Lähetin ne samantien kelaan, ei köyhällä ole varaa niitä maksaa. Mistä työpaikka jossa saa palkkaa jotta voi maksaa laskut? Ei taida päästä töihin pienellä paikkakunnalla koska ei ole ajokorttia.
Tuli taas sähkölasku ja kotivakuutuslasku.
9
266
Vastaukset
- Anonyymi
Työryhmä esittää, että toimeentulotuen perusosaa leikataan puoleen, mikäli henkilö ei kehotuksesta huolimatta hae hänelle kuuluvaa ensisijaista etuutta tai ilmoittaudu kokoaikatyötä hakevaksi työnhakijaksi kuukauden määräajassa.
Repikää siitä.- Anonyymi
Mikä tässä muuttuu, ainahan se on ollut niin, että haetaan ensin ensisijaiset tuet ja viimeiseksi se toimeentulotuki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tässä muuttuu, ainahan se on ollut niin, että haetaan ensin ensisijaiset tuet ja viimeiseksi se toimeentulotuki?
Se muuttuu, että sun on otettava orjatyö vastaan vaikka se olisi pienempi k uin työttömyyskorvaus tai mnettäisit sen takia korvuksesi. Jos korvaus menee 1 e yli et saa korvauksia mitään.
Sun on ansaittava orjatyöllä ja kodin menettämisen uhalla sen verran että se ei mene yli korvaussumman. Näin kela voi sanoa että sinä olet töissä, eikä työläiselle makseta etuuksia.
- Anonyymi
Voisithan muuttaa tähän Uudellemaalle ? Olis duuniin tarve saada ahkera tekijä
- Anonyymi
Mitäs töitä siellä pienellä paikkakunnalla aikoinaan on ollut.Oho sähkö ja kotivaakuslasku oikeen tulee niinkuin ei tietäisi tuota.
- Anonyymi
Jos on vielä niitä särkymättömiä koristeita niin postittakaa eduskuntaan. Aikaa on Nuukanpäivään https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010950261.html
Ja rahaa. - Anonyymi
Minun piti ihan itse maksaa koti vakuutus,sähkö ja vuokra en saa mitään tukia vaikka eläkkeeni on pieni
- Anonyymi
Ei Kela maksa kenenkään laskuja. Itse ne on maksettava.
- Anonyymi
Onnex sossutäti maksaa aina laskuni. Harkinnanvaraistakin aina lohkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391