Ateisti on kuin lauman ulkopuolella pahaa oloaan ulvova yksinäinen susi. Ateistien oma yhteisö ei voi olla elinvoimainen, koska ateismi tuhoaa kaiken, mihin koskee.
Millainen on ateisti?
44
310
Vastaukset
- Anonyymi
Ateismi ei voi koskea kuin yhteen asiaan. Arvaatko mikä se voisi olla?
- Anonyymi
Ei kyllä minä olen ateistien kanssa yhtä tässä uskon asiassa olivatpa he millaisia tahansa 🙂
- Anonyymi
jos vammainen on ateisti niin ajan vammaisen etua uskontoja vastaan , mielenkiintoista 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos vammainen on ateisti niin ajan vammaisen etua uskontoja vastaan , mielenkiintoista 🤔
moniko vammainen on ateisti , mutta jos sellainne olisi ja olisi ollut pitkään
- Anonyymi
Tämä on totta
- Anonyymi
totta
jos puhut teismistä. Kyllä sotia riittää siis.
"Ateisti on kuin lauman ulkopuolella pahaa oloaan ulvova yksinäinen susi."
Teistit ovat kuin susilauma.- Anonyymi
Turha selitellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha selitellä
Ei ne siis laumassa kulje, teistit aloittaa SODAN heti ja keskenään, lisään edelliseeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne siis laumassa kulje, teistit aloittaa SODAN heti ja keskenään, lisään edelliseeni.
Turha selitellä
koska tuokin
on totta
- Anonyymi
Ilmoitan
Teisti on kuin lauman ulkopuolella pahaa oloaan ulvova yksinäinen susi. Teistien oma yhteisö ei voi olla elinvoimainen, koska ateismi tuhoaa kaiken, mihin koskee.
Israel sodassa ja ympärivallat myös. Miksei Kristeilyohjus ydinjärjellä voisi lopettaa ainaisen sotimisen ja koten tuhoamisen? ISO Kraateri ja kellään ei olisi ongelmia enää jälleen rakenuksesta
- avaaja -
Uskovaiset jo 2000 vuotta sodassa jonkun roska Kirjan takia.
Ja toiset, istuvat netissä Jeesuksensa takia päivät ja yötkin- Anonyymi
Tämä on totta
- Anonyymi
Joulupukki toimii vain jouluna.
Menninkäiset ja keijukaiset muina aikoina! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulupukki toimii vain jouluna.
Menninkäiset ja keijukaiset muina aikoina!Totta!
- Anonyymi
ououououououuuuuuuuuuuuuu!
- Anonyymi
onko jo täysikuu 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko jo täysikuu 🤣
tällä mennään 🤣https://www.youtube.com/watch?v=LplPi2CxNHI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tällä mennään 🤣https://www.youtube.com/watch?v=LplPi2CxNHI
Järki on kateissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järki on kateissa!
kyse oli ihmissudesta !
- Anonyymi
Kyllä ja se näkyy maailman menossa joka päivä!
- Anonyymi
Ateistit ovat sokeita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit ovat sokeita!
eikö valheet enää nykyaikana pure 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit ovat sokeita!
Joo. ymmärryksessään on eräänlainen vamma, Daniel sanoi, että "jumalattomat eivät ole tätä ymmärtävä" ja Daavid sanoi jopa että ateistit ovat mielettömiä.
Silti vain ateisti voi palauttaa kaiken kaiken alkuun rakennettavaksi mitä tahansa juuri nyt. Koska se kellä ei ole Jumalaa luo muiden avulla sen, uskoo tiedostamattaan sen, joka tapahtuu HETI kaikkialla, koska olemattomuus on ikuisempaa lähes kaikille asioille, ei maailmassa ole kaikki asia vielä totta ja rakennettuja ja vain 0x0x0x0... => ulettuvuuksiin heitetty olevaisuusvaatimus voi tapahtua koko kaikkialla heti. Siksi Jumala tiesi jo alussa, mitä maailmassa tulee tapahtumaan. Jos et aikaan usko, sinä tiedät jo miten muistella menneitä ja miten ennustaa tulevaa?! Haluaako joku silti uskoa jotain mahdotonta? Mikään nykyinen massa ei palautua menneisyyteen-sellaisena kuin se nyt on, jos oli siis muuttunut tulevaisuudessa edes hiukan ja sitä ei siellä vielä ollut, vaikka informaatio - henki voi ja uni/näky/harhakuvajainen voi?
