Kamalaa se oli kun sain tietää että ystäväni teki itsemurhan.Psyykkeeni ei sitä kestänyt ja minusta tuli alkoholisti.Ennen kuolemaansa ystäväni luki ateismi kirjoja ja kirjaa jonka nimi oli:kapitalismi tuhoaa koko maailman.Ystäväni menetti kaiken uskonsa ja kaiken toivonsa ja syytän ateismia koska ystäväni ajatteli että on vain kuolema ja ei mitään enää sen jälkeen.Yritin selittää hänelle että Jumala on olemassa ja Jumala rakastaa häntä hyvin paljon,mutta hän ei uskonut minua.No,sen jälkeen kun hän teki itsemurhan,hän kummitteli kämpässäni.Hän kaatoi kahvikuppejani,laittoi telkkarin auki keskellä yötä,hän piilotteli tavaroitani.Sanoin hänelle että uskon jo että sielusi on jatkanut matkaa,joten ei tarvitse enää kummitella ja sitten kummittelu loppui.Kaipaan ystävääni joka päivä,mutta kyllä minä hänet vielä näen,koska uskoni jälleensyntymiseen on hyvin vahva ja ystävyys ei koskaan kuole.
Ystävän itsemurha
Anonyymi-ap
0
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707