Hei, olisiko muitakin tämän vuoden sarkajuhlaan aveceiksi kutsuttuja?
Mistä olette hankkineet iltapukunne?
Sarkajuhla 2025
29
1558
Vastaukset
- Anonyymi
Ite olin 2023 sarkajuhlissa ja ostin kaksi pukua varuilta ja molemmat oli bobbleroomista:)
- Anonyymi
Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?
Hei muakin kiinnostaisi millaiset mekot sinulla on ollut? Voisitko linkittää niitä tähän?:)
- Anonyymi
Moikka!
Olen itsekkin mekkoa etsimässä vielä. Millaiset kengät ajattelitte hankkia?- Anonyymi
Mulla on sellaset nudet matalakorkoiset korkokengät jemmassa, luulen että ne soveltuu hyvin ja jaksan niillä olla koko illan☺️
- Anonyymi
Itsellä on 3 mekkovaihtoehtoa, satiinista, kankaista, kimaltavaa. Halusin mahdollisimman värikästä esim. Vihreä, liila, ruusukulta.
- Anonyymi
Hei, kai olit tietoinen että puku koodi on tumma puku :)
- Anonyymi
Torista/facesta ja iltapukuoutletista löytyi nättejä mekkoja
- Anonyymi
Tisestä löysin itselleni sopivan mekon, eli kannattaa sekin katsella läpi!
- Anonyymi
Onko/oliko teidän mekoissa mitään halkioita? Sain ohjeeksi, että mekon pitäisi olla nilkkaan siihen luuhun asti ylettyvä sekä olkapäät peitettynä.
- Anonyymi
Mulla on iso halkio…
- Anonyymi
Mulla on mekko iltapuku outletista! Mulla ei oo halkiota ja hartiat peitän semmosella hartiahuivilla, kun on olkapäät paljaat ja vähän avoin kaula-aukko myös
- Anonyymi
Ja kengät mulla on mustat matalat korot, luin jostain että ei sais olla semmoset missä näkyy varpaat niin on umpinaiset kärjestä
- Anonyymi
Meinasitteko käydä kampaajalla vai väkertää hiuksenne itse? Ja tiedättekö mtn aikatauluja monelta olisi oltava paikalla?
- Anonyymi
Mä meinaan käydä kampaajalla, oon niin surkee ite laittaa hiuksia etten uskalla lähtee siihen leikkiin. Ja aikataulusta en oo vielä kehdannut kysellä, mutta luin vuoden -23 ketjusta että klo 16 olisi lähtenyt kuljetus keskustasta santikseen, eli varmaan suunnilleen sama tänäkin vuonna
- Anonyymi
Eikö säkki olisi paras vaihtoehto sarkajuhlaan, tuohivirsut jalkaan ja vanha muori huivi päähän. Ei kai tommonen nyt
niiin suuri seurapiiri tapahtuma ole, että oikein juhlapuku pitää erikseen hommata🤭 - Anonyymi
Itse tilasin vintedistä. Onko vinkkejä mistä löytyisi kivoja hartijahuiveja tms?
- Anonyymi
Oletteko te tulossa myös sille tanssikurssille? Jos olette niin laitatteko sinne jo tanssikengät jalkaan?
- Anonyymi
Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.
Kiitos vastauksesta. Ite mietin että pitäiskö jo sinne tanssikurssille laittaa tanssikengät jalkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Ite mietin että pitäiskö jo sinne tanssikurssille laittaa tanssikengät jalkaan.
Mä ajattelin myös mennä tennareilla
- Anonyymi
Mä tilasin netistä…
- Anonyymi
olispa kiva tehdä joku snäppiryhmä tai muu mihin vois laittaa kuvia minkälaisia mekkoja kukakin meinaa laittaa
- Anonyymi
Hei niin oiskin! miten tämmösen vois toteuttaa tätä kautta
- Anonyymi
Minkälaisen laukun otatte sinne?
- Anonyymi
Mä otan semmosen pienen kirjekuorilaukun tyylisen kimaltavan laukun, johon saa myös tarvittaessa ihnan kiinnitettyä.
- Anonyymi
Mitä laitatte jatkoille päälle? Ja vaihdetaanko tanssiaismekot vasta paikan päällä vai jo etukäteen?
- Anonyymi
Teemana jatkoille vissii ”smart casual”, mut ei kuulemma sillai väliä mitä pukee. Ja mietin samaa et voiks ne pukee siellä vasta? Onkohan santahaminaan joku yhteiskuljetus
- Anonyymi
jep mietin tätä kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225374- 264607
- 282641
- 342314
- 372058
- 151998
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211337- 151256