Minä kyllä laitan nyt, että; Jonna Hyväri oli mielenterveystoimissa minun hoitajana ja hän ei suostunut soittamaan lääkärille eikä psykiatrille vaikka minä sanoin, että tämä lääke ei ole riittävä vaan annosta pitää nostaa.
Lääkkeet otettiin vankilassa pois, koska minä kävin sitä varten kotona. Minä sanoin vartijalle, että: Ota nuo adhd lääkkeet pois, koska minä en TARVI NIITÄ JA OLEN MIELUUMMIN VAIKKA ILMAN.
Adhd lääkkeet oli määrätty HELPOTTAMAAN minun elämää ja minä kävin lääkärissä terveyskeskussa ja siellä sanottiin, että: Mielenterveystoimissa hoidat tämän lääke asian kuntoon.
Jonna Hyväri on LÄÄKÄRIÄ JA PSYKIATRIKIN PÄTEVÄMPI, mutta onneksi hänellä on sentään Attendolla TYÖPAIKKA joten hänen työnantaja maksaa KORVAUKSIA, KOSKA TUSKIN HE SENTÄÄN MIELISAIRAITA OVAT TÖIHIN PALKANNEET VANHUKSIA HOITAMAAN.
Tuli vissiin HOVIOIKEUDESTA sähköpostia
Anonyymi-ap
1
163
Vastaukset
- Anonyymi
Just.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226