtaan?

38

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi hyvä ja sama ruokapöydässä

• Anonyymi

Ei se ainakaan romanttista ole.
      Yksin voi paukutella ja jos stalkkeri katsoo niin oma syy.Että haistappa kyylä pska.

• Anonyymi

Korjaan oli tuolle 00.21 vastaajalle.Mehehän pappa vetään käteen ja unille jo.

• Anonyymi

On se vähän tunnelmantappaja jotenkin.

• Anonyymi

Kyllä kun astuu eukkoa takaapäin ykköseen ja se päästää myrkyn ilmoille niin latistaa vähän fiilistä.

• Anonyymi

No eihän se toivottavaa ole, mutta eihän niille aina mitään voi. Siinä kun kuitenkin hytkytellään, lasketaan painoa vatsan päälle, pyllistellään ja väännellään jalkoja ties miten. Eri asia jos joku alkaa huvikseen oikein antaumuksella rupsuttelemaan.

• Anonyymi

Onks tää joku kuuhullujen keskustelu?

• Kyllä siinä voi halut kadota, kun alkaa kakka haista ja naurattamaan voi myös alkaa sellainen töräyttely. Eihän sille mitään voi jos kaasuttaa. Ei kannata syödä kaasuttavia ruokia ennen niitä touhuja.

• Anonyymi

Kerran on pieru päässyt mutta se olikin elämäni kovin orkku. Eipä oo ikinä ennen meinannut kongreettisesti tajukin lähteä. Olin nuori ja selvinpäin sekä parisuhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran on pieru päässyt mutta se olikin elämäni kovin orkku. Eipä oo ikinä ennen meinannut kongreettisesti tajukin lähteä. Olin nuori ja selvinpäin sekä parisuhteessa.

Mitäpä ukkosi tuumasi kun pöräytit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä ukkosi tuumasi kun pöräytit?

Ei hän vielä ukko ollut. Ei se sitä murehtinut oli tyytyväinen ilmeisesti saavutuksensa. Minua nolotti. Eikä se mikään kauhia töräytys ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän vielä ukko ollut. Ei se sitä murehtinut oli tyytyväinen ilmeisesti saavutuksensa. Minua nolotti. Eikä se mikään kauhia töräytys ollut.

Lisään keskusteltiin aiheesta myöhemmin naisten kesken synnärillä näistä aiheista ja kaikkea sai kuulla. Mutta yleinen mielipide on ollut että mies saa häipätä jos pieruja pelkää ja hajuja.

• Anonyymi

Sinähän tuoksutkin varmasti hyvälle,kiitä universumia että sait poikia etkä tyttöjä nimittäin tytöt perii hajun isältään.Sinun mexicano naises vasta haiseekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään keskusteltiin aiheesta myöhemmin naisten kesken synnärillä näistä aiheista ja kaikkea sai kuulla. Mutta yleinen mielipide on ollut että mies saa häipätä jos pieruja pelkää ja hajuja.

Saako mies piereä ja haista samaan tapaan kuin sinä?

• Anonyymi

No mieheltä siinä kolmen työnnön aikana pieru kirsikka kakun päälle.

• Anonyymi

Kerran rakastelin piereskelyn aikana❤️‍🔥💨

• Anonyymi

Vessanpöntöllä🤔

• Anonyymi

Piereskely. Kuseminen suuhun ja juominen. Paskan syöminen. Kusen ja paskan ravinto.
      Romanttista.

• Anonyymi

Toivottavaa. Jopa hyvin.

• Anonyymi

Tällä hetkellä ollaan jo pitkällä haisemisessa kolmen kimppaa korvessa.

• Anonyymi

AP mikä rak.astelu

Pisto upotus ravistus
      1 mins

• Anonyymi

Ei pieru haittaa yhtään.

• Anonyymi

05.18 viesti poistettiin eli kyylä ei oo saanut mexicanolta tacoa.

• Anonyymi

*Kirjoittaja katkero

• Anonyymi

Kyllä kyse on siitä, että ilmaa purkautuu emättimestä. Ei siinä mistään peremisestä ole kyse. Pojannulikat eivät vain ymmärrä tätä.

• Anonyymi

Tätä olin tulossa sanomaan. Ätmihän ei tätä ymmärrä yllättäen.......😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä olin tulossa sanomaan. Ätmihän ei tätä ymmärrä yllättäen.......😂

Ette tekään penaalin terävimpiä kyniä ole, kun ilmiselvän trollauksen takia tärisette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette tekään penaalin terävimpiä kyniä ole, kun ilmiselvän trollauksen takia tärisette.

Äläs nyt, tässä tuodaan vaan ilmi palstaguben kokemattomuus naisista mikä suututtaa palstagubbea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt, tässä tuodaan vaan ilmi palstaguben kokemattomuus naisista mikä suututtaa palstagubbea

Mitä jos aloituksessa tarkoitettiinkin miehen piereskelyä? Oletkos sitä miettinyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos aloituksessa tarkoitettiinkin miehen piereskelyä? Oletkos sitä miettinyt?

Olen nainen joten tuon naisen näkökulman. Melko kokematon luuseeeeer täytyy olla jos tällaiset asiat edes kauheasti mietityttää, kuten gubbea. Erikoinen ihminen eikä hyvällä tavalla, joka yrittää epäinhimillistää inhimillisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen joten tuon naisen näkökulman. Melko kokematon luuseeeeer täytyy olla jos tällaiset asiat edes kauheasti mietityttää, kuten gubbea. Erikoinen ihminen eikä hyvällä tavalla, joka yrittää epäinhimillistää inhimillisyyttä.

Kukaanhan ei kysynyt sinun näkökulmaa joka perustuu olettamukseen jonkun toisen näkökulmasta. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaanhan ei kysynyt sinun näkökulmaa joka perustuu olettamukseen jonkun toisen näkökulmasta. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

Byyhyyyyy. Sanon sen silti ja tulen sanomaan.

• Anonyymi

Eijjole

• Anonyymi

Minut kasvatettiin tynnörissä ja siksi minusta tuli lihavahko muija, kun lauloin Amooreaa!

• Anonyymi

Täysin normaalia että vatsassa ilmaa kun mies paukuttaa menemään. Ei pitäisi olla mikään syy tunnelman latistamiseksi. Täysin luonnollista peräpierut ja pimppapierut.

• Anonyymi

Joo. Se touhu on kuin pumppaisi pyörän renkaaseen ilmaa. Kyllä se täyttyy lopulta.

• Anonyymi

Voitte vuoronperään pöräytellä, antakaa aunusten kertoa rakkauden kieltä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe