Meikattu nainen uimahallissa

Anonyymi-ap

Uimahallissa oli nainen, joka käytti vedenpitävää meikkiä ja korvakoruja. Hän oli tatuoidun miehen kanssa. Liekö nuo olleet edes naimisissa?

Meidän seurakunnassa ei saa meikata. Tatuointi on kiellettyä. Uimahallissa ja -rannalla käyminen on säädytöntä: ei ole lupa käydä.

Kumpi on mielestäsi parempi: siveellinen vai siveetön tapa?

10

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä tiedät, että uimahallissa oli meikattu nainen tatuoidun miehen kanssa? Et kai vain käynyt salaa seurakunnalta? Pitääkö olla naimisissa, että voi käydä uimahallissa?

Kumpikaan ei ollut siveetön tapa. Eihän ketään edes tapettu eikä ketään lyöty...

• Anonyymi

Naapurin ateisti kertoi kiusatakseen minua, kun tietää minut siveyden ja säädyllisen pukeutumisen ja käytöksen puolustajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurin ateisti kertoi kiusatakseen minua, kun tietää minut siveyden ja säädyllisen pukeutumisen ja käytöksen puolustajaksi.

Niinpä varmasti kertoikin... :)

• Anonyymi

Veikkaan, että naamasi on aivan kamala luonnontilassa, notta vedä kuule väriä vaan päälle. Jumalakaan ei kehtaa näyttäytyä, koska häneltä ovat ehosteet päässeet loppumaan.

• Anonyymi

Avaaja lisää: Kieltääkö Raamattu virtsaamasta uimahallien altaaseen? Ei ole mainintaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaaja lisää: Kieltääkö Raamattu virtsaamasta uimahallien altaaseen? Ei ole mainintaa!

Käyväthän siellä paskatkin kroolaamassa.

• Anonyymi

Siveetön tapa. Turha siveellisyys aiheuttaa patoutumia jotka voi purkautua rikoksen muodossa myöhemmin.

• Anonyymi

Olisi parempi, etteivät helluntailaiset & muut aitouskovat lahkolaiset mene ollenkaan uimahalliin saati yleisille rannoille. Olisihan se häpeällistä.

Hyi sellaisia puolialastomia gigoloita!

• Anonyymi

rikolliset tatuidaan ja jotkut rikolliset pitävät tatuointeja merkkeinään , yakuza

• Anonyymi

rumat vaatteilla koreilee ja itseään meikkailee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe