Millainen on päivän menuu?

Anonyymi-ap

Meikäläinen herää klo 9 jälkeen ja syön XTra pikakaurahiutaleista tehtyä kaurapuuroa n.3dl verran.
Päälle puolukkasurvosta ja muita itse kerättyjä pakastemarjoja, mustikkaa, vadelmaa, mansikkaa, karpaloita.
Maitoa 1,5dl ja kahvia noin 1,5 dl.

Iltaäivällä syön lämpimän aterian klo 14-15 aikoihin.
1,5 perunaa, kastiketta, 5-6 eineslihapullaa, kurkkusalaattia, punajuuri viipaleita,
viipaleen leipää ja 1,5dl maitoa tai 2 dl vettä.
Vaihtoehtoisesti keittoruokaa n.3dl verran tai pastaa, lasagnea tai muuta n. saman verran.

Illalla sitten 1,5 dl kahvia ja herkuttelen pullanpalalla/kakunpalalla, jonka -50% alennuksesta olen saanut ostettua.

Kaloreista en osaa saonoa, mutta varmaan jää alle 1000 kaloria päivässä.

18

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamulla 4-viljan puuroa, pari siivua paahtista hillon kanssa, keitetty kananmuna ja kuppi kahvia. Ihan vakiasmisinen ollut jo vuosia.
      Päivällä lämmin ateria, vaihtelee tietysti.
      Tänään söin kanan minisnitseleitä, mitä sai lidlin tarjouksesta. Ovat jollain murojutulls leivitettyjä kanapihvejä. Siihen paistetut perunat ja currylla maustettu kevytkermaviilidippi lisäksi, pihvien päälle vähän sitruunamehua. Ruokajuomaksi xtran sokeriton metsämarjajuoma.
      Illalla pari voileipää ja jugurtti ja kahvia. Kahvin kanssa 2-3 suklaahippukeksiä.

• Anonyymi

Päivä alkaa 3 kuppia kahvia ja 3 sätkää,sitten nistipataa kun on tullut keskustasta laahustamasta ja huuumeilemasta, ryöstelyiltä.

• Anonyymi

😁😁

• Anonyymi

Ruisleipää ja pikakahvia
      Perunaa ja kalaa, vihersalaattia. + vähän karkkia
      Marjajogurttia esim kirsikka, mustaa teetä.
      Perunalastuja ja vähän limpparia.
      Kaloreita väh. 2000kcal.

• Anonyymi

Ihan hyvä ruokavalio ja edullinen.

• Anonyymi

Katoin videon kun Stubb vaalikampanjan aikana valmisti tyypillisen aamupalansa,2 kananmunaa+survottu bananaani+kaurahiutaleita ja kaikki sekaisin,paistetaan paistinpannulla ni toi varm jonkinlainen pannukakku.Yleensä syön vellin aamusta ni kyllähän siihenkin banaani ja kananmuna sekaan menis. x-tra pikakaurahiutaleet makso 0,37cen paketti.

• Anonyymi

Jouluruokia pursuaa jo korvistakin joten tänään piti jo räväyttää
      lautaselle jotakin ihan muuta. Niinpä kävin noutamassa pari kebabsalaattia.
      Kylläpä maistui mehvälle laatikkoruokien ja kinkun jälkeen-

• Anonyymi

Jouluruokia en ole syönyt, en ole moneen jouluun syönyt mitään jouluruokia.

• Anonyymi

Keitin spagetit ja paistoin ne sen jälkeen voissa ruskean rapeaksi jääkalan, sipulien kanssa.
      VOISTA JA VEHNÄJAUHOISTA JUUSTOKASTIKE PÄÄLLE-
      JA LEIPÄÄ UUNISTA, OLI HYVÄÄ. ja halapaa,
      suositukset, tuo spagetinkin paisto.

• Anonyymi

Minä teen välillä pannulasagena paistinpannussa.
        Tulee oikein hyvän makuista, ihan saman makuista, kuin uunissa, mutta paljon vähemmän vaivaa ja aikaa menee valmistukseen.
        Tonnikalapasta on myös hyvää ja edullista. Kummastakin riittää syömistä 4-5 päivän ajalle.

• Anonyymi

Aamulla: Puuroa marjojen kera, lohivoileipä, maitokahvia 2 kupillista.
      Lounas: Broilerin koipinuijia, riisiä, carrykastiketta ja salaattia.
      Välipala: Hedelmä, tänään se on omena.
      Päivällinen: Lounaalta jäänyttä broiskua ja runsas annos salaattia.
      Iltapala: Näkkileipä juustolla ja lasillinen maitoa.

Iltapalaa en syö joka päivä, jos olen syönyt päivällisen vasta klo 18:n aikoihin.
      Kahvia juon vain aamulla.

• Anonyymi

Tänään: kl 07.30 lasillinen vettä+aamukahvit kaksi mukillista.
      Pari tuntia sen jälkeen mikrossa valmistettu kaurapuuro voisilmällä + lasi maitoa. Välipala yksi mandariini. Nyt lounas, mikrossa lämmitin keitettyjä perunoita, valkokastiketta jossa keitettyä kananmunaa, pilkoin myös sekaan medvurstimakkaran siivun, lasi vettä + 2 näkkileipää levikkeenä voi.
      Eiköhän tällä pärjää iltaan saakka.

• Anonyymi

Puuroista tulee mielyttävämpi lusikoida kun sitä ei keitä lainkaan.
      Kuuma vesi vain päälle ,suolaa voipala ja kananmuna.
      Keitetty puuro on kuin lappaisi liisteriä suuhun.
      neljän viljan Kotimaista tullee syötyä.

Mutta kukin tavallaan.

• Anonyymi

Yllättävän nopeasti hiutaleet pehmentyy. Olen tehnyt samoin.

• Anonyymi

Sämpylä, jogurtti aamukahviila.
      Lounas punajuurilaatikkoa, lihapullia.

• Anonyymi

Kiekonheittäjä Pertti Hynni on syönyt 100 nakkia ja perunat päälle! Perunoita oli Pertin kertoman mukaan alle kymmenen, joten Pertti itse ei halua että perunoita lasketaan mukaan tuohon ennätykseen koska perunoita oli niin "vähän".

• Anonyymi

Ei edes uuden vuoden ikaan päässyt lähellekään tuota määrää kun perunasalaattiakin
        piti ahtaa sisuksiinsa. Onneksi nyt voi syödä kevyemmin niinkuin keitettyä perunaa
        ja wieninleikettä + punajuurikuutioita. Siis melkein kasvisruokaa.

• Anonyymi

Aamulla 0.5 litraa matea ja pari ruisleipää tahinilla, tuoremehua+ lisäravinteet. Lounaaksi varmaankin eilistä pinaatti- pähkinä- peruna pataa (hyvikkilaatikko innovaatio). Myöhemmin ehkä perunamuusia ja paistettua tofua, salaatiksi löytyy ainakin retiisejä ja porkkanaraastetta, en nyt ehdi kauppaan. Jälkkäriksi ja iltapalaksi jäätelöä/ soijajugua, hedelmiä , muroja tai leipää. Täytyy tehdä hummusta leiville.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      4094
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3674
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1482
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      404
      1320
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe