Kai minä ja POLIISIT ollaan rikollisia

Anonyymi-ap

Koska minä olen lukenut POLIISIEN sivuilta kaikki ja minä olin ilmoittanut myös poliisille, että minä menen tällä nimellä nyt FACEBOOKIIN.
En minä ole voinut tehdä edes RIKOSTA, koska MINÄ OLIN ILMOITTANUT REHELLISESTI, ETTÄ MINÄ MENEN JA EI POLIISI OLE VIELÄKÄÄN ILMOITTANUT MINULLE, ETTÄ; ET MUUTEN MENE, KOSKA SINUN FACEBOOKIIN MENEMINEN TIETÄÄ TAAS SITÄ, ETTÄ MEILLÄ ON PÖYDÄT TÄYNNÄ RIKOSILMOITUKSIA JOIDEN MUKAAN SINÄ ET KUNNIOITA TAAS KETÄÄN!

Jos olisivat ilmoittaneet, että: Nyt tuut heti pois sieltä FACEBOOKISTA!
Minä olisin kilttinä tullut ja sanonut, että: En minä edes halunnut mennä sinne vaan Xxxx Xxxxxx päissään soitteli ja junkutti, että facebookissa ei ole mitään viihdettä koska minä en ole siellä. Joten minä menin ja tarkoitus oli varmistaa, että HÄN EI ENÄÄN IKINÄ SOITA TAI MUUTENKAAN OTA YHTEYTTÄ MINUUN VAAN PYSYY KAUKANA MINUSTA. Minä olen sentään kerran saanut häneltä TAPPOUHKAUKSEN HELVETIN ENKELEIDEN NIMISSÄ ja minä soitin poliisille ja hän vain kysyi nimen ja minä huomasin, että HE OVAT FACEBOOKISSA KAVEREITA ja hän luonnollisesti PUOLUSTAA KAVERIAAN JOKA UHKAILEE NAISIA HELVETIN ENKELEILLÄ!
Minä kyllä KYSEISEN POLIISIN NIMEN MUISTAN!

1

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänellä on sentään ollut kokoajan 5000 Facebook kaveria ja kyseinen poliisi on yksi heistä.
      Minä veikkaan, että kyseinen POLIISI TOIVOO OIKEESTI, ETTÄ MINÄ OLISIN KUOLLUT TAI SAANUT VAINOUKSEN LÄPI NIIN TÄMÄN ASIAN KÄSITTELY LOPPUISI.
      EN VALITETTAVASTI SAANUT VAINOUSTA LÄPI.
      Tuo oli syy miksi minä ajattelin, että VOISIN OTTAA SELEKÄ SAUNAN TOISEN POLIISIN KANSSA JOKA OLI MINUA OVEN TOISELLA PUOLELLA ODOTTAMASSA NIIN MINÄ SAIN SANOA, ETTÄ: SINÄ SAAT VIEDÄ KOSKA ET OLE EDES MINULLE SUKUA!
      Hän kyllä voi olla minun lapselle sukua, mutta LASTEN ASIOILLAHAN TÄSSÄ OLLAAN KOKOAJAN OLTU!

En minä olis edes mennyt FACEBOOKIIN jos ei olisi ollut LAPSIA!
      He olisivat joka tapauksessa HALUNNEET MENNÄ FACEBOOKIIN JA MINÄ OLISIN ÄITINÄ JOKA TAPAUKSESSA MENNYT PERÄSSÄ!
      MINÄ KYLLÄ LAPSENI TUNNEN JA JOS PERSEENI KÄÄNNÄN NIIN SIELLÄ PUUHATAAN TAAS MITÄ SATTUU!

Minä olen monet kerrat tullut REISSUSTA KOTIA JA PITÄNYT KUULUSTEJA SEKÄ HAUKKUNUT KAIKKI JOTKA OLIVAT MINUN KOTONA KÄYNEET OMILLA LUVILLA MINUN VIINOJA JUOMASSA, KUN MINÄ EN OLLUT KOTONA!
      Minä sanoin, että: SAATANA MINÄ OLISIN KYLLÄ NAURANUT ILOSTA JOS NUO PENIKAT OLISIVAT KUOLLEET ALKOHOLI MYRKYTYKSEEN, KOSKA OMILLA LUVILLA JOIVAT MINUN VIINOJA JOTKA OLI MINUN KAAPISSA JOKA OLI MINUN HENKILÖKOHTAISTA OMAISUUTTA!

En minäkään mene kenenkään KOTIA ILMAN LUPAA TONKIMAAN KAAPPEJA NIIN SAISIN JUODA VIINAT SEKÄ SOTKEA ASUNNON!

En tietenkään tehnyt RIKOSILMOITUSTA, koska POLIISIT OLIVAT KUULEMMA KÄYNEET JA EI MINULLE OLE MITÄÄN ILMOITETTU VIELÄKÄÄN, että MILLÄ ASIALLA HE OLIVAT MINUN KOTONA KÄYNEET!
      Hyviin tapoihin kuuluu ilmoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49