auttakaa mua:( eli ongelma on että olen jäänyt koukkuun erillaisiin hajuihin, esim pieruun. jos pieru on tulossa niin tungen käteni persehuulille ja teen kämmenestä kupin jonne pieru jää loukkuun jonka jälkeen heitän sen naamalleni ja olen kuin taivaissa... olen kokeillu tunkea myös sormia perseeseen ja sitten sorkkia nenään että haju jäisi pitkäksi aikaa mutta jotenkin siihen tottuu ja enään sit ei haise yhtään joten fiilis laskee. niin päätin kysyä erillaisia keinoja mitä tietäisitte asiani hyväksi?
Koukussa hajuun
5
525
Vastaukset
- Anonyymi
niuvan niemeen
- Anonyymi
Kävin kerran ja oli aivan umpihomeessa, kotiin piti lähteä, kun eivät voineet siellä pitöö
- Anonyymi
Kaatopaikalle töihin siellä saisit jos jonkin laista hajua
- Anonyymi
Karkottaa Intiaan siellä kyllä kelluu ihmis ruumiit jokiloissa ja kaatopaikat ja paskat näkyy avaruuteen asti. Siellä olis sulle paratiisi.
- Anonyymi
Minä luulen, että nyt löytyy hevosesta apu, tuohon ongelmaan. Kun hevonen on tarpeilla ja saa tuotettua, ison kasan munkkeja. Niin eikö mitä, se pyörähtää heti ympäri ja rupee haistelemaan, sieraimet suurella, juuri valmistettuja munkkeja.
Sun pitäis ottaa hevosesta mallia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020