Mä rakastan sua niin paljo ettet uskokaa. Kohta varmaan päästään yhteisen elämän aloittaa. Sitä odotellen...😘😍🔥🌹
Hei J-mies
13
538
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin odotan sitä rakas...😘
- Anonyymi
Tää oli varmasti aalta 😅
- Anonyymi
Sivusta - ainakin tosta överistä rakkauspommituksesta päätellen on. Ei ollut ainakaan multa jonka kanssa pussailit torstaina 😘❤️
- Anonyymi
Nice story bro!
- Anonyymi
En kyllä uskokaan.
Miten siihen päästään? Meneekö vielä pitkään?
- Anonyymi
Nimessäni ei ole 4 kirjainta. Ei siis minulle.
Ensin pitää treffeilla ja tapailla, ennen kuin voi ajatellakaan muuta.
- Anonyymi
Just näin Susi...
Sinä sanoit sen oikein.. - Anonyymi
Ai mä, kun ajattelin hypätä suoraan sänkyyn.ap
- Anonyymi
Ajattelin päästä ihmisten ilmoille jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Mikä on etukirjaimesi?
- Anonyymi
Jaa-a, ilimoja on näköjään pieeelly.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707