Teen töitä Norjalaiselle firmalle ja laskutan suoraan omalle tilille, eli minulla ei ole omaa yritystä.
Miten minun tulee ilmoittaa nämä tulot ja verotoimistoon ja miten maksan sit mun verot? Mistä saa apua tämmösiin kysymyksiin?
Miten maksan veroni
6
225
Vastaukset
- Anonyymi
Voin laittaa sulle tilinumeron jonne pistät ainakin 60% tuloista. Ylimääräisethän saat sitten takaisin palautuksina ensi vuonna...
- Anonyymi
Ei kukaan verojen maksussa auta, itse ne on pakko maksaa.
- Anonyymi
Kysy verottajalta, sieltä kyllä saa neuvot.
- Anonyymi
Eikö norja maksa veroja yms jos on työnantaja.
Kannattaa soittaa veroneuvontaan. Tai laittaa sähköpostia että saat ”mustaa valkoiselle ” neuvot.
Tulisijan siinä olla myös eläkemaksut, työttömyys vakuutus, terveysvakuutus yms verojen lisäksi.
Kannattaa ehdottomasti selvittää nopeasti ettei ala kerääntymään jotakin velvoitetta joka tulisi vuosien jälkeen korkoineen. - Anonyymi
Olisikohan asia kannattanut selvittää jo etukäteen.
Jos laskutat jotain, olet yrittäjä ja hoidat itse kaikki kulut ja maksut sen mukaan.
Jos norjalaisyritys maksaa sinulle palkkaa, vaihtoehtoja on monia riippuen siitä, missä työsi teet, mutta verot pitää joka tapauksessa maksaa. Jos teet työsi Suomessa, maksat verosi Suomeen.
https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/suomesta_ulkomaille/toihin_ulkomaille/ulkomaisen_tyonantajan_palveluksee/etätyö-suomessa-ulkomaiselle-työnantajalle/ - Anonyymi
Hae ennakot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236