Ostin tässä ensimmäisen digitaalisen pelini ps verkkokaupasta ja aloin pelaamaan sitä, mutta ilo loppui lyhyeen kun en pääse enää etenemään siinä. Yksi pelin tehtävistä on jotenkin jumiutunut eikä peli merkitse sitä suoritetuksi. Kokeilin jo aloittaa alusta koko pelin ja jouduin suorittamaan monen tunnin edestä tehtäviä päästäkseni samaan kohtaan jossa olin, mutta se sama tehtävä onkin edelleen jumissa. En siis poistanut pelin asennusta, voisikohan se auttaa? Vaikka eipä kyllä enää huvittaisi toistaa samoja tehtäviä kolmatta kertaa.
Pistää kyllä miettimään, että tämmösiäkö nämä storesta ladattavat pelit onkin. Tosi kiva kun eteneminen tyssää kesken pelin.
Peli jumissa?
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä peli?. Ja oletko nyt satavarma että ongelma on pelissä eikä pelaajasta kiinni.
Itse ostanut kymmeniä pelejä Xbox kaupasta eikä mitään valittamista ole vanhimmat jo 9v sitten silti ne kulkee mukana. - Anonyymi
Googlaa onko muilla samaa nimenomaan EI FYYSISEN pelin kanssa.
Ja etsi ja katso on patchia tullut että voi updeittaa sen pelin.
YouTube on kyllä hyvä sieltä löytyy ongelmaan kuin ongelmaan ratkaisu koska kaikesta on tehty videjot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717