On täällä jotakin paljonkin, kiitos sille, joka ei uskonut pahaan aikaan, tämä kaikki teknologiakehitys saattoi tapahtua silti liian nopeasti, mutta se oli mahdollista, koska IHMISIÄ OLI miljardeja, teknologibuumin alettua.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään ateistista yhteisöä, koska ateismi ei ole aate, joka ajaisi jotain asiaa.
Ateistit näyttävät olevan paljon järkevämpää ja paremmin voivaa väkeä kuin uskovaiset. Sen näkee tälläkin palstalla, kun katsoo, miten uskovaiset riehuvat suut vaahdossa kuin raivotautiset eläimet. Heidän epätoivonsa kertoo vääristyneestä todellisuuskuvasta.- Anonyymi
Lähetyskäsky on tarkoitettu levitettäväksi joka ikiselle.
Se päättyy vasta paratiisissa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetyskäsky on tarkoitettu levitettäväksi joka ikiselle.
Se päättyy vasta paratiisissa!Mutta miksi sitä lähetyskäskyä pitää tuputtaa ihmisille, jotka jo tietävät, mitä kristinusko on?
Luulevatko uskovaiset oikeasti, että pystyisivät käännyttämään ateistin?
- Anonyymi
susi on laumaeläin , tiikeri on yksinelävistä vahvin ja vaarallisin ellei sitten jääkarhua lasketa mukaan
leijona lauma 🤔 eli laumassa eläminen riippuu ympäristön olosuhteista- Anonyymi
kavissyöjät yleensä elävät laumassa , enemmän silmäpareja tarkkailemassa vaaroja ja älä syö minua, syö tuo naapurini kristittyjen lailla toimivat 🤣
- Anonyymi
Tulppaani ei pelasta!
- Anonyymi
Mielikuva siitä, millainen on perusateisti:
*60 v mies, lyhyehkö, ylipainoinen, 3/4 kalju
*Työssä professorina yliopiston biologian osastolla
*Työpöydän seinällä iso Karl Marxin kuva
*Tupakkaa kuluu aski päivässä; valehtelu evoluutiosta opiskelijoille käy hermoille
*kommunisti
*homo; kulissiavioliitossa naisen kanssa
*osallistuu PRIDE-marssiin
*osallistuu työväen vappumarssiin
*kuuluu vapaa-ajattelijoihin
*ostaa perjantaipullon kossua- Anonyymi
Jaa, no onhan noita moneksi, mutta mikä se arviosi palsta-alfasta on?
- Anonyymi
Minä ateistina:
* yli 60 v mies, pitkä, ehkä vähän ylipainoinen, hyvin tukkava
- minä en ole professori, monet ateistit kuitenkin ovat oppineita ja voivat olla professoreina millä tahansa laitoksella
- miksi ihmeessä hänellä pitäisi olla Karl Marxin kuva seinällä?
*Tupakkaa kuluu aski päivässä; valehtelu evoluutiosta opiskelijoille käy hermoille
- en ole koskaan polttanut yhtään tupakkaa
- evoluutiosta ei tarvitse valehdella koska se on totta
*kommunisti
- en ole kommunisti, miksi ateistin pitäisi olla kommunisti?
- en ole homo, olen naimisissa ihan oikeasti ihan oikean naisen kanssa ja lapsiakin on
- en ole koskaan osallistunut PRIDE-marssiin
- en ole koskaan osallistunut vappumarssiin, ehkä olisi pitänyt
- en kuulu vapaa-ajattelijoihin, en ole järjestöihminen
*ostaa perjantaipullon kossua
- en ole ostanut kossua yli kymmeneen vuoteen
Arviosi meni aika pahasti pieleen. Mutta sellaista se on kun kuvitellaan ja luulotellaan asioita niin kuin uskovaisilla on tapana... Anonyymi kirjoitti:
Minä ateistina:
- minä en ole professori, monet ateistit kuitenkin ovat oppineita ja voivat olla professoreina millä tahansa laitoksella
*kommunisti
- en ole homo, olen naimisissa ihan oikeasti ihan oikean naisen kanssa ja lapsiakin on
Arviosi meni aika pahasti pieleen. Mutta sellaista se on kun kuvitellaan ja luulotellaan asioita niin kuin uskovaisilla on tapana..."sellaista se on kun kuvitellaan ja luulotellaan asioita niin kuin uskovaisilla on tapana..."
