ihka oikea psykopaatti ellei parikin. Ei mulla muuta. Olkaapa varovaisia.
Täällä ikävässä asustaa
40
480
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sä voit noin varmaksi sanoa ihan myös noi diagnoositkin?
Ei se että joku on mustis tai täys mu*kku
tee vielä ps*kopaatiksi ketään.Ei teekään, mutta semmoinen sairas tietoisuuteen kajoaminen ja täysi empatiakyvyttömyys voi tehdä.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei teekään, mutta semmoinen sairas tietoisuuteen kajoaminen ja täysi empatiakyvyttömyys voi tehdä.
Väitän silti että ei ole ps*kopaatista kyse.
Eikä narskustakaan, jos noita tiettyjä kiusoja
sun muita hämäriä juttuja meinaat. Anonyymi kirjoitti:
Väitän silti että ei ole ps*kopaatista kyse.
Eikä narskustakaan, jos noita tiettyjä kiusoja
sun muita hämäriä juttuja meinaat.No en ala väittelemään asiasta, mutta ei se ole normaalia, jos tyyppi nauttii siitä, että aiheuttaa ihmisille pahaa oloa.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No en ala väittelemään asiasta, mutta ei se ole normaalia, jos tyyppi nauttii siitä, että aiheuttaa ihmisille pahaa oloa.
Ei se olekaan normaalia, en vissiin sanonut niin..
Pitåä muuten vähän korjata sanomaani,
en voi sanoa etteikö voisi olla kuitenkin
kyseessä psyko tai narsku ...
Vaikka niin väitän.
En vaan usko niin.
Enkä tarkoittanut sanoa sulle pahasti...
Posipölyä sinne 🤗 Anonyymi kirjoitti:
Ei se olekaan normaalia, en vissiin sanonut niin..
Pitåä muuten vähän korjata sanomaani,
en voi sanoa etteikö voisi olla kuitenkin
kyseessä psyko tai narsku ...
Vaikka niin väitän.
En vaan usko niin.
Enkä tarkoittanut sanoa sulle pahasti...
Posipölyä sinne 🤗Juu, en ottanut pahalla, vaikka ei ihan samaa mieltä ollutkaan. Posipölyä sinnekin. 🤗
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No en ala väittelemään asiasta, mutta ei se ole normaalia, jos tyyppi nauttii siitä, että aiheuttaa ihmisille pahaa oloa.
Mun kokemukseni mukaan psykopatia ei ole suoraan pahuutta, tai pahantahtoisuutta, kun puhutaan ihmisistä, jotka kulkevat vapaalla jalalla eivätkä missään laitoksissa. He eivät vain piittaa muista, mistä sitten välillisesti seuraa monenlaista pahaa ja harmia.
Anonyymi kirjoitti:
Mun kokemukseni mukaan psykopatia ei ole suoraan pahuutta, tai pahantahtoisuutta, kun puhutaan ihmisistä, jotka kulkevat vapaalla jalalla eivätkä missään laitoksissa. He eivät vain piittaa muista, mistä sitten välillisesti seuraa monenlaista pahaa ja harmia.
Kiitos näkemyksen jakamisesta.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Eräs tuttava joskus kertoi, kuinka lupaavasti käynnissä ollut ura oli tyssännyt työpaikan persoonallisuustestiin, hänet oli luokiteltu siinä psykopaatiksi. Olin pahoillani hänen puolestaan, hän oli minusta oikein miellyttävä ihminen, fiksu ja mukava. Luulen että testi saattoi hyvinkin olla oikeassa, mutta minusta on epäreilua että ihmistä, joka selvästi yrittää kovasti sopeutua ja tehdä parhaansa, rangaistaan pelkästä potentiaalista, jolle hän ei itse voi mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Eräs tuttava joskus kertoi, kuinka lupaavasti käynnissä ollut ura oli tyssännyt työpaikan persoonallisuustestiin, hänet oli luokiteltu siinä psykopaatiksi. Olin pahoillani hänen puolestaan, hän oli minusta oikein miellyttävä ihminen, fiksu ja mukava. Luulen että testi saattoi hyvinkin olla oikeassa, mutta minusta on epäreilua että ihmistä, joka selvästi yrittää kovasti sopeutua ja tehdä parhaansa, rangaistaan pelkästä potentiaalista, jolle hän ei itse voi mitään.
No tässä aloituksessa ajattelin käsitteleväni sellaisen ihmisen luonnetta, joka kykenee pahoihin asioihin ja myös tekee toistuvasti sekä tahallisesti sellaisia.
Ikävä tilanne tietysti tuttavasi kannalta.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aivoissa on jotain pahasta vinksallaan, jos nauttii pahan olon aiheuttamisesta. Jättimäinen red flag ja turn off.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tulee jo ongelmia, jos ei piittaa muista.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Sivusta, itse kylmetän itseni toiselle, jos se vähäinenkin luottamus katoaa. Haluan uskoa hyvään muista ja olen siksi joskus jopa liian hyvään uskova muista, mikä on selkeä heikkouteni ja sen vasta painona on sitten ehdottomuuteni tunteissa (kylmyys)? Koen silloin, ettei toinen ole ansainnut sitä hyvää minusta jonka hänelle mahdollistin.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, itse kylmetän itseni toiselle, jos se vähäinenkin luottamus katoaa. Haluan uskoa hyvään muista ja olen siksi joskus jopa liian hyvään uskova muista, mikä on selkeä heikkouteni ja sen vasta painona on sitten ehdottomuuteni tunteissa (kylmyys)? Koen silloin, ettei toinen ole ansainnut sitä hyvää minusta jonka hänelle mahdollistin.
Ymmärrän pointtisi, kunpa itsekin pystyisin täysin samaan. Ehkä nykyään onnistun tuossa vähän paremmin kuin ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivoissa on jotain pahasta vinksallaan, jos nauttii pahan olon aiheuttamisesta. Jättimäinen red flag ja turn off.
Tämäpä, se on just näin äijät siellä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks just äijät?
Väitän että tohon pahuusporukkaan
kuuluu nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskee kaikkia, ei vain äijiä.
Anonyymi kirjoitti:
Miks just äijät?
Väitän että tohon pahuusporukkaan
kuuluu nainen.Minäkin uskon näin.
- Anonyymi
Ei haittaa mitään, jossain heidänkin pitää olla.
- Anonyymi
Täällä on varmasti monenlaista vipeltäjää. Ja myös leikkisästi narsistisella tavalla kirjoittelevaa, kuten eurooppalainen Alfa uros. Ei kirjoituksista voi päätellä, mitä kukakin on.
- Anonyymi
Voi päätellä.
- Anonyymi
Narsisteja näkyy usein palstalla. Helposti tunnistettava kirjoitustyyli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi päätellä.
Ei kyllä ihan miten vain voi päätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ihan miten vain voi päätellä.
Tottakai voi, mitä yrität vääntää selvää asiaa toiseksi.
- Anonyymi
Tiedetään kyllä valitettavasti ja saa voimaan oikeasti jo pikku hiljaa pahoin. Pakko lopettaa koko tämä homma itsellä ainakin, aistin niin herkästi ihmisistä pahuuden ja kaiken etten pysty lukemaan näitä.
- Anonyymi
Kyllä ja täällä on myös eräs jota kiusataan todella julmalla tavalla, kuljetaan kotona ja väärennellään ruokia/tabletteja jotta sairastun/tulen kipeäksi. Sometilit myös varastettu ja huijaataan siellä minkä keretään. Hullua porukkaa!! T.: N....
Ai, katohan? Tätä on tehty muillekin? Mun kämpän vessassa käytiin paskalla ja piirrettiin kajaalilla seinään. Tästä tosin on aikaa, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Mun oveeni oli käyty kirjoittamassa "vittu". Sikäli ikävä asia, et vaan kahdella tutulla oli se tiedossa. En uskalla luottaa kumpaankaan, enkä täällä keneenkään..Sinuakin joutunut katselemaan suurennuslasin läpi. Ihan kaikkia.
Tiedän toisen taipumuksensa hevosleikkeihin, minkä takia en välitä juuri täällä olla. Miten tarkoituksenmukaista kaikki sitten on. Hän voi saada minut nauramaan ja luottamaa.. äh
Toisaalta en voi uskoa kummastakaan sitä, mutta kummallakin on suuri vaikutus ja ego, tosin ihan eri tavoilla
Onhan täällä paljon muitakin, joilla samaa ongelmaa. - Anonyymi
Anna samalla mitalla takaisin, älä alistu.
- Anonyymi
Eläinten rääkkäysjutut aiheuttavat itselleni tosi pahaa oloa. Tiedän, ettei kukaan normaalisti tunteva kirjoita niin. Sitten on näitä sadisteja, jotka tunnistaa siitä, että alkavat yllyttää heikoilla olevia ihmisiä itsemurhaan. Kuvottavaa juttua näkyy ajoittain.
- Anonyymi
Jokaisessa meissä asuu pikku psyko 🥸🤓
- Anonyymi
Ei asu, suurin osa on normaaleja.
- Anonyymi
On kyllä niitäkin. Täytyy yrittää olla varovainen. Olen taasen yliherkkä ja reagoin herkästi asioihin.
- Anonyymi
Syköpuotteja myö kaikki ollaan kun oikein tarkkaan katsotaan.
- Anonyymi
Psykopaatti on tunnekylmä ei se nauti mistään .
- Anonyymi
Kyllä voi nauttia, mutta pääasiassa eri asioista kuin muut.
- Anonyymi
Ei 🌼 taikka 🚢 halua ajaa uhriaan pois vaan pitää lähellään kun sopivan löytää ettei tarvii ettii uutta. Ainakaa toi narsissi.
Harmi kun ei ollut oikeanlaista 🌼 valittavana. Se on kyllä huomattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995