Elämänlaatu on huono neurolepteissä.
Elämänlaatu huono neurolepteissä
50
362
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vähän enemmän.
Millä tavalla se on mielestäsi huono ?- Anonyymi
Jatkuva päänsärky, niska jäykkänä, liikuntakyvyttömyys ym. Kyllä jokainen neuroleptejä käyttävä tietää, miten ne vaikuttavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuva päänsärky, niska jäykkänä, liikuntakyvyttömyys ym. Kyllä jokainen neuroleptejä käyttävä tietää, miten ne vaikuttavat.
Kohta tulee joku kirjoittamaan, kuinka ihania ne ovat. Mutta kokemukset ovat yksilöllisiä. Minä koen niiden vieneen hyvinvoinnin elämästäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tulee joku kirjoittamaan, kuinka ihania ne ovat. Mutta kokemukset ovat yksilöllisiä. Minä koen niiden vieneen hyvinvoinnin elämästäni.
Ehkä tähän onkin ihan hyvä kirjoittaa, että minulta ne eivät vieneet mitään, jos nyt eivät tuoneetkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut 30 vuotta mieto neurolepti.En totisesti tiedä, mitä ne aiheuttavat.
Niskat voi olla jäykät työstäkin johtuen. Minulle lääkäri sanoi, että venyttele niskaa joka ikinen päivä. Jos aamulla on päänsärkyä, niskan venyttely auttaa. Sitten kahvi, ja minulla ainakin päänsärky tavallisesti on poissa. Veri kiertää taas..
Kyllähän liikuntakyvyttömyys on tosi harvinaista. Siihen on varmaan monia syitä. Minä lenkkeilen, poljen kuntopyörää, käytän käsipainoa ja keppivoimistelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin jolåkainen , maailmassa on satoja neurolepteistä käyttäjää ja voivat hyvin lääkkeenansiosta. Jos ainulla in noita sivuvaikutuksia niin puhu lääkärin kanssa että vaihtaa toiseen lääkkeeseen .
Ykeensä asiat selviää puhumalla.
Ja niin monelle kun neuroleptit ovat olleet suurena apuna , mutta täällä vaan valitetaan lääkkeestä. Miten se juuri nettissä olevilla ei toimi se lääke kun se toimii niinhyvin muillakin ihmisillä . Ja näyttää olevan tuo että jonkun pitää syödä elämän loppuun kyseistä lääkettä on suuri ongelma monelle
Vaikea uskoa näitä juttuja kun on nähnyt niin tyytyväisiä potilaita joilla in ko lääkkeet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä mitä asioita katsoo menettävänsä kun syö lääkettä , ihme juttu että yleensä , juuri monelle ei näytä menevän jakeluun se että onko sitten elämä ilman lääkkeitä tasaista
Ja harmonista , en usko että on sillä muutenhan niitä lääkkeitä ei edes olisi kirjoitettu.
Tosi on ettäkukin kokee lääkkeet omalla tavallaan , mutta mielestäni netissä in ollut liian monella syytöksiä lääkkeistä ja kukaan ei kuulemma voi hyvin niiden kanssa. Sitten lopetetaan lääkkeen syönti ja taas sairaalaan . Koska ne sairaalassa näkevät että ihminen on laskelmallisesti tehnyt sellaisen elämästään kun ei tajua että eräät mt sairaudet tulevat olemaan . Elämän loppuun asti ne ei mene ohitse sillä että lopettaa lääkkeet, ja lääkkeen käytön tulisi olla tasapainon saavuttamista elämässä siis pitkä lääkitys ja jos ei yksi lääke sovi niin vaihtavat toiseen . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut 30 vuotta mieto neurolepti.En totisesti tiedä, mitä ne aiheuttavat.
Niskat voi olla jäykät työstäkin johtuen. Minulle lääkäri sanoi, että venyttele niskaa joka ikinen päivä. Jos aamulla on päänsärkyä, niskan venyttely auttaa. Sitten kahvi, ja minulla ainakin päänsärky tavallisesti on poissa. Veri kiertää taas..
