Hei.Olin ihmeissäni joulun aikaan siitä että moni ihminen tuli sanomaan minulle että:hyvää joulua vaikka en minä mitään joulua vietä.Olen ikuisesti järkyttynyt siitä että miljoonia viattomia pikku possuja tapetaan joulun takia.Sitä en anna ihmisille koskaan anteeksi.Miksi ihmiset eivät osaa olla tappamatta eläimiä edes yhtä päivää vuodessa.Miksi se on niin vaikeaa.
Olen täysin pettynyt ihmisten tekopyhyyteen ja en halua enää edes nähdä ihmisten naamoja joten olen nykyään täysin erakko.Tuolla jossain on vielä hyväsydämisiä ja lempeitä ihmisiä mutta en ole heitä tavannut joten olen vaan yksin ja mietin vain murheissani että miksi ihmiset ovat niin julmia eläimiä ja luontoa kohtaan.
Possut ja joulu
2
137
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei niitä possuja syötäisi, niin niitä ei olisi olemassa ollenkaan ? Mutta lue sinä vaan satukirjaa?
Tuotantoeläimiähän ne possut ovat, samoin kun kanat ja naudat ym. Ei ne mitään lemmikkejä ole, ainoa tarkoitus niiden elämällä on se että ne syödään. Minustakin se on kyllä aivan järjetöntä että niitä tapetaan aivan pienenä, muutamien kuukausien ikäisenä, järjetöntä. Pitäisihän ne kasvattaa ensin oikein isoksi jotta saataisiin suurin hyöty yhdestä elukasta.
Ennen muinoin oli tapana keittää pieni eläin oman emonsa maidossa, mutta tämä kiellettiin koska se oli pyhäinhäväistys. Ehkä tarvittaisiin enemmän näitä sääntöjä, jotain moraalia. Mutta moraali ei ole suosittua nykyaikana.
Ihmiset ovat tekopyhiä ja valheellisia, toisaalla kauhistellaan eläinten (ja ihmisten) kaltoinkohtelua, ja sitten omassa pöydässä istuu paistettuna pieni porsas, tai jokin muu eläin jota on kohdeltu julmasti.
Tästä pääsee aasinsiltaa pitkin siihen että kuka on vastuussa tuotantoeläinten kaltoinkohtelusta, se ostajako joka ostaa valmiin tuotteen kaupasta? Ei! Vaan se joka tekee sitä väkivaltaa eläimiä kohtaan, se yksin on vastuussa tekemistään asioista. Toki ostaja voi koettaa valinnoillaan vaikuttaa siihen miten tuotantoeläimiä kohdellaan, mutta miten se siinä vaiheessa voi tietää mitä eläimelle on käynyt ennenkuin kaupan hyllyyn päätyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007