Hyvin kiteytetty! Uskovaisten ideologia perustuu luulemiselle ja sitä sitten levitellään totuutena, vaikka heidän omassa käsikirjassaan sanotaan, että älä sano väärää todistusta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ateistina:
*kommunisti
Arviosi meni aika pahasti pieleen. Mutta sellaista se on kun kuvitellaan ja luulotellaan asioita niin kuin uskovaisilla on tapana...>>>Arviosi meni aika pahasti pieleen. Mutta sellaista se on kun kuvitellaan ja luulotellaan asioita niin kuin uskovaisilla on tapana...
Kyllä. Arvioni meni sinun osalta täysin pieleen.
Ehkä sinä olet se Alfa-Uros-Ateisti, AUA 😁
"Professorina yliopiston biologian osastolla"
"Työhuoneen seinällä Karl Marxin kuva"
Olin töissä Joensuun (nyk. Itä-Suomen yliopiston) biologian laitoksella.
Siellä erään professorin tms. työhuoneen seinällä oli iso Karl Marxin kuva.
Yliopiston mat-fys laitoksella oli evoluutiota koskeva yleisötilaisuus.
Nimenomaan biologian laitoksen professori kommentoi alustajan esittämää evoluutioteoriaa siitä miten epävarmaa evoluutio on. Käytetään ilmaisua: " on mahdollisesti" , "on ehkä", "on saattanut" jne.
Eräältä biologian opiskelijalta kysyin että täällähän se on se evoluutio, johon uskotaan.
Sanoi että ei ole. Nimenomaan biologian opiskelijat tietävät että evoluutio ei pidä paikkaansa.
Eräs toinen opiskelija sanoi minulle evoluutiosta, että hän on tutkinut asiaa: " ja ei kyllä kehity".
Raamatusta hän sanoi että maailman tapahtumat näyttävät menevän niinkuin Raamatussa on kerrottu.
Olin töissä yliopistolla 1980- luvun lopulla - Anonyymi
siino kirjoitti:
"sellaista se on kun kuvitellaan ja luulotellaan asioita niin kuin uskovaisilla on tapana..."
Hyvin kiteytetty! Uskovaisten ideologia perustuu luulemiselle ja sitä sitten levitellään totuutena, vaikka heidän omassa käsikirjassaan sanotaan, että älä sano väärää todistusta.".......omassa käsikirjassaan sanotaan, että älä sano väärää todistusta."
Kuka on se nimeltä mainittu lähimmäinen, josta sanoin väärän todistuksen. Itse en sitä tiedä.
Kyseessähän on vain subjektiivinen näkemys, arvio.
Vähän humoristinen. Älä nyt leikistä suutu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
".......omassa käsikirjassaan sanotaan, että älä sano väärää todistusta."
Kuka on se nimeltä mainittu lähimmäinen, josta sanoin väärän todistuksen. Itse en sitä tiedä.
Kyseessähän on vain subjektiivinen näkemys, arvio.
Vähän humoristinen. Älä nyt leikistä suutu./Vähän humoristinen.../
Ateisteilla huumorintaju on pahasti syntiinlankeemuksesta johtuen kangistunut, ja ateistina eläminen rampauttaa sitä lisää.
Ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän.
Kun katsoo tuosta alla olevasta linkistä ateistien (Kainuun vapaa-ajattelijoiden) fb-kuvaa, niin en kyllä pilaisi päivääni noiden ateistijätkien seurassa.
Ateistijätkät ovat vakavailmeisiä - kuin seipään nielleitä.
https://www.facebook.com/p/Kainuun-Vapaa-ajattelijat-100064764364344/?locale=fi_FI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Arviosi meni aika pahasti pieleen. Mutta sellaista se on kun kuvitellaan ja luulotellaan asioita niin kuin uskovaisilla on tapana...
Kyllä. Arvioni meni sinun osalta täysin pieleen.
Ehkä sinä olet se Alfa-Uros-Ateisti, AUA 😁
"Professorina yliopiston biologian osastolla"
"Työhuoneen seinällä Karl Marxin kuva"
Olin töissä Joensuun (nyk. Itä-Suomen yliopiston) biologian laitoksella.
Siellä erään professorin tms. työhuoneen seinällä oli iso Karl Marxin kuva.
Yliopiston mat-fys laitoksella oli evoluutiota koskeva yleisötilaisuus.
Nimenomaan biologian laitoksen professori kommentoi alustajan esittämää evoluutioteoriaa siitä miten epävarmaa evoluutio on. Käytetään ilmaisua: " on mahdollisesti" , "on ehkä", "on saattanut" jne.
Eräältä biologian opiskelijalta kysyin että täällähän se on se evoluutio, johon uskotaan.
Sanoi että ei ole. Nimenomaan biologian opiskelijat tietävät että evoluutio ei pidä paikkaansa.