Kyllähän liikuntakyvyttömyys on tosi harvinaista. Siihen on varmaan monia syitä. Minä lenkkeilen, poljen kuntopyörää, käytän käsipainoa ja keppivoimistelua.Se on itse sairaus joka aiheuttaa näillä sen liikunta kyvyttömyyden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi yleistää mitään sanomalla että ” kyllä jokainen neuroleptejä käyttävä tietää miten ne vaikuttavat” totuus on kuitenkin se että enemmistö ei koe lääkettä kuten sinä koet.
Liikuntakyvyttömyytås voi olla syvästä masennuksesta johtuva, sen tietää kaikki jotka ovat olleet töissä psykiatrisessa sairaalassa että syvä masennus pitää joitakin sängyssä lääkkeen tarkoitus on ihan toinen Siis et ole ensinnäkään ollut halukas syömään lääkkeitä ja ennakkoluulot ovat kovat, höpötetään että myrkkyä, ja on kovia sinuvaikutuksia jne. Ämutta kun ihminen syö kunnolla janottaa lääkkeensä kuten ohjeessa lukee niin ei pitäisi mennä liikuntakyky. Sitten kova pelko eräillä päällä että sivuvaikutukset nujertaa heidät ja kun oikein kuvittelee niin varmasti jää sängyn pohjalle.
Normi pitikö,as saa avun lääkkeistä eikä tunne pahemmasti mitään haittoja. Kahvilla saa usein päänsärynkin pois ja niskat kipeentyy kun koko kroppa on jännitystilassa , sitä tulisi yrittää rentoutua , ja katsoa ettei olkapäät ole korvissa asti jännityksestä .ja jos ei lääke toimi niin lääkäri vaihtaa se toiseen, sen kummempaa se ei ole .
Joten ennakko luulojen kanssa moni pilaa oman lääkityksessäkin kun yleistetään että kaikki lääkkeitä käyttävät muka voivat huonosti, niin ei ole. Useat käyvät työssä eikä kukaan edes tiedä että heillä on lääkitys. On jotenkin kyettävä itse kääntämään ne negatiiviset ajatukset niin ettei ne laita sängyn pohjalle loppu elämäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä mitä asioita katsoo menettävänsä kun syö lääkettä , ihme juttu että yleensä , juuri monelle ei näytä menevän jakeluun se että onko sitten elämä ilman lääkkeitä tasaista
Ja harmonista , en usko että on sillä muutenhan niitä lääkkeitä ei edes olisi kirjoitettu.
Tosi on ettäkukin kokee lääkkeet omalla tavallaan , mutta mielestäni netissä in ollut liian monella syytöksiä lääkkeistä ja kukaan ei kuulemma voi hyvin niiden kanssa. Sitten lopetetaan lääkkeen syönti ja taas sairaalaan . Koska ne sairaalassa näkevät että ihminen on laskelmallisesti tehnyt sellaisen elämästään kun ei tajua että eräät mt sairaudet tulevat olemaan . Elämän loppuun asti ne ei mene ohitse sillä että lopettaa lääkkeet, ja lääkkeen käytön tulisi olla tasapainon saavuttamista elämässä siis pitkä lääkitys ja jos ei yksi lääke sovi niin vaihtavat toiseen .Kerrohan nyt sitten, mitkä psyykkiset sairaudet ovat sellaisia, joista ei ole mahdollista ikinä parantua ?
Koska sellaistakin tapahtuu, että ihminen paranee, harvemmin, mutta kuitenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi yleistää mitään sanomalla että ” kyllä jokainen neuroleptejä käyttävä tietää miten ne vaikuttavat” totuus on kuitenkin se että enemmistö ei koe lääkettä kuten sinä koet.
Liikuntakyvyttömyytås voi olla syvästä masennuksesta johtuva, sen tietää kaikki jotka ovat olleet töissä psykiatrisessa sairaalassa että syvä masennus pitää joitakin sängyssä lääkkeen tarkoitus on ihan toinen Siis et ole ensinnäkään ollut halukas syömään lääkkeitä ja ennakkoluulot ovat kovat, höpötetään että myrkkyä, ja on kovia sinuvaikutuksia jne. Ämutta kun ihminen syö kunnolla janottaa lääkkeensä kuten ohjeessa lukee niin ei pitäisi mennä liikuntakyky. Sitten kova pelko eräillä päällä että sivuvaikutukset nujertaa heidät ja kun oikein kuvittelee niin varmasti jää sängyn pohjalle.
