Näin tulee käymään. Mutta viimeinen uhri se ei ole. Valitettavasti !
Milloin tulee Suomen vuoro joutua uhriksi , siis oikeasti ?
Persuthan uhriutuvat jatkuvasti, mutta sitä ei lasketa, koska se on vain ”tyhmien ja tympeiden” leikkiä.
Onko Ukraina uuden maailmanjärjestyksen ensimmäinen uhri ?
13
221
Vastaukset
- Anonyymi
Putinilla ja Trumpilla on jo suunnitelma miten pienet valtiot tullaan jakamaan. Se on varmaa.
Stubb voi hyvinkin olla Suomen itsenäisyyden ajan viimeinen presidentti. Se , päätyykö Suomi USAn leiriin, johon Stubb Suomea on viemässä , jää nähtäväksi.- Anonyymi
” Putinilla ja Trumpilla on jo suunnitelma miten pienet valtiot tullaan jakamaan. Se on varmaa.”
Varmaa on AINOASTAAN SE, ETTEI KUMPIKAAN HERROISTA OLE ”VARMASTA” IKINÄ EDES KUULLUT!
- Anonyymi
Taistelemme ja meistä ei tule ikinä Persuputinland . Englanti ja Ranska tukevat meitä ainakin .
- Anonyymi
Aivan. Taas yksi joka menee rannalle odottamaan valkeaa laivaa.
Ota mukaan lämmintä juomaa termospullossa ettei tule vilu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Taas yksi joka menee rannalle odottamaan valkeaa laivaa.
Ota mukaan lämmintä juomaa termospullossa ettei tule vilu.Ei ne valkeat laivat tulleet Viroonkaan. ESCO tuli apuun ja aloitti kuljetukset.
- Anonyymi
Puolustusta suunniteltaessa pitää kiinnittää huomiota Itämeren lisäksi myös arktiseen alueeseen.
- Anonyymi
Kun Nato tul Suomeen yrittämään saada Suomi sotaan selkeästi..onkin hyvä ettei Ukraina joudu Natoon ja selviää vielä hengissä jotenkuten. Suomi menisi äkkiä kokonaan joutomaaksi. Siksi tuo Nato pitää saaha pois Suomea tuhoamasta.
- Anonyymi
Turhaan Tiltu taas mäkätät! Suomi on ja PYSYY Naton jäsenmaana!
Tiltu kyrsii YHÄ suunnattomasti Naton tarjoama suoja! - Anonyymi
Nato ei tullut Suomeen, vaan se poliittisista syistä johtuen kutsuttiin. Eikä Suomea ole kutsunut sotaankaan muut kuin suomalaiset itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nato ei tullut Suomeen, vaan se poliittisista syistä johtuen kutsuttiin. Eikä Suomea ole kutsunut sotaankaan muut kuin suomalaiset itse.
Mille rintamalle sinut on lähetetty? Onko tuo kenttäpostia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Suomi ole missään sodassa…
- Anonyymi
Suomi on jo uhriutunut siiryttyään oma-aloitteisesti sodan ja rauhan väliselle harmaalle alueelle.
- Anonyymi
Päinvastoin! Suojasimme itsemme liittymällä puolustusliittoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728