ja se aina matkassa. Sitten voi pyyhkiä takalasia laajemmalti kuin mitä pyyhin tekee. Eikä tarvitse hankkia vesiämpäriä.
Tuulilasin pesunestettä johonkin ruiskupulloon
11
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mulle riittää se pyyhkijän putsaama alue oikein hyvin. Ei sillä ruiskupullolla kuraista ikkunaa saa puhtaaksi, sitäkin on kokeiltu. Nestettä pitää olla paljon ja tarvitaan lisäksi rättiä ja lastaa ja se on kovin sottaista ja turhaa puuhaa.
- Anonyymi
Kamerasta näkee ja tutkat piippaa kos ei nääs
Jos tarvii peruuttaa- Anonyymi
Kamerasta ei näe ajon aikana ja usein se on kurasta ummessa.
- Anonyymi
miks sitä takalasia tarvii pestä/pyyhkiä? monta sataatuhatta tullut ajettua autoilla joissa ei ole takalasia ollenkaan.
- Anonyymi
Sinä se oletkin melkoinen ajomies ja uros, räyh!
Voin näin tavallisena ja vain henkilöautoilla liikkuvana kertoa, että auton taustapeili on mitä mainion taka katsella mitä takana tapahtuu ja se helpottaa kaistanvaihto ja ennakoimaan asioita. No mikä minä olen tällaisia kertomaan tuollaiselle autoilun raskassarjalaiselle körmylle. - Anonyymi
Jokainenhan saa tehdä niin kuin parhaaksi näkee eikä siinä ole muilla nokan koputtamista
- Anonyymi
Jossain uudessa Volvossa ei ole koko takalasia ja siis henkilöauto kyseessä Sivupeilit on keksitty ja taustapeili kyllä normaalille kuskille riittää se pyyhkimen alue näkemiseen
- Anonyymi
Tarkoitatko kenties Polestar 4:sta, siinä on taustapeili toteutettu kameralla.
- Anonyymi
Ei sinne taakse tarvitse nähdä.
- Anonyymi
Juu, olen huomannut, että moni ei tarvitse, mutta he ajavat kuin pässit vaihtelevat kaistaa toisten eteen vaarallisesti jne...
- Anonyymi
Ihan hyvä konsti ja minullakin ollut vuosia suihkepullo, voi pyyhkäistä tuulilasistakin nurkat paperilla kun ensin kostuttaa, samoin kiinni kuivuneet hyönteiset tai kun ei automaatissa lähde kunnolla puhtaaksi.
Ollut myös jäänsulatusnestettä, mutta ei ole tullut koskaan testattua toimiiko kun lähtenyt helposti muutenkin, sekin tuli käytettyä puhdistukseen. Jos joutuisi pitämään autoa enemmän ulkona niin sulatusnestekin voisi olla hyvä, entisellä työpaikalla joen lähellä jäätyi joskus todella tiukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276