Mitä kuuluu perinteisiin uudenvuoden viettotapoihinne?
Vieläkö valatte tinaa? Ilotulitteet? Nakit + perunasalaatti?
Kuuluuko alkoholi uuteenvuoteenne, entä uudenvuodenlupaukset?
Miten vietät uuttavuotta?
37
375
Vastaukset
- Anonyymi
Juon pirccaa. Eipä oikeen muuta. Olen 49v työtön mies.
- Anonyymi
LL lippu kertoo on pakkasta ja Roomassakin valetaan tinaa muinaisessa. 9 euroa tilaus ,jos haluaa lukea koko jutun. Olutta pirkkaa
- Anonyymi
Makaan sohvalla, kuten kaikkina muinakin vuoden päivinä. Haaveilen myös sankariteoista. Kun olen oikein virkeällä tuulella, saatan kurkistaa ikkunasta kaihtimien välistä ulos.
- Anonyymi
Ei valeta tinaa
Ei ilotulitteita
Nakit+perunasalaatti. Ei todellakaan, niin vanhanaikaista.
Ei alkoholia
Ei uudenvuodenlupauksia
Hyvää ruokaa, siisti lämmin pirtti ja sauna, ei riitaa tai toraa, ulkoilua. - Anonyymi
Olen uupunut!
- Anonyymi
Pistän tulpat korviin ja menen aikaisin nukkumaan. Lähipäivinä välttelen liikkumista ulkona mikä on täynnä ilotulitusjätettä
- Anonyymi
Sama täällä, ei kiinnosta vähääkään ilotulitteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, ei kiinnosta vähääkään ilotulitteet.
Vien kaikki Lieskan rakit pihalle sidon puuhun ja ammun raketti patoja 20metrin päässä ja juon kossua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vien kaikki Lieskan rakit pihalle sidon puuhun ja ammun raketti patoja 20metrin päässä ja juon kossua
Dynaaminen ja energinen suunnitelma 🏋️♀️
- Anonyymi
Ostin 4 tähden konjakkia 2 pulloa ja 5,5 prosenttista olutta 24 tölkkiä.
Iltaruokana on braatvurstia sekä katkarapusalaattia. Jälkiruokana suklaamoussea.
Noin puolenyön maissa nautitaan vielä nöyhtöpossua, salaattia sekä hampurialaisia.
Myös silliä ostin uudenvuoden aamupäiväksi sillä ryyppäämisen jälkeen keho kaipaa suolaa.- Anonyymi
Mulla on sipulitee makkaraa 16kg marinoitumassa kiljussa. Mennään isolla porukalla mökille saunomaan ja syömään. Kiljua on 200 litran tynnyri.
- Anonyymi
Tästä tulee juhlien juhla. Äitee lupasi laittaa mantelisattumia velliin.
- Anonyymi
Nukun kuulosuojaimet päässä. Perunoita ja makkarakastiketta maha täynnä.
- Anonyymi
SipuLIteemakkaraa x-tra olutta ja kinkkua Muskotin jätelavalta. Pipuloin invavessassa k-market lehti kourassa
- Anonyymi
Juopottelen tietysti pulipenkki tovereitten seurassa. Kaikkia selviöitä te kehtaatte kysellä.
- Anonyymi
Panen satamassa pimuja paljaalla pinppiin
- Anonyymi
Tarkeneeko siellä panna eikö oo kylmä tuuli?🥶 Paneminen tietysti lämmittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkeneeko siellä panna eikö oo kylmä tuuli?🥶 Paneminen tietysti lämmittää
mälli jäätyy pinppiin sataman pulipenkillä. homostelemaan kotaan ilman lupaa paljaalla + Pirkka olutta tokmannilta papattimatto taskussa
- Anonyymi
Reunatiellä varmaan pillerikauppa käy
- Anonyymi
Poikien kanssa parkissa takatuupparoimassa.
- Anonyymi
Minä teen ihmeitä. Muutan viiniä vedeksi.
- Anonyymi
BMW
- Anonyymi
Kusimuna
- Anonyymi
Australia pani 4 miljoonaa rakettein Lieska ponmittaa 5000 eurolla työttömiä 6000 kpl
- Anonyymi
Juhlat alkoi juuri, paikalla lieskan lehden toimittaja kameroineen..
https://aijaa.com/NqssyS- Anonyymi
Uuh.. ihana babekin mukana 🥰
- Anonyymi
pirca beer on paskaa humalassa Reunatie 12 d3
- Anonyymi
Dynaaminen ja energinen uudenvuoden juhla 🕺
- Anonyymi
Babe, urhea poss... pimu!
- Anonyymi
Miettien kaiketi elä.än lyhyyttä ja turhuutta. Jo kuten edellisetkin seitsämänkymmentävuotta.
- Anonyymi
Harrastan miesten välisiä suhteita, ryyppään, makaan peräkammarissa krapulassa ja syön vanhan äitykän keittämää velliä.
- Anonyymi
Perinteinen lieksalainen uusivuosi!
- Anonyymi
olutta ja papatteja on pinpissä
- Anonyymi
Homo!
- Anonyymi
aidsmälli
- Anonyymi
BMW
- Anonyymi
SKDL
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070