Kuollut läheinen unissa

Anonyymi-ap

Pari vuotta sitte kuollut läheinen sukulainen on "kummitellut" unissa kuolemastaan lähtien. Onkohan tämä sukulainen jäänyt johonkin kuoleman ja elämän rajalle? Unissa monesti herää henkiin tai kuoleman ilmoitus olikin väärinkäsitys. Joka kerta kun näen tälläisen unen käyn kaiken läpi uudestaan. Tuntuu välillä että sukulaiseni itsekkin olisi ihan pihalla kuolemastaan. Monesti väittää ettei ole kuollut ja kyselee asuntonsa ja tavaroidensa perään ja miettii miksi kaikki luulevat hänen kuolleen. Hän myös kuoli hyvin nopeasti ja kukaan ei odottanut sitä ja hänellä jäi paljon tekemättä. Lähi aikoina unissa hän on ollut kyllä hieman varomaton vaikka viime unessa oli juuri noussut kuolleista ja yhtäkkiä hyppäsikin uimaan hyytävään veteen ja minä huusin perässä hänen lopettavan ja uivan takaisin. Hän oli kuin tottelematon lapsi. Voin kertoa lisää unista, mutta mitä mieltä olette?

4

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äitini 80 vsisko joka kuoli syöpään tuli uneeni.
      Olin hänen kanssaan baarissa, hän oli hyvin nuoren näköinen . Kysyin häneltä että onko siellä Jumala, jhän pudisti päätään ja hymyili vienosti.
      Kysyin vielä että onko siellä jeesus.. hän nauroi ääneen.
      Å

• Anonyymi

Surutyötä tekevä voi nähdä kuollen vielä unissa elävän ja on ,myös demonien työtä ilmestyä, muka kuolleina ihmisten sukulasina ja ekyttää ihmisiä.

• Anonyymi

Minä olen myös nähnyt unia kuolleista. Kuollut äitini on mm. Käynyt unissani usein. Näin unta vasta, että hän oli hyvin onnellinen sillä puolen. Hän kertoi, että hänellä on uusi mies ja lapset siellä. Ja hän puhui muutakin varsin järkevää asiaa siinä. Minulle on jäänyt usein näiden unien jälkeen sellainen tunne, niinku hän olisi käynyt unessa oikeastikin

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2854
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2113
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe