Pitää käydä tuolta SUVUN TUTKIMUS SIVULTA katsomassa

Anonyymi-ap

Minähän päivänä MUMMO oikein kuoli TAMMIKUUSSA 1984, koska minä voin kerrankin VIETTÄÄ HEIDÄN KUOLINPÄIVÄN JUHLAA!
Minä kyllä RÄJÄHDIN NAURUUN, kun tulin koulusta ja isän puolen mummo oli meillä.
Hän oli tekemässä poron verestä kumppuksia ja minun ei tarvinnut syödä, koska minä olin 3vuotiaana mennyt kupilla juomaan verta mehuna.
Mummo sanoi, että: Sinun veri ruokien syönti oli siinä.
Minähän olin saanut jo tuolloin PORON SIELUN SOPIMUKSEN TEHTYÄ SEKÄ SINETÖITYÄ VERELLÄ.
Enhän minä ollut tehnyt sille porolle mitään.
Tuon jälkeen minut on viety Karigasniemen Ailigas tunturin päälle jossa oli kesämerkkaus.
Minä olen syntynyt NOITIEN päivänä ja he ovat tietenkin tehneet SUOJAUKSIA niin minusta ei tule paha noita joka KIROAA kaiken.
Minä sanoin joskus, että ihmiset kiroavat itsensä kun he alkavat minun kanssa riitelemään.
En minä muistanut tuota ja tuskin mummo tahalleen teki. Sanoi kyllä minä join, että: Juot kanssa kupin tyhjäksi kerta menit omilla luvulla ottamaan.
Sain sentään sokeria niin pystyin juomaan verisen mehuni.
En minä sen jälkeen halunnut mummolassa mehua ja ei tarvinnut veri ruokia syödä.
Minä olin vereni juonut ja molemmat mummot muistaakseni syntyneet myös NOITIEN päivänä.
Ei noidat ole vaarallisia muille, kuin KUSIPÄÄ IHMISILLE. Minä olen sentään SYNTYNYT IVALOSSA JA ASUNUT TÄÄLLÄ JO SILLOIN, KUN SYNNYIN.

1

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noidat jotka ovat omassa SYNTYMÄ KYLÄSSÄ KYLLÄ PÄRJÄÄ, koska EI MINULTA OLE KUKAAN KYSYNYT LUPAA.
      IVALON SILTA ON VARMAAN SAAMENMAAN PORTTI ja PYSYKÖÖT TOISELLA PUOLELLA NIIN EI TARVI TURHISTA RIIDELLÄ.
      EI HEILLÄ OLE LUPA TULLA TÄLLE PUOLELLE SILTAA TAPPAMAAN KETÄÄN.

Minä KUNNIAA kyllä saavat, mutta tappaa eivät saa ketään tällä puolella siltaa/jokea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49