Tekivät Nikolai II verisestä, kansanmurhaajasta vielä pyhimyksen.
Ilman Nikolaita ei olisi tullut 1. maailmansotaa. Täydellinen tunari.
Venäjän historia pelkkää kansanmurhaa
10
164
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä laski, että sen armeija on muita vahvempi 1914, joten se saattoi uhata Itävalta-Unkaria [ja Saksaa]. Mutta sotatantereella menestys jäi heikoksi heti aluksi.
Nikolai ajatteli juuri niin kuin Putinkin, mutta venäläiset eivät osaa sotia kuin pienempiään vastaan, eikä pärjää niillekään, kuten Suomea vastaan kävi 2:ssa maailmansodassa. - Anonyymi
Mannerheimikin piti Nikolain kuvaa yöpöydällään, mutta yksikään heteromies ei pidä toisen miehen kuvaa yöpöydällään.
- Anonyymi
Mannerheimin tiedetään usein haikeana huokailleen, hän oli minun keisarini. Ehkä heidänkin välillään on ollut alentavia irstailuja ja moraalisia hairahduksia, kuten Mannerheimin ja lennätintoimiston päällikkö Agathon Lindholmin yhteisissä hetkissä.
- Anonyymi
Hallitsija on asia erikseen! Yli sata vuotta sitten tsaari moli lähes jumalolento!
>>Nikolai ajatteli juuri niin kuin Putinkin, mutta venäläiset eivät osaa sotia kuin pienempiään vastaan, eikä pärjää niillekään, kuten Suomea vastaan kävi 2:ssa maailmansodassa.>>
En tiennytkään että Suomi voitti sodan.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi
Kansainväliset historioitsijat pitävät Suomea voittajana. Ettäs sillai. Ymmärrettävästi Pietarissa ajatellaan toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansainväliset historioitsijat pitävät Suomea voittajana. Ettäs sillai. Ymmärrettävästi Pietarissa ajatellaan toisin.
Hehe, et sinä ole mikään historioitsija, saatikka kansainvälinen:-D
- Anonyymi
Nyt sitten kuulit viimeinkin!
- Anonyymi
Niin, kyllä venäläisiä on kieltämättä kuollut hirveästi lännen aiheuttamissa kansanmurhissa, Hitler, Suomi, Unkari, ym. viimeksi => 24 miljoonaa kuollutta.
- Anonyymi
Lev Lopukhovsky joka on Venäjän Sotahistorian Akatemian puheenjohtaja on yhdessä Boris Kavakerchikin ja Harold Orensteinin kanssa tutkimuksissaan päätynyt kolmella eri laskutoimituksella että noin 14.6 miljoonaa neuvostoliittolaista sotilashenkilöä on kuollut sodassa tavalla tai toisella. Niihin lasketaan armeijan, laivaston ja ilmavoimien henkilöstön lisäksi myös NKVD:n sotilasyksiköiden, työpataljoonien, rajajoukkojen sekä partisaaniyksiköiden sotilaita. David Glantz heidän kirjansa esipuheessa tukee heidän lukemiaan. Glantz itse on jo vuosia aiemmin päätynyt arvioon 14.7 miljoonasta kuolleesta sotilashenkilöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707