Tuulilasin pesunestettä johonkin ruiskupulloon

Anonyymi-ap

ja se aina matkassa. Sitten voi pyyhkiä takalasia laajemmalti kuin mitä pyyhin tekee. Eikä tarvitse hankkia vesiämpäriä.

11

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mulle riittää se pyyhkijän putsaama alue oikein hyvin. Ei sillä ruiskupullolla kuraista ikkunaa saa puhtaaksi, sitäkin on kokeiltu. Nestettä pitää olla paljon ja tarvitaan lisäksi rättiä ja lastaa ja se on kovin sottaista ja turhaa puuhaa.

• Anonyymi

Kamerasta näkee ja tutkat piippaa kos ei nääs

Jos tarvii peruuttaa

• Anonyymi

Kamerasta ei näe ajon aikana ja usein se on kurasta ummessa.

• Anonyymi

miks sitä takalasia tarvii pestä/pyyhkiä? monta sataatuhatta tullut ajettua autoilla joissa ei ole takalasia ollenkaan.

• Anonyymi

Sinä se oletkin melkoinen ajomies ja uros, räyh!
        Voin näin tavallisena ja vain henkilöautoilla liikkuvana kertoa, että auton taustapeili on mitä mainion taka katsella mitä takana tapahtuu ja se helpottaa kaistanvaihto ja ennakoimaan asioita. No mikä minä olen tällaisia kertomaan tuollaiselle autoilun raskassarjalaiselle körmylle.

• Anonyymi

Jokainenhan saa tehdä niin kuin parhaaksi näkee eikä siinä ole muilla nokan koputtamista

• Anonyymi

Jossain uudessa Volvossa ei ole koko takalasia ja siis henkilöauto kyseessä Sivupeilit on keksitty ja taustapeili kyllä normaalille kuskille riittää se pyyhkimen alue näkemiseen

• Anonyymi

Tarkoitatko kenties Polestar 4:sta, siinä on taustapeili toteutettu kameralla.

• Anonyymi

Ei sinne taakse tarvitse nähdä.

• Anonyymi

Juu, olen huomannut, että moni ei tarvitse, mutta he ajavat kuin pässit vaihtelevat kaistaa toisten eteen vaarallisesti jne...

• Anonyymi

Ihan hyvä konsti ja minullakin ollut vuosia suihkepullo, voi pyyhkäistä tuulilasistakin nurkat paperilla kun ensin kostuttaa, samoin kiinni kuivuneet hyönteiset tai kun ei automaatissa lähde kunnolla puhtaaksi.

Ollut myös jäänsulatusnestettä, mutta ei ole tullut koskaan testattua toimiiko kun lähtenyt helposti muutenkin, sekin tuli käytettyä puhdistukseen. Jos joutuisi pitämään autoa enemmän ulkona niin sulatusnestekin voisi olla hyvä, entisellä työpaikalla joen lähellä jäätyi joskus todella tiukkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51