Onko Los Angelesin liekit Jumalan rangaistus

Anonyymi-ap

Rauhaa!

Satuin raamatun lukutehtävässä kohtaan Mooses ja palava pensas. Sitä seurasi 40 vuotta autiomaavaellusta.

Sitten on kohta jossa 40 päivän aikana Mooses saa lain tulen ja salamien keskellä.

Mahdin tulemuksen merkkeihin kuuluu 40 päivää kestävä savu ja tuli.

Heprealaiskirje kertoo enkelit tehdään tuuliksi ja tulenliekeiksi. Mutta Poika korotetaan heidän yli lähes Jumalaksi.

Los Angelesissa on kuvattu tulipyörteitä.

Onko tämä kaikki Jumalan puhetta?

TULEEKO 40 PÄIVÄN KULUESSA UUSI 10 KÄSKYN LAKI, UUDET LAIN TAULUT?

ALKAAKO TÄSTÄ 40 VUODEN VAELLUS ESIM. ASUNNOTTOMILLA POIS ORJUUDESTA?

ONKO POIKA TULOSSA MAAILMAAN ENKELEITÄKIN SUUREMPANA?

Saa nähdä onko tässä mukana Jumalan tahto puhua koko maailmalle tulen ja tulipyörteiden keskeltä.

5

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhaa!

Vielä muistuu mieleen Danielin kirjan Neljä Poikaa tulisessa pätsissä ja viides oli Pelastaja heidän keskellään.

Sitten on mahdollista että Jumala tahtoo nimittää jonkun maailman johtajan uudeksi Keisari Neroksi, joka sytytti Rooman palamaan. Palo kesti 8 päivää. Ja siitä alkoi Kristittyjen vainot.

Väitetään Neron soittaneen lyyraa ja laulaneen Troijan tuhosta.

Muitakin suuria tulipaloja on ollut.

Lontoo 1666 oli yksi niistä.

Profeetta Hesekiel puhuu kun tulee uusi Kuningas ja uusi paimen iljettävät epäjumalat tuhotaan. Sellainen voisi merkitä Hollywoodin loppua.

Islam videoissa väitetään juuri ennen palon syttymistä pilkatun Jumalaa eräässä gaalassa.

• Anonyymi

Ilmestys 11 kertoo kahdesta SÄKKIPUKUISESTA TODISTAJASTA.

Jos joku aikoo heille pahaa tuhoutuu he TULEEN joka lähtee todistajien suusta. Tuo tuli nielee heidän vihollisensa.

Onko SÄKKIPUKUISET TODISTAJAT jo maailmassa?

• Anonyymi

Palon sammutusta on hoidettu vain 14000 palomiehen toimesta. Miksi ei kansalliskaartia ole kutsuttu apuun. 70000 miestä saisi aikaan enemmän kuin vain 14000.

Teknikoiden pitäisi alkaa suunnitella myös robotteja joilla paloja voisi sammuttaa maasta ja ilmasta käsin.

• Anonyymi

Entä miten palon jälkeen pitäisi tukea alueen asukkaita. Ja millä varoilla?

Vaikka on olemassa vakuutusyhtiöt niin pitää perustaa koko maailmaan kaikkia tulevia katastrofeja varten torjuntakykyinen verovarojen pohjalta toimiva vakuutusjärjestelmä. Sekä kouluttaa ja varustaa vapaaehtoisia entistä enemmän.

Katastrofeja on tulossa. Ilmastonmuutos, rannikoiden uppoaminen , kaupunkien vesipula, ilmastopakolaiset sekä tavalliset suuronnettomuudet. Ainakin sata miljoonaa ihmistä roikkuu katastrofien partaalla.

Yleisesti rauhan aikoina ei saada aikaan mitään. Ongelmien ratkaisukyky edellyttää yhä laajenevia maailmansotia. Sota on usein halvempaa kuin rauhan tekeminen.

1. Maailmansota 25 milj uhria
      2. Maailmansota 50 milj uhria
      3. Maailmansota 100 milj uhria
      4. Maailmansota 200 milj uhria
      5. Maailmansota 400 milj uhria
      6. Maailmansota 800 milj uhria
      Jne.

Vain sotien kautta voidaan maailmaa uudistaa.
      Ja sotien avulla katastrofien vaikutuksen alla olevat voidaan pelastaa. Ja sotien avulla myös köyhyys kerran maailmasta kitketään pois.

Tulta minä olen tullut tuomaan maailmaan ja kuinka toivonkaan että se jo olisi syttynyt.

En minä ole tullut tuomaan rauhaa maan päälle vaan miekan niin että saman talon Väki on toisiaan vastaan.....

Oon tullut tietoon että on tarkoitus katastrofien lieventämiseen satsata yhden maailmansodan verran. Ja köyhyyden poistamiseen toisen verran. Miksi rauhan aikoina ei kyetä kunnolla suuria asioita saattamaan kuntoon? Sitä lakia en vielä tunne.

Tää on vähän kehno viesti. En yhtään tiedä kuinka katastrofin jälkeen toimitaan uhrien hyväksi. Maalailen vähän ylisuuria tarpeita ja toimenpiteitä.

Sori, kehno viesti.......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe