Minä ilmoitin MIELENTERVEYSTOIMISTOON.

Anonyymi-ap

Minä en FACEBOOKISSA OLEVIEN PALVELUITA TARVI VAAN MINÄ OSAAN KUNNIOITTAA HEITÄ PYSYMÄLLÄ POISSA!
LAITOIN, ETTÄ MINÄ ALAN HOITAMAAN KUNNIANLOUKKAS SAKKOA MUUNTOON NIIN POLIISIT VOI VIEDÄ MINUT VANKILAAN TAAS OPETTELEMAAN FACEBOOKISSA OLEVIEN KUNNIOITUSTA.

Minä voisin tällä kertaa ehdottaa, että jos minä muka vähän juoksen karkuun niin poliisi vois ampua sillä ETÄLAMAUTTIMELLA. Saatais uutinen jossa lukee " Ivalossa poliisi käytti etälaumautinta niin sai KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANGIN kiinni. Oli loukannut FACEBOOKISSA kunnioita ja vielä POISTANUT KÄYTTÄJÄTILIN ja kaikki KIRJOITUKSET.

2

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minua ei voi edes vaatia nousemaan POLIISI-AUTOON jos on ollut FACEBOOKISSA.
      En voi edes hakea PASSIA, koska Ivalon uusi POLIISITALOKIN on tutkittu FACEBOOKIIN.

Olen sen verran kovan luokan FACEBOOK KRIMINAALI, että minä kyllä tällä KERTAA OSAAN KUNNIOITTAA FACEBOOK KÄYTTÄJIÄ. MINÄ SANON, ETTÄ: ET SAATANA KOSKE MINUUN JOS OLET FACEBOOKISSA, KOSKA MINUA ET KYLLÄ SAATANA NÖYRYYTÄ VAAN PAINU VITTU SINNE FACEBOOKIIN!

• Anonyymi

Eilen illalla kävin saunan jälkeen ulkona LENKILLÄ. Minusta hauska kävellä pihalla saunan jälkeen hiukset märkänä avojaloin lumessa.
        On mulla joku pyjaman tapainen asu päällä.
        Pitää olla niin kauan, että jalkapohjat menee kipeäksi.
        En ole vielä kehdannut kävellä talon ympäri tien kautta. Minä alan kävelemään, kun saan uudet hiukset ja asennan ne päähän.

Eivät ainakaan heti tunnista ja saa vähän parempia ALASTON KUVIA vankilaan, kun on uudet hiukset.
        Ei kai siellä VANKILASSA tarvi sentään HIUKSIA JÄTTÄÄ NARIKKAAN. Jos pitää niin minulla kestää pukemisessa monta tuntia ja vartijat voi hermostua sekä sanoa: Etkö ole vieläkään saanut VAATTEITA PÄÄLLE!
        Hyvä puoli olis se, että minä voisin sanoa vartijalle: Sinä kyllä voisit auttaa niin käyttäs vähän näppärämmin tämä homma.
        Tähän asti on ainakin ollut ihan mukava vartijoita vankilassa joten kyllä minä uskon, että ovat jatkossakin kun tähän KUNNIANLOUKKAS SAKKOA VANKINA IMUUN PÄÄSTÄÄN.
        Minulla on sentään jo oma HUONE ELI SELLI OULUN VANKILASSA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49