Vuosia sitten JT kielsivät psykiatristen hoitojen vastaanottamisen. Ei tullut kuuloonkaan, että joku JT menisi psykiatrin vastaanotolle. Kehotettiin lukemaan vaan Raamattua.
Ei psykiatrista hoitoa
42
546
Vastaukset
- Anonyymi
Apua kannattaa kyllä hakea, vaikka se ei useinkaan ole mikään pikaratkaisu.
Myös törmäyksiin kannattaa varautua. - Anonyymi
Eivätkä kaikki ihmiset tarvitse suoraan psykiatrista hoitoa. Keskustelualue voi olla jo hyvä juttu.
- Anonyymi
Ei kaikki tosiaan, mutta suurin osa JT:sta. Noin 90%.
- Anonyymi
Monessa iloisten JT salissa on pienempi huone varattuna näitä luottamuksellisia psykiatrisia keskusteluja varten.
Jos iloinen JT joutuu epäilyksen tilaan.
Niistä keskusteluista kyllä tehdään pieni litterointi arkistoon, mutta muuten on luottamuksellista. - Anonyymi
Psykiatirisen hoidon fraktiot voivat silti olla todistajan "omantunnon" hyväksymiä.
- Anonyymi
Psykiatria on ihmisen tuho. Välttäkää sitä.
- Anonyymi
Mitä teet, jos joudut pakkohoitoon?
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2025-01-07 06:43:15
" Vuosia sitten JT kielsivät psykiatristen hoitojen vastaanottamisen "
-Muistan tuon. Muutoksen arvelen tulleen lahkojuristin varoituksesta.
Muutos on ollut vartiotornissa. Onko sitten valtakunnansalin keskusteluissa, ehkä ei.
Viittaan: Anonyymi 2025-01-08 08:22:11 "Psykiatria on ihmisen tuho."
-----------
Ennenhän oli valtakunnansalien vessoissa raaskut jotta sellaiset lapset, jotka pakotettiin kuuntelemaan puheita joista eivät mitään ymmärtäneet myöskään nuoruuttaan ja rupesivat itkemään, piiskattaisiin hiljaisiksi.
Raaskut poistettiin kun julkisuuteen tuli korkeimman oikeuden tuomio pahoinpitelystä, lapsen kurituksen vuoksi. Ja kerrotaan, että valtakunnsaleilla puhutaan lievästi sanoen myönteisesti lasten piiskaamisesta sen jälkeenkin. Sittemmin jt huomasivat Peräilmaterapian toimivan paremmin kuin satukirjan tavaamisen. Mutta hulluja tuli silti.
- Anonyymi
Sinänsä en ihmettele, jos psykiatria ei suositella. Heillä on nämä huumaavat lääkkeet.
- Anonyymi
Vai semmoisia uutisia valtakunnansaliltasi.
Lääkitys on potilaan omavalintainen.
Mainittakoon että sellainen vaikea-asteinen masennus, jossa unettomuus on kestänyt 6 kk, sisältää itsemurhariskin.
Psykiatria näkee parannusmahdollisuuden lääkityksen ja terapian yhdistelmällä.
Onko valtakunnansalillasi tyypillinen masennuskattavuus ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainittakoon että sellainen vaikea-asteinen masennus, jossa unettomuus on kestänyt 6 kk, sisältää itsemurhariskin.
Onko valtakunnansalillasi tyypillinen masennuskattavuus ?Suomessa tarvittaisiin noin 18.000 pikaista lähetettä mielisairaalaan ja lobotomiaan.
Aloitettakoon haaratoimistosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko valtakunnansalillasi tyypillinen masennuskattavuus ?Sairaaloissa ja poliklinikoilla pakotetaan syömään lääkkeitä. Eivät ole omavalintaisia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaaloissa ja poliklinikoilla pakotetaan syömään lääkkeitä. Eivät ole omavalintaisia..
Päinvastoin.
Naapurini, JT sanoi kertoneensa lääkärilleen että hän tarvitsi, valtakunnansalin ja vartiotornin takia hermosavuja tosi monta kertaa päivässä. Lääkäri oli kuulemma ollut kieltämässä häneltä tätä välttämätöntä lääkettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin.
Naapurini, JT sanoi kertoneensa lääkärilleen että hän tarvitsi, valtakunnansalin ja vartiotornin takia hermosavuja tosi monta kertaa päivässä. Lääkäri oli kuulemma ollut kieltämässä häneltä tätä välttämätöntä lääkettä.Saattaapi olla, että jotkut onnistuvat lääkkeiltään välttymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaapi olla, että jotkut onnistuvat lääkkeiltään välttymään.
Vartiotornikytällä menee taas lujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartiotornikytällä menee taas lujaa.
No ollaanpa sitä nyt humoristisia. Huom, risti ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ollaanpa sitä nyt humoristisia. Huom, risti ;)
Ja lisää laitat. Missäs nyt poistot ovat? 13 olet jo poistanut. Eikö enää irtoa vartiotornikytältä?
Onko liian arkaa asiaa? Hävettääkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisää laitat. Missäs nyt poistot ovat? 13 olet jo poistanut. Eikö enää irtoa vartiotornikytältä?
Onko liian arkaa asiaa? Hävettääkö?Ei, miksi minua hävettäisi? Ilmeisesti itseäsi hävettävät poistot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, miksi minua hävettäisi? Ilmeisesti itseäsi hävettävät poistot.
Täysin moraaliton vartiotornilahkolainen, valehtelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin moraaliton vartiotornilahkolainen, valehtelija.
A olet vai? No se on oma asiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A olet vai? No se on oma asiasi.
Minä viittaan kintaala vartiotornilahkolla.
Monomaki valehtelukultti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä viittaan kintaala vartiotornilahkolla.
Monomaki valehtelukultti.Muistakaa:
Siellä lahkossa hyysätään skitsoja.
Ihan vapaasti saavat mennä hoitolatoksiin räyhäämään niin,että poliisit joutuvat hakemaan pois. Näin ylistetään heidän mielestään Jehovaa. Niinkö sinunkin mielestäsi?
Ota nyt pian pois tämäkin postaus. Se on sitten jo numero15. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa:
Siellä lahkossa hyysätään skitsoja.
Ihan vapaasti saavat mennä hoitolatoksiin räyhäämään niin,että poliisit joutuvat hakemaan pois. Näin ylistetään heidän mielestään Jehovaa. Niinkö sinunkin mielestäsi?
Ota nyt pian pois tämäkin postaus. Se on sitten jo numero15.Itkupilli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itkupilli.
Osuiko mainosvaltuutettua arkaan paikkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko mainosvaltuutettua arkaan paikkaan?
Ei mitään tietoa, minua ei kuitenkaan osunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään tietoa, minua ei kuitenkaan osunut.
Harmittaa kuitenkin vai? Kun lahkoasi ei taaskaan kehuta.
Mutta kun ei ole mitään syytä kehua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa kuitenkin vai? Kun lahkoasi ei taaskaan kehuta.
Mutta kun ei ole mitään syytä kehua.Mikä minua harmittaisi ja mihin lahkoon kuvittelet minun kuuluvan?
Nähdäkseni harmitus on siellä puolen tietoliikennepiuhoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä minua harmittaisi ja mihin lahkoon kuvittelet minun kuuluvan?
Nähdäkseni harmitus on siellä puolen tietoliikennepiuhoja.Koska puolustat vartiotornilahkoa, on uskottava, että kuulut heihin.
Vai ovatko he palkanneet sinut kyttätehtäviin? Paljonko he maksavat sinulle Judas Iskariot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska puolustat vartiotornilahkoa, on uskottava, että kuulut heihin.
Vai ovatko he palkanneet sinut kyttätehtäviin? Paljonko he maksavat sinulle Judas Iskariot.Puolustan? Ahaa, no tota, oletko varma että ettei todistajien mielenterveydestä keskustelu toimi sijaistoimintana oman tarpeesi sijaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolustan? Ahaa, no tota, oletko varma että ettei todistajien mielenterveydestä keskustelu toimi sijaistoimintana oman tarpeesi sijaan?
Olen. Ja numero 17.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Ja numero 17.
Ahaa, no en nyt tiedustele toista mielipidettä, se on kumminkin joltain jaeuskovaiselta. En ymmärtänyt lukua 17.
Mutta toivotan asiallista keskustelua mielenterveysasioista, niitä on jo ennestäänkin useita aloituksia ja lukematon määrä yksittäisiä kommentteja, jotka tosin yleensä kopioivat yksiä ja samoja kirjoituksia.
Tarkoitus ei voi olla myöskään leimata todistajia mielisairaiksi ja sitten tarjota siihen ratkaisuksi omaa raamatun tulkintaa, mielellään todistajien ollessa polvensa notkistaneena varajeesuksille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Ja numero 17.
No. Mikä mättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, no en nyt tiedustele toista mielipidettä, se on kumminkin joltain jaeuskovaiselta. En ymmärtänyt lukua 17.
Mutta toivotan asiallista keskustelua mielenterveysasioista, niitä on jo ennestäänkin useita aloituksia ja lukematon määrä yksittäisiä kommentteja, jotka tosin yleensä kopioivat yksiä ja samoja kirjoituksia.
Tarkoitus ei voi olla myöskään leimata todistajia mielisairaiksi ja sitten tarjota siihen ratkaisuksi omaa raamatun tulkintaa, mielellään todistajien ollessa polvensa notkistaneena varajeesuksille.Saahan sitä toivoa.
Minun tuntemani JT:t ovat enemmän tai vähemmän mielisairaita. Ex vaimoni erityisesti ja seurakunta häntä vain hyysää.
Luku 17 viittaa poistoihisi mitä olet tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä toivoa.
Minun tuntemani JT:t ovat enemmän tai vähemmän mielisairaita. Ex vaimoni erityisesti ja seurakunta häntä vain hyysää.
Luku 17 viittaa poistoihisi mitä olet tehnyt.No sinä nyt et kirjoituksesi perusteella vaikuta ihan hyvinvoivalta.
Eikä raamatun tuputus kolminaisuuden mukaan tai "uudestisyntymisen" mukaan auta, jos on mielenterveydellisiä ongelmia, varsinkin vakavia. Tuloson yhtä heikko kuin todistajien raamatunluku ja rukoilu.
Käsittääkseni sinulla ei ole myöskään pätevyyttä muiden diagnosointiin, eivätkä vaimosi asiat kuulu tälle palstalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä nyt et kirjoituksesi perusteella vaikuta ihan hyvinvoivalta.
Eikä raamatun tuputus kolminaisuuden mukaan tai "uudestisyntymisen" mukaan auta, jos on mielenterveydellisiä ongelmia, varsinkin vakavia. Tuloson yhtä heikko kuin todistajien raamatunluku ja rukoilu.
Käsittääkseni sinulla ei ole myöskään pätevyyttä muiden diagnosointiin, eivätkä vaimosi asiat kuulu tälle palstalle.Ex vaimoni asia kuuluu siten, että JT:t hyysäävät seurakunnissaan moisia skitsoja. Eikä hän ole ainoa. Siitä voi täällä tiedottaa.
Ja mistä sinä tiedät millainen koultus minulla on?
Sinun koulutuksesi taitaa olla" tyhjien pullojen kerääjä".
Et sinäkään ihan täysillä ole matkassa kun puolustelet amerikkalaista humpuukilahkoa.
Onko hienoa kun saa olla vartiotornimainosvaltuutettukyttä?
Eikö ole muuta tekemistä?
- Anonyymi
Käyhän JT:et AA kerhossakin,eikö sitä lasketa terapiaksi? Nuilla on ihan outoja systeemejä touhuissaan,vertakaan ei saa luovuttaa tai vastaanottaa.
- Anonyymi
Lahkon mielenterveysvaikutuksista tehdyt tutkimukset ovat erikoislääkäreiden, joilla on oma lääkärinvalansa.
Tutkimukset julkaistu tieteellisissä julkaisuissa, tieteellä on kriteerinsä, esim. virhemahdollisuuksien karsiminen pois. Lahkolla taas on valehteluvelvollisuus, lahkoslangilla teokraattinen sodankäynti.
Sitten lahkon lehti kirjoittaa itsensä jehovan pöydäksi. Toisaalta määrää vanhemmat numeronsa hävitettäväksi.
Avoimen keskustelun sijasta lahko poistaa tietoja. Uskooko mainosvaltuutettu tosiaan pääsevänsä "paratiisiin", jota Raamattu ei muuten edes tunne ?
Matt. 5:20 ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova !', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'. - Anonyymi
Veren syömiseen suorastaan kehottaa
1 Kor. 10:27 - Jos joku pakana kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan
-siis myös verta.
Näin sen jälkeen kun Jeesus poisti lain
Galatalaiskirje 3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta
Verensiirto on elinsiirto, nestemäisen. Eikä veren syöntiä- Anonyymi
Noin. Ja sieltä tuli numero 18.
Epätoivoista touhua mainosvaltuutettukytältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin. Ja sieltä tuli numero 18.
Epätoivoista touhua mainosvaltuutettukytältä.Pitäisikö sinun tarkistaa mitä kirjoitat ja miten?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174