Eli kertokaa yliluonnollisia kokemuksia mitä teille on tapahtunut, näitä olisi mukava kuulla, ja kerätä talteen/kirjaksi.
T. Anneli
Kertokaa yliluonnollisia kokemuksianne!
10
325
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kellään ole tarinoita?
- Anonyymi
Kerron tähän yhden oman kokemukseni,.
valoimme mieheni kanssa uuden vuoden tinaa, sain kolme palaa jotka arvioin näin, pallo, keppi/sauva ja kukkakimppu. Sain sitten vuoden aikana jumppapallon, kävelysauvat ja kukkakimppun syntymäpäivänä..
-Anneli-81- Anonyymi
Tässä ei ole mitään yliluonnollista korkeintaan sattumaa tai sitten joku joka oli tietoinen sinun tina tulkinnoista toimi tietoisesti tai tiedostamattaan tulkintojen mukaisesti. Deja vu ilmiö jossa ikäänkuin sama hetki koetaan eletyksi uudelleen voi olla vain aivojen taltiointi virhe kun tuore tapahtuma talletetaan pitkäkestoiseen muistiin lyhytkestoisen muistin sijaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole mitään yliluonnollista korkeintaan sattumaa tai sitten joku joka oli tietoinen sinun tina tulkinnoista toimi tietoisesti tai tiedostamattaan tulkintojen mukaisesti. Deja vu ilmiö jossa ikäänkuin sama hetki koetaan eletyksi uudelleen voi olla vain aivojen taltiointi virhe kun tuore tapahtuma talletetaan pitkäkestoiseen muistiin lyhytkestoisen muistin sijaan.
Voipi olla sattuma, mutta hauska sellainen.
-Anneli-81
- Anonyymi
Kertokaas nyt kokemuksia!
- Anonyymi
Oon muutaman kerran nähny taivaalla metallisen, pysähtyneen objektin. Joka kerta ko. objekti ei liikkunut mihinkään, vaan ikään kuin kellui taivaalla. Tämä objekti oli metallin harmaa, pyöreähkö ja piirteetön. Se myös heijasteli auringon valoa.
Kaikki caset päiväsaikaan autolla ajaessa, eli liikennettä piti seurata eikä sen takia voinut jatkuvasti taivaalle tuijotella. Tästä syystä katse aina harhautunut pois objektista. Kun oon uudelleen katsonut samaan paikkaan, oli tämä "alus" (tai mikälie) kadonnut. Voihan nuo olla aistiharhaa tai heijastumaa tms. Huvikseni oon elätellyt ajatusta josko olisivat ufoja. Tein havainnot 2020-2023 välillä, näistä suurin osa korona-aikana.- Anonyymi
Jännää.
Saanko ottaa tarinan talteen?
-Anneli-81 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää.
Saanko ottaa tarinan talteen?
-Anneli-81Ota pois vaan 😊️
Tapahtumapaikkana oli kolmostie. Havainnot tein kehäkolmosen liittymän ja Toijalaan väliltä. Muuta lisättävää ei tuohon ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota pois vaan 😊️
Tapahtumapaikkana oli kolmostie. Havainnot tein kehäkolmosen liittymän ja Toijalaan väliltä. Muuta lisättävää ei tuohon ole.Kiitos!
Kerran ala-aste ikäisenä kävelin kotiin sain ajatuksen päähän että poikkea tieltä viereiseen metsäpläntille. Jalat meni kuin itsestään sinne ja muutaman askeleen päässä löysin polulta 50 mk.
Kotona oli vaikea saada äiti uskomattoman että en ollut saanut rahan joltain namusedältä.
-Anneli-81
- Anonyymi
Hu huu!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253634- 2563554
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282034Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151439Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3891252Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501179Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007