Moikka.
Etsin luotettavaa +60v miestä salaiseen nautintoon, jos olet ukkomies niin mahtavaa.
Olen itse 46 vuotias bi ukm.
+60v miehet Vaasa
11
534
Vastaukset
- Anonyymi
kiinnostaa....olen 180 80 60+ bivers....kunnon kundia vailla
- Anonyymi
Moi, miten saisin sinuun yhteyden? T. Ukm bi 46v
- Anonyymi
Hitsi olet kaukana itte olen Hämeenlinnassa. Bi ukm 60
- Anonyymi
Moi, olen Vaasasta ja ukm toki vain 53v mutta jos ei ikä haittaa niin olisi mukava tavata ja katsoa mitä saataisiin aikaiseksi.
- Anonyymi
mistä päin vaasaa löydän sinut
- Anonyymi
asun melaniemessä ja voitaisiin tavata joskus keskustassa vaikka tai miten lauantaina sopisi illalla tavata jossain baarissa. olen hoikka urheilullinen 53v 186/82 voisiko jotenkin muuten pitää yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asun melaniemessä ja voitaisiin tavata joskus keskustassa vaikka tai miten lauantaina sopisi illalla tavata jossain baarissa. olen hoikka urheilullinen 53v 186/82 voisiko jotenkin muuten pitää yhteyttä
olen siis kiinnostunut. 60+
la ei olisi sopinut
kärsivällisiä puolin ja toisin. ??
tälle niuvanniemeen ohjaajalle kaikkea hyvää
(kuiteskin kommentoi)
- Anonyymi
tääll 60 v ukm , kiinnostaas
- Anonyymi
Laita jokin yhteystieto. Terv. Ketjun aloittaja.
- Anonyymi
missä täällä vaasassa (baarissa) voisi tavata hyvän kundin....itse 60 + hoikahko, vers
- Anonyymi
Laittakaa kik tai sähköposti. Terv. 46v ukm
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467