Palstan ääliöisimmät käyttäjät

Anonyymi-ap

1.laiturinmaalaaja orpoon fixatisoitunut valhesäkki
2.ruokahifistelijä joka litkii punaista maitoa ja kuolaa kaupoissa ovhintatuotteita
3.eläkeläispelle joka lässyttää alati makaroneista ja sätkistä ym
4. Minä koska silti välillä luen palstaa

13

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ääliöisten kerho

• Anonyymi

Heh miksi sitten luet niitä kun ottaa noin kaaliin??????? Ja vielä kerran??????

• Anonyymi

Köyhyys synnyttää ilmiöitä kulttuuriin.

• Anonyymi

Köyhät on tyhmiä.

• Anonyymi

Minä olen ainakin nero, paljonko on sun ÄO?

Rahan kerääminen on tylsää, vain tyhmät jaksaa sitä kerätä, kun muulla ei pysty pätemään, kuin pelaisi jotain tylsää tietokonepeliä, jossa pitää haalia rahaa.

Eikös nykyään mennä vaan nettiin ja painetaan nappia, ja raha alkaa liikkua ihan itsekseen tilille, ja sitten on näitä somettelijoita, jotka tekee kynsienlakkausvideoita juutuubiin, ja tienaa miljoonia niillä?

Tai perusta joku koiranpaskankeräysfirma, joka alkaa heti tuottaa miljoonia, sinä vaan katselet ruudulta miten raha liikkuu hyppysiisi, moni rikastuu tekemättä oikeastaan yhtään mitään.

• Anonyymi

Miten tämä sinun "oivallus" liittyy köyhyyspalstalle?

• Anonyymi

Varmaan yhtä hyvin kuin 600€ s-bonukset/vuosi?

• Anonyymi

Heh tuohon suuntaan

• Anonyymi

Näitä on kyllä kiva lukea. En olisi tuotakaan tiennyt, että joku maalaa laituria vähän väliä. Ehkä se maali sitten kuluu helposti kun laituri on ympäri vuoden vedessä. Vai nostaako hän sen talveksi maihin, että voi sitten jouluviikollakin joulun kunniaksi maalata.

• Anonyymi

Jos muori olisi ostanut maalit RTV:stä niin konkurssi oltaisiin voitu välttää.

• Anonyymi

Mikä ihmeen taikapeili sulla on, mistä tiedät kirjoittajien taustat?

Itse en ole tälle palstalle koskaan pahemmin tullut, vaikka jo 20 vuotta on tänne tullut kirjoiteltua.

Tuo eläkeläispelle varmaan kuvaa parhaiten itseäni, mutta en ilmeisesti voi olla se, koska olen vasta muutaman päivän tälle palstalle kirjoitellut.

Sinäkin olet joskus toivottavasti sen ikäinen, että voit olla eläkeläispelle, sitten nuoret sällit sulle kirjoittelee yhtä pilkallisesti, kuin itsekin kirjoitit aikoinaan, se on se ns. karmanlaki.

Tämä palsta herättää selvästikin suuria tunteita, köyhyys näkyy ja tuntuu, vain uskontopalstoilla taidetaan käydä toisten kimppuun yhtä hanakasti. Kun olen itsekin pienituloinen, niin kenen kimppuun tässä oikein pitäs käydä, rikkaiden varmaan, no ei jaksa, ei tämä pienituloisen elämä nyt niin hirveä tragedia ole, ainakaan enää tässä iässä, ymmärrän kyllä, että nuorelle aikuiselle pienituloisuus on sietämätöntä, jos olisin itse vielä nuori aikuinen, niin varmaan vituttais. Ei sitä tässä iässä jaksa enää kaikenlaista hömpötystä, en ole jaksanut vuosikymmeneen edes pelata tietokonepelejä, jotka on ollut suuri intohimoni jo Commodore kuusnepan aikoihin, alko vaan kyllästyttämään koko touhu, ehkä vielä innostun, jos tulee joku oikein kehittävä peli.

• Anonyymi

Ostan toimeentulolla olutta.
      tupauuno, savo.kuopio

• Anonyymi

Listaan vielä lisäksi Savolainen perruutuspörötyslakipötköpölvästi👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe