Onko lestadiolaisten käytös rasismia? Vai heitä haukkuvien käytös? Entä ay-demarien toimet??

Anonyymi-ap

Oman edun tavoittelu ennen yhteistä etua on väärin. Demarit tekevät väärin ajaessaan ryhmäpäätöksillä ja ammattiliittojen joukkovoimalla asioita, jotka vahingoittavat yhteiskuntaa. Kyllä.

Ajatelkaa, että Kiuru ja kumppanit maalittavat yli 100 000 yksityisen puolen soteammattilaista parjaluokkaan! Onko kiva kuunnella demareiden läpisoitettua kasettia, jossa paasataan Kela-korvauksista koko ajan? Missä itse käyvät lääkärissä? Entä tuhannet tyhjät ympärivuorokautisen hoivan paikat? Vanhuksia ajetaan kotiin paskoihinsa, vaikka ympärivuorokautisen hoivan vuodepaikkoja on auki yli 5000.

Yksityisen puolen hoivapaikka maksaa 50 000 euroa vuodessa. Julkinen puoli ei koskaan pysty yhtä halvalla hoitamaan kotona olevia vanhuksia, jotka tuovat kustannuksia laukatessaan vähän väliä lääkärissä. Siinä ampulanssit ajaa edes takaisin ja vähintään kolme hoitajaa käy vuorokauden aikana pistäytymässä vanhuksen luona kotona. Onko se ihmismäistä elämää? Yhdenlaista maalittamista, kuten "rikkureiden" erottelu alempaan kastiin. Sitä demarit tekevät. Se on rasismia. Demareiden rasismia. Rasismi ei ole suomalaisuutta, sanoi presidentti uuden vuoden puheessa.

Miksi demarit eivät osallistu maan hallituksen tasa-arvoa edistävään hankkeeseen? Rasistit eivät halua muuttaa toimintatapojaan. Liian kipeä asia puolueelle.

Entä lestadiolaiset. Estävätkö he sananvapauden? Onko käytös toisuskovaisia kohtaan rasismia?

9

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä on tosiaan hieno maa , kun siellä ei ole ikinä lakkoja . Nykyään sie mielaritkin on heti vankilassa .

• Anonyymi

Neuvostoliitto on aina ollut, demareitten ja muitten vasemmistolaisten, ihannevaltio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neuvostoliitto on aina ollut, demareitten ja muitten vasemmistolaisten, ihannevaltio.

Neuvostoliitto on kuollut ja kuopattu aikopäiviä sitten ja tilalla on putinlandia, joka tarkoittaa suomeksi persuvaltiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neuvostoliitto on kuollut ja kuopattu aikopäiviä sitten ja tilalla on putinlandia, joka tarkoittaa suomeksi persuvaltiota.

Vasemmistoliitto meni Eu ryhmään jossa on Diktaattori Vladimir Putinin tukijoita. Vihreiden ex puheenjohtaja Tarja Gronberb on ollut viime vuonnakin Venäjällä tukemassa Diktaattori Vladimir Putinia kokouksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putiini yrittää palauttaa Neuvostoliiton. Elikkä demareitten ja muitten punikkien ihannevaltion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoliitto meni Eu ryhmään jossa on Diktaattori Vladimir Putinin tukijoita. Vihreiden ex puheenjohtaja Tarja Gronberb on ollut viime vuonnakin Venäjällä tukemassa Diktaattori Vladimir Putinia kokouksessa.

Mikä se tä mä demari Kiljunen on jolla venäläinen puoliso..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se tä mä demari Kiljunen on jolla venäläinen puoliso..

Näitä venäjämielisiä Kiljusia, on SDP pullollaan.

• Anonyymi

Itse sanoisin, että maallikoissa ja lestadiolaisissa molemmissa varmasti vikaa, riippuu niin yksilöstä ja taustasta.

Olen itsekin kuullut lasten haukkuvan ja pelottelevan puolin ja toisin enkä nyt ensimmäisenä olisi ostamassa taloa naapurustosta, jossa on paljon lestadiolaisia, mutta voihan sitä jokainen taustasta huolimatta tehdä parhaansa tullakseen naapurin kanssa toimeen.

Mielestäni tervehtiminen ja lasten kasvattaminen riittää naapurustossa, ei tarvitse mitään yhdessä hengailua harrastaa, jos arvot eivät kohtaa.

• Anonyymi

PERUSSUOMALAISTEN

AIKAANSAANNOKSET ORPON HALLITUKSESSA

• KÖYHIMPIEN ASUMISTUKIEN LEIKKAUKSET

TYÖTTÖMYYSTURVAN LAPSIKOROTUSTEN POISTAMINEN

• HOITAJAMITOITUKSEN LEIKKAUKSET

• ALV-KOROTUS (25,5%)

• SAIRAUSPÄIVÄRAHOJEN LEIKKAAMINEN TYÖKYVYTTÖMILTÄ

• IKÄIHMISTEN YMPÄRIKAUTISEN HOIVAN LEIKKAUKSET

• AMMATILLISEN KOULUTUKSEN LEIKKAUKSET

• TYÖTTÖMYYSTURVAN SUOJAOSIEN POISTO

• ANSIOSIDONNAISEN LEIKKAUKSET

• "VESI ON MEIDÄN" KANSALAISALOITTEEN VESITYS

• VUOROTTELUVAPAIDEN LAKKAUTUS

• AIKUISKOULUTUSTUEN LAKKAUTUS

• LAKKO-OIKEUDEN RAJOITTAMINEN

• IRTISANOMISSUOJAN HEIKENTÄMINEN

• PALKKAKUOPPALAKI

• ENSIMMÄISEN SAIRAUSLOMAPÄIVÄN PALKATTOMUUS

• TOIMEENTULOTUEN LEIKKAUKSET

• LÄÄKEKORVAUKSIEN LEIKKAUKSET

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37