Luin Inarilaista

Anonyymi-ap

Venäjä Ivaloon hyökkäämisestä oli, mutta mehän ollaan muutenkin täällä jumissa, koska turisteja on niin paljon.
Ivalosta ihmisten evakuointi ei tule onnistumaan, koska KUNNIALLISET ovat vetäneet KAIKKI MINUN VÄITTÄMÄT VALEEKSI ja minä loukkaan heidän kunniaa vaikka tuo on totta, että INARIN KUNNAN EVAKUOINTI SUUNNITELMAT PETTÄVÄT NÄILLÄ MATKAILIJA MÄÄRILLÄ.

Oli siellä myös työpaikka jota ajattelin hakea.
Oon minä käynyt Osallisuuskeskuksessa heidän kanssa istumassa.
Eihän KOIRA TARVI HYGIPASSIA joten kyllä minä voin mennä sinne JAKAMAAN IHMISILLE RUOKAA!

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun ei kyllä tarvi, koska minä saan sanoa, että: Jos täällä aletaan tarkastamaan niin minä olen kylläkin tuo meistä joka TARKISTAA ensin, että ONKO SINUN LUVAT EDES KUNNOSSA.
      Hyviin tapoihin kuuluu ilmoittaa milloin ollaan tulossa ja minä olen tuo joka päättää, että SOPIIKO VAI EIKÖ SOVI!
      Panostajalla sentään on jotain päätöntä valtaa ja ei näissä HOMMISSA KUNNIOILLA TEHDÄ MITÄÄN.
      Se on ihan sama onko kunniaa vai ei, koska TULOS ON SAMA.
      Voi kyllä sanoa KUNNIALLISILLE, että: Mitäpä jos painuisit vittuun, koska ei meidän yhteistyö tule ikinä toimimaan ja EN EDES SUOSTU KAIKEN TÄMÄN JÄLKEEN EDUSTAMAAN TEITÄ!

Pohjois-Pohjanmaan haluaa liittyä Lapin läänin vaalipiiriin takaisin ja minä luin tuosta jostain.

En minä kai minä niin KUULUISA voi olla.
      Ei minusta kukaan ole edes sanonut minulle, että: Mikähän välähdys oli nuo haukkua?
      He eivät halunneet kuulemma olla PASKOJA IHMISIÄ niin, kuin ME KAIKKI TOISET OLLAAN.

Aina pitää alkaa PASKAKSI NIIN ON PALJON HELPOMPI NOUSTA.
      Ei se ollut kunnianloukkas, kun exä haukku minut vitun paskaksi, koska minähän KUNNIOITIN häntä ja hänen vaimonsa jotka halusivat että minä olen PASKEMPI mitä he.
      Minulle kuuluu MAKSAA niin vaihdan nimen.
      Minä en ala maksamaan 100 siitä, että vaihdan nimen.
      Ajokortti ja passikin maksaa!
      Minä tilaan mielummin UUDET PIDENNYKSET NOILLA RAHOILLA JA VAIKKA UUDET ALUSVAATTEET JOISTA ON ENEMMÄN ILOA MITÄ SUKUNIMESTÄ!

Tuota kutsutaan ITSEENSÄ SIJOITTAMISEKSI!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kiinalaiset valtaa Ivalon lyömällä perseet penkkiin,minkäs teet,ei auta sen poliitikkoeläkeläiskapiaisen ennustukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7332
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37