Normi pitikö,as saa avun lääkkeistä eikä tunne pahemmasti mitään haittoja. Kahvilla saa usein päänsärynkin pois ja niskat kipeentyy kun koko kroppa on jännitystilassa , sitä tulisi yrittää rentoutua , ja katsoa ettei olkapäät ole korvissa asti jännityksestä .ja jos ei lääke toimi niin lääkäri vaihtaa se toiseen, sen kummempaa se ei ole .
Joten ennakko luulojen kanssa moni pilaa oman lääkityksessäkin kun yleistetään että kaikki lääkkeitä käyttävät muka voivat huonosti, niin ei ole. Useat käyvät työssä eikä kukaan edes tiedä että heillä on lääkitys. On jotenkin kyettävä itse kääntämään ne negatiiviset ajatukset niin ettei ne laita sängyn pohjalle loppu elämäksi.Kyllä hän voi sanoa, että jokainen tietää, koska jokainen tietää omalla kohdallaan.
Hän ei välttämättä tarkoittanut, että tietäisi toisen käyttäjän puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin jolåkainen , maailmassa on satoja neurolepteistä käyttäjää ja voivat hyvin lääkkeenansiosta. Jos ainulla in noita sivuvaikutuksia niin puhu lääkärin kanssa että vaihtaa toiseen lääkkeeseen .
Ja niin monelle kun neuroleptit ovat olleet suurena apuna , mutta täällä vaan valitetaan lääkkeestä. Miten se juuri nettissä olevilla ei toimi se lääke kun se toimii niinhyvin muillakin ihmisillä . Ja näyttää olevan tuo että jonkun pitää syödä elämän loppuun kyseistä lääkettä on suuri ongelma monelle
Vaikea uskoa näitä juttuja kun on nähnyt niin tyytyväisiä potilaita joilla in ko lääkkeet.Minulle on kokeltu monia neuroleptejä, ja kaikki ovat olleet haitallisia ja huonoja. Ovat aiheuttaneet kauheaa oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten ennakko luulojen kanssa moni pilaa oman lääkityksessäkin kun yleistetään että kaikki lääkkeitä käyttävät muka voivat huonosti, niin ei ole. Useat käyvät työssä eikä kukaan edes tiedä että heillä on lääkitys. On jotenkin kyettävä itse kääntämään ne negatiiviset ajatukset niin ettei ne laita sängyn pohjalle loppu elämäksi.En ole masentunut ollenkaan, vaan niska jäykkänä kärsin neurolepteistä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea uskoa näitä juttuja kun on nähnyt niin tyytyväisiä potilaita joilla in ko lääkkeet.Maailmassa taitaa olla aika paljon enemmän kuin vain satoja neuroleptien käyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten ennakko luulojen kanssa moni pilaa oman lääkityksessäkin kun yleistetään että kaikki lääkkeitä käyttävät muka voivat huonosti, niin ei ole. Useat käyvät työssä eikä kukaan edes tiedä että heillä on lääkitys. On jotenkin kyettävä itse kääntämään ne negatiiviset ajatukset niin ettei ne laita sängyn pohjalle loppu elämäksi.Kyse ei ole huonoista ajatuksista tai haluttomuudesta liikkua. Kyse on jäykäksi ja liikuntakyvyttömäksi tekevästä lääkkeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole huonoista ajatuksista tai haluttomuudesta liikkua. Kyse on jäykäksi ja liikuntakyvyttömäksi tekevästä lääkkeestä.
Liikkumattomuus tekee jäykäksi ja heikentää liikuntakykyä.
Jos lääkkeet aiheuttaisivat tuollaisia, niin eikö olisi paljon enemmän lääkkeiden käyttäjiä, jotka eivät kykenisi liikkumaan ?
