Päätettiin vaimon kanssa lähteä katsastamaan paikan keskiviikkotanzzut. Vähän mietitytti hankala matka sinne Pohjois-Uudeltamaalta. Kerran on siellä käyty jo ennen koronaa. Silloin oli syksyn pe tanssien avausilta. Lattia oli ihan peilijää, Aateltiin, että talkooporukka oli kesällä lakannut juurikin lattian ja siksi se oli tanssimiseen melkein mahdoton.
No monen mutkan kautta oltiin vihdoin parkkiksella. Yksi vapaa paikka sentään löytyi, muutoin autoja oli hirmuisesti. Vähän mietiskeltiin, mutta päätettiin nyt kuitenkin mennä sisään, iso salihan se on, kait sinne nyt kuitenkin mahtuu.
Mutta joopa joo. Sali ihan täpö täynnä ja lattia hirmu liukas. Eipä juurikaan kukaan pystynyt ottamaan askelia vaan porukat liuuttivat vaan itseään eteenpäin. Ei me vaimon kanssa edes yritetty tanssia, mentiin kahville ja sitten lähdettiin taas kotimatkalle.
Saiko sieltä kukaan ns tanssinriemua? Mutta varmaan kuitenkin ilmassa oli paljon yhteisöllisyyttä yms. Ja se nähtävästi riittää monelle????
Teeriharjulla tölläämässä
6
225
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä sulla mielikuvitusta riittää vaikka et tansseissa oikeesti käykään, kunhan vain näitä satujasi kirjoittelet ja avauksia tehtailet
- Anonyymi
Teeriharjulla olen myös käynyt perjantaitansseissa pari kertaa, avajaisissa myös. Saman havainnon tein lattiasta, aivan kaamean liukas. Onneksi oli pitävämmät kumipohjaiset tossut matkassa mukana, joten alkuliukastelun piti vaihtaa.
Lattian suhteen samaa ongelma on Auran Nuortentalolla. Molemmissa paikoissa valitsen pitävämmät tossut. - Anonyymi
Joo, kyllä siellä näkyi jaloissa paljon Nikea ja Adidasta tms, varmaan parempi pito. Miksi pitää olla niin liukasta? Samat kokemukset Tammelankin paikasta.
- Anonyymi
Sorry, jos avauksellani olen pahoittanut Järjestävän tahon. Mutta oletteko tanssimiehiä eli oletteko yrittäneet itse tanssia siinä peilikirkkaalla lattialla?????
- Anonyymi
Järjestävä taho täällä tuskin kommentoi. Tanssijat yleensä antavat rakentavaa palautetta tanssinjärjestäjälle.
Tällä palstalla ovat kunnostautuneet provoajat ja kiusaajat, jotka eivät edes tansseissa käy.
Teeriharjun parkettia on aikanaan kovasti kehuttu, mutta tosiaan parin viimeisen vuoden aikana on liukkautta tullut kohtuuttomasti lisää. Tossuvalinta ratkaisee. Pitävämmät kumipohjaiset toimivat Teeriharjulla. Toisaalta on joitakin tanssijoita, jotka haluavat lisättävän luistoa parketille vaikka ongelman voi ratkaista jalkinevalinnalla. Vaihtotossut erilaisella pohjalle kulkee aina minulla mukana, jolloin liukkaus tai parketin tahmeus ei haittaa.
- Anonyymi
Oliko väkeä Taikakuu tansseissa? Yhden orkesterin taktiikka siellä nykyään. Millaista oli taukomusiikki ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738