Eräs toinen opiskelija sanoi minulle evoluutiosta, että hän on tutkinut asiaa: " ja ei kyllä kehity".
Raamatusta hän sanoi että maailman tapahtumat näyttävät menevän niinkuin Raamatussa on kerrottu.
Olin töissä yliopistolla 1980- luvun lopulla"Olin töissä Joensuun (nyk. Itä-Suomen yliopiston) biologian laitoksella."
- Näinköhän olit? Kertomuksesi ei kuulosta uskottavalta...
"Siellä erään professorin tms. työhuoneen seinällä oli iso Karl Marxin kuva."
- Entäs jos se olikin joku muu? Jos se olikin oikeasti Charles Darwin?
"Yliopiston mat-fys laitoksella oli evoluutiota koskeva yleisötilaisuus.
Nimenomaan biologian laitoksen professori kommentoi alustajan esittämää evoluutioteoriaa siitä miten epävarmaa evoluutio on. Käytetään ilmaisua: " on mahdollisesti" , "on ehkä", "on saattanut" jne."
- En kyllä usko, että biologian laitoksen professori olisi noin sanonut. Luulen, että olet kyllä ymmärtänyt jotain väärin.
- Tuollaisia ilmaisuja käytetään asioista, joista ei varmasti tiedetä yksityiskohtia. Ne ovat jotain kerran aikoja sitten tapahtuneita asioita (kreationistit puhuvat näistä "alkuperätieteenä"). Mutta itse evoluutiosta ja evoluutioteoriasta ei ole mitään epävarmuutta!
"Eräältä biologian opiskelijalta kysyin että täällähän se on se evoluutio, johon uskotaan.
Sanoi että ei ole. Nimenomaan biologian opiskelijat tietävät että evoluutio ei pidä paikkaansa."
- Olikohan oikeasti biologian opiskelija? Ehkä ymmärsit väärin tai olet keksinyt koko jutun omasta päästäsi.
"Eräs toinen opiskelija sanoi minulle evoluutiosta, että hän on tutkinut asiaa: " ja ei kyllä kehity"."
- Ei varmasti sanonut.... :)
Olet ymmärtänyt asian väärin tai sitten olet keksinyt koko jutun omasta päästäsi. Ja on yleistä, että kreationistit ei yleensä edes ymmärrä biologien puhetta.
"Raamatusta hän sanoi että maailman tapahtumat näyttävät menevän niin kuin Raamatussa on kerrottu."
- Nämä taisivat olla oikeasti kreationisteja eikä biologian opiskelijoita. Oliko siis yleisöluento? Sinnehän kreationistit usein tulevat häiriköimään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olin töissä Joensuun (nyk. Itä-Suomen yliopiston) biologian laitoksella."
"Yliopiston mat-fys laitoksella oli evoluutiota koskeva yleisötilaisuus.
Nimenomaan biologian laitoksen professori kommentoi alustajan esittämää evoluutioteoriaa siitä miten epävarmaa evoluutio on. Käytetään ilmaisua: " on mahdollisesti" , "on ehkä", "on saattanut" jne."
- En kyllä usko, että biologian laitoksen professori olisi noin sanonut. Luulen, että olet kyllä ymmärtänyt jotain väärin.
- Tuollaisia ilmaisuja käytetään asioista, joista ei varmasti tiedetä yksityiskohtia. Ne ovat jotain kerran aikoja sitten tapahtuneita asioita (kreationistit puhuvat näistä "alkuperätieteenä"). Mutta itse evoluutiosta ja evoluutioteoriasta ei ole mitään epävarmuutta!
"Eräältä biologian opiskelijalta kysyin että täällähän se on se evoluutio, johon uskotaan.
Sanoi että ei ole. Nimenomaan biologian opiskelijat tietävät että evoluutio ei pidä paikkaansa."
- Olikohan oikeasti biologian opiskelija? Ehkä ymmärsit väärin tai olet keksinyt koko jutun omasta päästäsi.
"Eräs toinen opiskelija sanoi minulle evoluutiosta, että hän on tutkinut asiaa: " ja ei kyllä kehity"."
Olet ymmärtänyt asian väärin tai sitten olet keksinyt koko jutun omasta päästäsi. Ja on yleistä, että kreationistit ei yleensä edes ymmärrä biologien puhetta.
"Raamatusta hän sanoi että maailman tapahtumat näyttävät menevän niin kuin Raamatussa on kerrottu."