Suurin osa ihmisistä, jotka käyttävät lääkkeitä, liikkuvat aivan hyvin, ainakin fyysisillä avuillaan. Psyykkiset syyt saattavat joillain olla esteenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole huonoista ajatuksista tai haluttomuudesta liikkua. Kyse on jäykäksi ja liikuntakyvyttömäksi tekevästä lääkkeestä.
Ei vaan siitä, että ne jäykistyvät lihakset tarvitsevat liikettä. Muuten jää sängynpohjalle voivottelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten ennakko luulojen kanssa moni pilaa oman lääkityksessäkin kun yleistetään että kaikki lääkkeitä käyttävät muka voivat huonosti, niin ei ole. Useat käyvät työssä eikä kukaan edes tiedä että heillä on lääkitys. On jotenkin kyettävä itse kääntämään ne negatiiviset ajatukset niin ettei ne laita sängyn pohjalle loppu elämäksi.Kun noin tarkkaan tiedät, oletko itse käyttänyt neuroleptejä? Arvasin. Et tietenkään, mutta varmasti olet hoitaja, joka saa bonuksia jokaisesta lääkkeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkumattomuus tekee jäykäksi ja heikentää liikuntakykyä.
Jos lääkkeet aiheuttaisivat tuollaisia, niin eikö olisi paljon enemmän lääkkeiden käyttäjiä, jotka eivät kykenisi liikkumaan ?
Suurin osa ihmisistä, jotka käyttävät lääkkeitä, liikkuvat aivan hyvin, ainakin fyysisillä avuillaan. Psyykkiset syyt saattavat joillain olla esteenä.Psyykkiset syyt eivät koskaan ole olleet liikuntakyvyn esteenä. Voi pyhä yksinkertaisuus, miten teitämättömiä ssiantuntemattomat ihmiset ovat.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan siitä, että ne jäykistyvät lihakset tarvitsevat liikettä. Muuten jää sängynpohjalle voivottelemaan.
Ainoa mikä on jäykkänä, on aivot, jotka on injektoitu myrkkyjä täyteen. Neuroleptit vaikuttavat aivojen siihen osaan, joka säätelee motoriikkaa eli liikettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun noin tarkkaan tiedät, oletko itse käyttänyt neuroleptejä? Arvasin. Et tietenkään, mutta varmasti olet hoitaja, joka saa bonuksia jokaisesta lääkkeestä.
Hoitajat ei saa mitään bonuksia lääkkeistä. Eihän ne niitä voi edes määrätä potilaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psyykkiset syyt eivät koskaan ole olleet liikuntakyvyn esteenä. Voi pyhä yksinkertaisuus, miten teitämättömiä ssiantuntemattomat ihmiset ovat.,
En tarkoittanutkaan, että psyyke olisi syy siihen, ettei liiku, vaan psyyke vaikuttaa siihen, viitsiikö ihminen liikkua.
Jos on psyykkisesti " lamaantunut ", voi liikkuminen lopahtaa. Eikä se johdu silloin fysiikasta vaan psyykestä.
Että sellainen pyhä yksinkertaisuus, miksi et tajunnut tätä asiaa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on itse sairaus joka aiheuttaa näillä sen liikunta kyvyttömyyden
Oletko itse käyttänyt neuroleptejä? Jos et ole, älä puhu mitään toisten sairauksista. Sitä ei olla niin tyhmiä, että ei tiedetä, mistä liikuntakyvyttömyys tulee. Ne tulevat neurolepteistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten ennakko luulojen kanssa moni pilaa oman lääkityksessäkin kun yleistetään että kaikki lääkkeitä käyttävät muka voivat huonosti, niin ei ole. Useat käyvät työssä eikä kukaan edes tiedä että heillä on lääkitys. On jotenkin kyettävä itse kääntämään ne negatiiviset ajatukset niin ettei ne laita sängyn pohjalle loppu elämäksi.Kun kyseessä eivät ole negatiiviset ajatukset, vaan kemiallinen aine, joka on niin voimakas, että se vie liikuntakyvyn. En pysty edes kotitöitä tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse käyttänyt neuroleptejä? Jos et ole, älä puhu mitään toisten sairauksista. Sitä ei olla niin tyhmiä, että ei tiedetä, mistä liikuntakyvyttömyys tulee. Ne tulevat neurolepteistä.
Mä olen käyttänyt neuroleptejä, käytin niitä parikymmentä vuotta.
Kaikki ne vuodet liikuin aivan samalla tavalla kuin ilman lääkkeitäkin.
Edelleen tunnen aika monia, jotka käyttävät neuroleptejä tälläkin hetkellä, ja jokainen heistä pystyy liikkumaan, käymään kauppa-asiat ja elää elämäänsä muutenkin lähes normaalisti.
Muutamalla on tosin niin vahvat lääkitykset, että ovat vähän hitaita ja apaattisia, tunteettoman näköisiä, mutta liikkuvia ihmisiä silti.
- Anonyymi
Niin, kyllä neuroleptejä käyttävä tietää, miten ne vaikuttavat. Mutta he tietävät sen vain omalla kohdallaan, omista kokemuksista.
Toisen puolesta ei voi tietää, eikä tuntea, miten lääkkeet vaikuttavat.
Siitä liikkumattomuudesta kysyisin sen verran, että onko ainoa syy lääkkeet, vai onko olotila sellainen, ettei huvita liikkua ?
Lääkkeet latistavat tunteita ym. ja saattaa helposti jäädä vain makaamaan, kun mikään ei tunnu miltään.
Liikkumaan pystyy niin kauan kuin raajat toimivat.- Anonyymi
Liikkumiseen liittyy dopamiini.. jota lääkkeet salpaavat
- Anonyymi
Haluaisin todellakin liikkua, mutta neurolepti estää sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lääkitys on ainoa tekijä, joka estää liikkumisen kokonaan, niin kyllä siihen lääkäri silloin puuttuu.
Neliraajahalvaantunut ei enää liiku, mutta neuroleptit eivät sellaista halvausta aiheuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lääkitys on ainoa tekijä, joka estää liikkumisen kokonaan, niin kyllä siihen lääkäri silloin puuttuu.
Neliraajahalvaantunut ei enää liiku, mutta neuroleptit eivät sellaista halvausta aiheuta.Neuroleptit siheuttavat toisille toimtakyvyttömyyttä. Turhaan ei käydä kotona antamassa injektiota.,
- Anonyymi
Tiedän, että neurolepti auttoi minua, kun se oli erään toisen lääkkeen kanssa. Siitä on 30 vuotta. Nyt, kun yritin lopettaa sen, stressaannuin. Sitten syön sitä kiltisti.Mikä minun neuroleptini todellinen vaikutus on, en tosiaan tiedä, 30 vuoden käytön jälkeen.
- Anonyymi
Yllensä on syyttelyt lääkkeestä vaikka syy on olotila, se on nähty niin monet kerrat.
Se on itse sairaus joka makuuttaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No soita lääkärille että lääkkeet vaihtoon , sillä pääset vaivastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, lääkäreiden tarkoitus ei ole saada ketään jäämään sänkyyn makaamaan.
Kyllä ne ammattilaisetkin paljon yrittävät potilaiden hyväksi tehdä, mutta paljon on potilaasta itsestään kiinni, omasta motivaatiosta.
Lääkärit ja hoitajat eivät ole ihmeidentekijöitä, jos potilas jää sänkyyn, niin jää. Harvemmin kai häntä aletaan sieltä ihan kiinni ottaen nostamaan ylös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiltu on monia neuroleptejä. Kaikissa on yhtä huono vointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllensä on syyttelyt lääkkeestä vaikka syy on olotila, se on nähty niin monet kerrat.
Se on itse sairaus joka makuuttaaJa minkähän sortin asiantuntija sinä olet? Et varmaan ole koskaan käyttänyt neuroleptejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, lääkäreiden tarkoitus ei ole saada ketään jäämään sänkyyn makaamaan.
Kyllä ne ammattilaisetkin paljon yrittävät potilaiden hyväksi tehdä, mutta paljon on potilaasta itsestään kiinni, omasta motivaatiosta.
Lääkärit ja hoitajat eivät ole ihmeidentekijöitä, jos potilas jää sänkyyn, niin jää. Harvemmin kai häntä aletaan sieltä ihan kiinni ottaen nostamaan ylös.Valitettavasti olet väärässä. Neuroleptit vievät toimintakyvyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkähän sortin asiantuntija sinä olet? Et varmaan ole koskaan käyttänyt neuroleptejä.
Mä olen käyttänyt, ja tiedän hyvin, kuinka helppoa olisi jäädä vain makaamaan, jos mieli on sellainen, ettei mikään tekeminen huvita.
Itsestä se on silti kiinni, nouseeko sieltä sängyn pohjalta vai ei.
Yhden kerran muistan, kun en aamulla päässyt sängystä ylös, kun illalla otetut lääkkeet aiheuttivat niin kovan huimauksen, etten edes istumaan pystynyt yrittäessäni nousta sängystä. . Se meni kuitenkin ohi aika nopeasti.
Yksi kaverinikin käyttää neuroleptiä, ja hän nukkuisi vaikka kellon ympäri, jos siihen olisi tilaisuus. Tarpeen tullen kuitenkin hänkin pääsee sieltä sängystä ylös ja hoitaa päivän askareet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti olet väärässä. Neuroleptit vievät toimintakyvyn.
En tietenkään voi sanoa, viekö vai eivätkö, ne sinulta toimintakyvyn. Itseltäni ne eivät vieneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuroleptit siheuttavat toisille toimtakyvyttömyyttä. Turhaan ei käydä kotona antamassa injektiota.,
Kuinka paljon on syitä, miksi ihminen ei lähde sieltä kotoaan minnekään ?
Piikinkin voisi käydä itse hakemassa jonkun hoitajan vastaanotolla.
Kotoa lähtemisen estää usein sosiaalisten tilanteiden pelot, paniikkihäiriö, ym. Yksinkertaisesti ei uskalla lähteä ovesta ulos. Olen joskus tuntenut pari ihmistä, joilla oli pahat pelot, eivät uskaltaneet edes roskia viedä taloyhtiön roskakatokseen, jos vaikka joku sattuisi tulemaan vastaan.
Tuollainen on tosi paha ongelma, josta siitäkin pystyy toipumaan.
- Anonyymi
Jos neuroleptejä ei pysty vähentämään, niin millä muilla keinoilla sitä voisi parantaa sitä elämänlaatua?
- Anonyymi
Injektiolla on vakea vähentää.
- Anonyymi
Ainoa joka parantaa vointia, on lääkkeen lopettaminen. Eikä muita samanlaisia tilalle.
- Anonyymi
Olisi hyvä miettiä, mitkä asiat itseä kiinnostaa.
Ehkä joku harrastus, liikkuminen, meneminen jonnekin, jossa tapaa ihmisiä, löytyy yhteistä tekemistä.
Mahdollisuuksia on, täytyy vain itse löytää, jos haluaa itselleen tekemistä.
Jos on mielekästä tekemistä, pysyy olotilakin vireämpänä.
- Anonyymi
Ensin ne on sairaita. Sitte kun lääkitään, ne huutaa ja kirjoittelee ikään kuin SE olisi syyp ää, eivätkä huomaa, että kysymys on heidän SAIRAUDESTAAN. Minulla on ollut mieto neurolepti 30 vuotta, enkä syytä siitä ketään-
- Anonyymi
Minkä merkkinen neurolepti sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä merkkinen neurolepti sinulla on?
Peratsin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peratsin
Minullakin on Peratsin injektio. 108 mg kolmen viikon välein.
- Anonyymi
Olen terve kuin pukki, mutta koukussa addiktoivaan lääkkeeseen. Älä puhu läpiä päähäsi. Olet tietämätön, joka ei ole syönyt koskaan yhtäkään neuroleptitablettia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen terve kuin pukki, mutta koukussa addiktoivaan lääkkeeseen. Älä puhu läpiä päähäsi. Olet tietämätön, joka ei ole syönyt koskaan yhtäkään neuroleptitablettia.
Olisiko mahdollista, että se lääkitys auttaa sinua pysymään terveempänä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717