Kiihottaako ajatus että joku katselisi...

Anonyymi-ap

...kun tyydytät itseäsi. Itse olen mies ja kiihotun ajatuksesta katsella todella paljon. Omin käsin onneen samanaikaisesti on myös kiihottavaa ja jonkun kerran olen sen päässyt kokemaankin ;)

19

1665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kesällä sormeti takapihalla ku siinä on sellanen kävelytie ja tein siitä alotuksenkii tänne..

• Anonyymi

Okei, kuulostaa "kuumalta" touhulta :) Itse en ole kovin julkisilla paikoilla kehdannut tyydytellä itseäni, mutta seksikumppanin nähden ja samanaikaisesti tosiaan kyllä. Kiihottavaa olis kyllä ollut, jos olis tuota kävelytietä ohi sopivaan aikaan kulkenut ja huomannut. T: ketjun aloittaja

• Anonyymi

Millä nimellä aloituksen teit? Kiinnostaisi lukea ketju.

• Anonyymi

Joskus camissa näytän anonyyminä.

• Anonyymi

Wau, tuo on varmasti myös tosi kiihottavaa. Itsekin olen miettinyt tuota, mutta ei ole toistaiseksi osunut kohdalle sopivaa kumppania. T: ketjun aloittaja

• Anonyymi

Uimarannalla bikinien alaosan päältä, mutta usein käsi menee halujen kasvaessa klitorikselle. En siinä vaiheessa enää välitä huomaako kukaan. Joka kerta orgasmin jälkeen hiukan nolottaa, mutta halut vievät järjen.

• Anonyymi

Hymmmm, ihanan tuhman kuuloista. Olisipa joskus mahdollisuus olla lähellä, kun sinulle nuo halut iskevät. T: ketjun aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymmmm, ihanan tuhman kuuloista. Olisipa joskus mahdollisuus olla lähellä, kun sinulle nuo halut iskevät. T: ketjun aloittaja

Sitä aivan unohtaa muun maailman, kun halut kasvavat tarpeeksi paljon. Ei ole silloin väliä onko paikkana elokuvateatteri tai kirkonpenkki.

• Anonyymi

Joskus olen tyydyttänyt itseni orkkuun asti miehen katsellessa. En siis julkisella paikalla, vaan yksityisessä makuuhuoneessa. Mutta samaa mieltä aloittajan kanssa, että itsenä tyydyttämisessä toisen nähden on jotain todella kiihottavaa. Siinä on jotain vähän tabua, minkä vuoksi se kiihottaakin.

• Anonyymi

Kyllä näitä on kohdalle sattunut,naisia jotka sormettaa orkkuun asti samalla kun itse runkkaan.

Kiihottavaahan sekin oli,mutta siihen aikaan olisin mieluummin nussinut,mutta kun eivät antabeet ilman kortsua ..
      Eli se oli korviketta vain

Nykyään se kyllä riittäis ,jos sais katsella posliinipillu sormetusta

En edes koskisi naista vaan runkkaisin samalls

Karl von Kuk

• Anonyymi

Kyllä kiihottaa. Siinä on jotain todella tabun oloista antautua toisen katseltavaksi ja samalla tyydyttää itseään. Niin ja siksi se juuri niin kiijottavaa onkin. :)

• Anonyymi

Oon tyydyttänyt vaimoa rannalla niin että toinen mies katselee. Aivan huikea kokemus.

• Anonyymi

Kiihottaa kyllä! Erään mieskumppanin kanssa harrastettiin paljonkin samanaikaista itsetyydytystä ja sain todella hyvät kicksit siitä, kun tiesin toisen katselevan :)

• Anonyymi

Takapihalla uikkareissa makoilemassa saatan hieman siirtää kangasta sivuun muka tietämättä että pillua näkyy.. Meidän takapihan ohi menee kävelytie ja näen aurinkohatun alta kun tulee
      sopiva kävelijä. En ole vielä masturboinut siinä (sisällä sen jälkeen kyllä) mutta saatan hieman kokeilla jollekin sopivalle kuolaajalle kyn rohkeus kasvaa 🙄

• Anonyymi

Mulla on semmoinen tekniikka tavallaan. Eli joskus kun sille päälle tulen. Otan usein aurinkoa alakerran nurmikolla joka on auki koko matkalta yhdeltä sivulta. Saatan hieman näytellä itteeni niin sanotusti ihan vilauttamatta mitään varsinaisesti.

Minulla on siinä pieni apupöytä, jossa säilytän esimerkiksi luettavaa, aurinkorasvaa, juomapulloa. Kääntyily niin että tietää muiden katsovan paikkojani on kiihottavaa ja eräs kerta keksin painella itteeni takaspäin siitä päältä niin ku vaivihkaa. Ja katos ku oli paikat sen verta kiihottuneet että laukesin samassa melkein. Laitoin seuraavana päivänä meikkipeilin josta saatoin nähdä kun ohi menevät pojat pysähtyvät kattomaan mua. Laitoin käden haavoihin ja makasin sen päällä mastuboiden kankaan läpi mahallaan sillä lailla pikku huomaamatta. Peppuni liikkeistä varmaan näkyi mitä tein. Asiaa auttoi kun siinä oli myös sellainen hieman tuhma ja kielletty tunne. Tuhmaa ja kivaa olen 19 ja ne pojat jotai 15-16

• Anonyymi

Kiihottaa paljonkin. Olen päässyt kokemaan ja samanaikainen itsetyydytys on mahtavaa. Itse olen mies ja on jäänyt eräs tilanne mieleen, kun nainen levitteli häpyhuuliaan ja kutitteli klitoristaan jalat auki edessäni. Muistan kun hän totesi, että "tämä on ihanan rivon tuntuista, kun tiedän, että katselet"

• Anonyymi

Meillä rouva on nudisti ja aina rannalla jalat auki vaikka miehet olisi kuinka lähellä. Todella nautinnollista.

• Anonyymi

Todella harva nuori nainen haluaa yrittää itsetyydytystä (koska tietää ettei se onnistu kuin koiran kielen tms. kanssa) ja todellakaan eivät halua yrittää tyydyttää itseään miehen katsella. Vanhat naiset eivät enää ole seksuaalisia mutta heillä saattaa olla syitä feikata.

• Anonyymi

Mitä hittiä, kyllä nyt päästelet puuta heinää.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      113
      7378
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5901
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5064
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4335
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4146
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3778
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      43
      3644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55