bZ4X on Alenin mukaan aivan uskomaton nelivetoiseksi

Anonyymi-ap

15

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se, jos ei tarvitse varsinkaan talvella ajella pidemmällä.

      • Anonyymi

        Pääsee pakkasellakin 250 km ja lataa ja matka jatkuu!😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsee pakkasellakin 250 km ja lataa ja matka jatkuu!😎

        Ei taida päästä ja latauskaan ei oikein toimi pakkasilla kun akuilla ei ole lämmitystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida päästä ja latauskaan ei oikein toimi pakkasilla kun akuilla ei ole lämmitystä?

        Lataa pakkasellakin 50-60 kWh-teholla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lataa pakkasellakin 50-60 kWh-teholla!

        Niinpä. Lataa todella hitaasti, melkein kuin kotilaturilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Lataa todella hitaasti, melkein kuin kotilaturilla.

        Kotilaturilla useimmiten vain 1,8kWh tai max 7,6 kWh kenellä on lataus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotilaturilla useimmiten vain 1,8kWh tai max 7,6 kWh kenellä on lataus!

        Kotilaturit antavat yleensä 11kW tai 22kW, riippuen sähköliittymän koosta. Shukoon kytkettävät 1-vaiheiset matkalaturit ovat tarkoitettu tilapäiskäyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotilaturit antavat yleensä 11kW tai 22kW, riippuen sähköliittymän koosta. Shukoon kytkettävät 1-vaiheiset matkalaturit ovat tarkoitettu tilapäiskäyttöön.

        höpöhöpö, hyvin monilla taloyhtiöissä mahis saada parkkipaikalle vain vahvistettu suko-hidaslataus esim eParking....


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ohjelman teko loppuu jos menee moittimaan liikaa.
        Ei kukaan anna ajoon autoja jos lopputulos on ikävä.


    • Anonyymi

      Toyotan ongelmana on se, ettei sen ajo-ominaisuudet ole niin paljon paremmat verrattuna muihin sähkismerkkeihin, että se korvaisi sen huomattavan heikkouden sähköautona kilpailijoihin verrattuna. Kaikki kilpailijamerkit ovat ajo-ominaisuuksiltaan riittävän hyviä, mutta sähköauto-ominaisuuksiltaan huomattavasti parempia kuin Toyota.

      Jos tuon kokoluokan ja hintaluokan autolla normaalissa suomalaisessa talvisäässä ajomatka jää selvästi alle 300 km:n, jonnekin 250 km:n paikkeille, silloin on kyseessä surkea epäonnistuminen tekniikassa. Auton lataaminen on kuitenkin sellainen pakollinen, eikä kelien osalta aina niin miellyttäväkään operaatio, että sitä tekisi mahdollisimman harvoin. Samalla ajomatkalla, jolla kilpailijat ladataan yhden kerran ja Toyotan joudutaan lataamaan kolme kertaa. Ei hyvä.

      Ja mitä tulee kätevyyteen lyhyiden matkojen taittamisessa, löytyy "nurkka-ajoon" ja kaupunkiajoon paljon näppärämpiäkin ja edullisempiakin autoja.

      • Anonyymi

        Ei se ID.3 pienemmällä akulla sen pidemmälle pötki. Onko sekin epäonnistunut?
        Nytkin on myynnis paljon sähköautoja missä on pienempikin akku ja sitä kautta pienempi range tuossa BZ:ssa. Onko ne kaikki sitten epäonnistuneita?

        Katsos akun koko on strateginen valinta. Ei se ole kiinni osaamisesta.

        Toyotalta vaan puuttuu tuosta isoakkuinen versio. AKun kokoon nähden tuo kulkee pitkälle. Sen kulutus on vertailujen mukaan varsin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ID.3 pienemmällä akulla sen pidemmälle pötki. Onko sekin epäonnistunut?
        Nytkin on myynnis paljon sähköautoja missä on pienempikin akku ja sitä kautta pienempi range tuossa BZ:ssa. Onko ne kaikki sitten epäonnistuneita?

        Katsos akun koko on strateginen valinta. Ei se ole kiinni osaamisesta.

        Toyotalta vaan puuttuu tuosta isoakkuinen versio. AKun kokoon nähden tuo kulkee pitkälle. Sen kulutus on vertailujen mukaan varsin hyvä.

        Volksun Id3 pikkuakkuisen lähtöhinta 36 500 €, Tojon alkaen hinta 43 500....


    • Anonyymi

      Subaru osaa tehdä nelivedon.
      Ei hyvä auto mene pilalle vaikka siihen liimaakin tojon merkin keulaan.
      Aivan sama on BMW:n suunnitteleman ja Itävallassa tehdyn Supran suhteen.

      • Anonyymi

        Mitä erityistä osaamiseen liittyvää tuosta BZ nelivedosta sitten puuttuu?

        Toyotan strategiana on tehdä nelivedoista etuvetoisen kaltaisia ajaa. Se on siis tarkoituksellista. Mikä tuon BZ tai vaikka RAV4 nelivdossa on huonoa?

        Kaikkien noiden takamoottori pyörittää liukkaalla tarvittaessa tyhjää eli silloin kuin takapyöriä tarvitaan liikkeellelähdössä sieltä tulee sen verran voimaa kuin mitä renkaat tarjoaa kitkaa.

        Nämä ei ole kilpa-autoja. Aika harva sellaisella haluaisi ajaa Prismaan ja muksujen harasteisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe