Miten vietät uuttavuotta?

Anonyymi-ap

Mitä kuuluu perinteisiin uudenvuoden viettotapoihinne?
Vieläkö valatte tinaa? Ilotulitteet? Nakit + perunasalaatti?
Kuuluuko alkoholi uuteenvuoteenne, entä uudenvuodenlupaukset?

37

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juon pirccaa. Eipä oikeen muuta. Olen 49v työtön mies.

• Anonyymi

LL lippu kertoo on pakkasta ja Roomassakin valetaan tinaa muinaisessa. 9 euroa tilaus ,jos haluaa lukea koko jutun. Olutta pirkkaa

• Anonyymi

Makaan sohvalla, kuten kaikkina muinakin vuoden päivinä. Haaveilen myös sankariteoista. Kun olen oikein virkeällä tuulella, saatan kurkistaa ikkunasta kaihtimien välistä ulos.

• Anonyymi

Ei valeta tinaa
      Ei ilotulitteita
      Nakit+perunasalaatti. Ei todellakaan, niin vanhanaikaista.
      Ei alkoholia
      Ei uudenvuodenlupauksia

Hyvää ruokaa, siisti lämmin pirtti ja sauna, ei riitaa tai toraa, ulkoilua.

• Anonyymi

Olen uupunut!

• Anonyymi

Pistän tulpat korviin ja menen aikaisin nukkumaan. Lähipäivinä välttelen liikkumista ulkona mikä on täynnä ilotulitusjätettä

• Anonyymi

Sama täällä, ei kiinnosta vähääkään ilotulitteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä, ei kiinnosta vähääkään ilotulitteet.

Vien kaikki Lieskan rakit pihalle sidon puuhun ja ammun raketti patoja 20metrin päässä ja juon kossua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vien kaikki Lieskan rakit pihalle sidon puuhun ja ammun raketti patoja 20metrin päässä ja juon kossua

Dynaaminen ja energinen suunnitelma 🏋️‍♀️

• Anonyymi

Ostin 4 tähden konjakkia 2 pulloa ja 5,5 prosenttista olutta 24 tölkkiä.
      Iltaruokana on braatvurstia sekä katkarapusalaattia. Jälkiruokana suklaamoussea.
      Noin puolenyön maissa nautitaan vielä nöyhtöpossua, salaattia sekä hampurialaisia.
      Myös silliä ostin uudenvuoden aamupäiväksi sillä ryyppäämisen jälkeen keho kaipaa suolaa.

• Anonyymi

Mulla on sipulitee makkaraa 16kg marinoitumassa kiljussa. Mennään isolla porukalla mökille saunomaan ja syömään. Kiljua on 200 litran tynnyri.

• Anonyymi

Tästä tulee juhlien juhla. Äitee lupasi laittaa mantelisattumia velliin.

• Anonyymi

Nukun kuulosuojaimet päässä. Perunoita ja makkarakastiketta maha täynnä.

• Anonyymi

SipuLIteemakkaraa x-tra olutta ja kinkkua Muskotin jätelavalta. Pipuloin invavessassa k-market lehti kourassa

• Anonyymi

Juopottelen tietysti pulipenkki tovereitten seurassa. Kaikkia selviöitä te kehtaatte kysellä.

• Anonyymi

Panen satamassa pimuja paljaalla pinppiin

• Anonyymi

Tarkeneeko siellä panna eikö oo kylmä tuuli?🥶 Paneminen tietysti lämmittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkeneeko siellä panna eikö oo kylmä tuuli?🥶 Paneminen tietysti lämmittää

mälli jäätyy pinppiin sataman pulipenkillä. homostelemaan kotaan ilman lupaa paljaalla + Pirkka olutta tokmannilta papattimatto taskussa

• Anonyymi

Reunatiellä varmaan pillerikauppa käy

• Anonyymi

Poikien kanssa parkissa takatuupparoimassa.

• Anonyymi

Minä teen ihmeitä. Muutan viiniä vedeksi.

• Anonyymi

BMW

• Anonyymi

Kusimuna

• Anonyymi

Australia pani 4 miljoonaa rakettein Lieska ponmittaa 5000 eurolla työttömiä 6000 kpl

• Anonyymi
      • Anonyymi

Uuh.. ihana babekin mukana 🥰

• Anonyymi

pirca beer on paskaa humalassa Reunatie 12 d3

• Anonyymi

Dynaaminen ja energinen uudenvuoden juhla 🕺

• Anonyymi

Babe, urhea poss... pimu!

• Anonyymi

Miettien kaiketi elä.än lyhyyttä ja turhuutta. Jo kuten edellisetkin seitsämänkymmentävuotta.

• Anonyymi

Harrastan miesten välisiä suhteita, ryyppään, makaan peräkammarissa krapulassa ja syön vanhan äitykän keittämää velliä.

• Anonyymi

Perinteinen lieksalainen uusivuosi!

• Anonyymi

olutta ja papatteja on pinpissä

• Anonyymi

Homo!

• Anonyymi

aidsmälli

• Anonyymi

BMW

• Anonyymi

SKDL

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4330
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3724
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      410
      1347
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      411
      1187
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe