Moikka,
Löytäisinkö kirjekaveriksi vanhemman naisen ?
Olen 38v mukava miekkonen Keski-Suomesta😊
Laita minulle viestiä jos kiinnostuit.
Vanhempi nainen minulle kaveriksi
6
505
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin sulle laittaisin viestiä?
- Anonyymi
Oletko minkä ikäinen ?
Löydänkö sinut chatin kautta tai muualta missä voin antaa sähköpostini sulle ?
En viitsi tänne laittaa kun kaikki peräkammarin pojat tekeytyy naiseksi ja kirjoittelee turhuuksia.
- Anonyymi
Et sitten osannut edes sp osoitetta laittaa, vai onko aikomuksesi vain tähän kerätä naisilta sp osoitteita......
- Anonyymi
Astu sinä naulaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Astu sinä naulaan....
Voit astua ihan itse.......Pieni vinkki, tee se sp jollain nimimerkillä ja sen laitat tänne, sitten kun se mieleinen kirjekaveri löytyy niin voit antaa toisen sp osoitteen jossa jatkatte jutustelua ja lopetat sen nimimerkillä olevan. Yksinkertaista ja häiriköt jää taakse. Esim meiliboxi on ilmainen ja toimiva.
- Anonyymi
tyhmäthän laittaa ns. virallisen osoitteen tänne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164