- Nämä taisivat olla oikeasti kreationisteja eikä biologian opiskelijoita. Oliko siis yleisöluento? Sinnehän kreationistit usein tulevat häiriköimään...>>>>>Olikohan oikeasti biologian opiskelija? Ehkä ymmärsit väärin tai olet keksinyt koko jutun omasta päästäsi.
-----------------
Hän oli jo töissä Joensuun Yliopiston biologian laitoksella suojelubiologian tehtävässä: Saimaannorpan suojelu. Ja koska oli näin julkisessa tehtävässä, niin nimenkin voin sanoa: Tero Sipilä. Oletin että hän oli myös opintojensa loppusuoralla, ehkä gradu tekemättä, tai juku lisensiaatin tutkimus.
Sitä ihmettelin, kun Tero vähän suuttui kun katselin hänen Saimaan norpan suojelupapereitaan. Kielsi katselemasta niitä. Mitä salattavaa siellä, vai pelkäsi varmaan että sekoitan hänen papereitaan.
====================================================
>>>>>>"Olin töissä Joensuun (nyk. Itä-Suomen yliopiston) biologian laitoksella."
>>>>"Eräs toinen opiskelija sanoi minulle evoluutiosta, että hän on tutkinut asiaa: " ja ei kyllä kehity"."
------------------------
Olin työllistettynä vahtimestarina Yliopistolla. Tämän opiskelijan kanssa kanssa keskusteltiin evoluutiosta, ja minä kun en siitä paljon ymmärrä, niin vain se jäi mieleeni kun hän sanoi että "hän on tutkinut asiaa, ja ei kyllä kehity."
Hän sanoi että maailma menee niinkuin Raamatussa on ennustettu. Sitä hän minulta kysyi Raamatusta, kun Jehovan todistajat sanovat että Taivas on jo täynnä, 144 000 valittua sinne jo on, muut jäävät tänne maanpäälliseen paratiisiin.''
Ilmestyskirja:
7:1 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.
7:2 Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, >> Jakeen lisätiedot
7:3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
7:4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
Ja kyllä minä Darwinin ja Marxin kuvan erotan. Kyllä se oli K.M.
================================================0
>>>>>Yliopiston mat-fys laitoksella oli evoluutiota koskeva yleisötilaisuus.
-------------
Henkilö joka kommentoi näin evoluutio-opin yleisötilaisuudessa oli biologian laitoksen professori Seppo Pasanen. Hän ei ollut uskovainen. Aiheesta alusti Mat-Fys laitoksella joku sen laitoksen professori, jonka nimeä en muista.
Tämä on minusta julkista tietoa. Yliopistot ovat julkisia tutkimus- ja opetuslaitoksia. - AnonyymiUUSI
Höps, ei ulkoiset seikat aiheuta ateismia, ei edes tupakki, alkoholi tai huumeet.
Se on useinkin uskovaisten syytä, he syyttivät turhista asioista ateistia, jonka jälkeen siitä tuli ateisti, jos uskovaisetkaan eivät olleet Jumalastaan varmoja. Helppo on syyttäjä nimittäin havaita vasta Saatanaksi.
Joe ei ole Jumalaa, se johtuu pelkästä sattumasta tai konkreettisesti, jonkun tärkeän asian jäämisestä olemattomaksi, luomakunnassamme. Miksei kaikkea HYVÄÄ ei ole tänne luotu, mitä olisi ollut mahdollista luoda? Laittomuuden tähden, ei suuret asiat toimi, ilman tarkkaa ja suurta lainnoudattamista.
- Anonyymi
Ateistit ovat asettaneet toivokseen sen, että olematon Jumala muuttuisi epäuskonsa takia olevaiseksi, ja auttaisi kaikessa heitä, varsinkin eläessään, mutta ateistit löytää silloin ratkaisuksi vasta kaaoksen ja sattuman ennen järjestystä.
Vasta kun pyyntönne aluksi rakastutte PYHÄÄN HENKEEN, siihen että esim. Jeesus oli tasa-arvoisempi kuin ne muut, ja Hän voi ainoana, sen ymmärtäneistä, pyytää henkeä muuttumaan siten, että jopa ateisti saisi JÄRJETYKSEN avulla mieleensä edes vierailemaan luonaan tuon OLEMASSAOLEVAN JUMALAN?!
Jos ette pysty rukoilemaan => vituttaa liikaa, toivokaa edes, että vaikka olematon Jumala ei sitäkään kuule, niin sen pyynnön kuullut silti armahtaa, antaa silti teille sen mitä toivotte. Luulenpa että silloin huomaatte kuitenkin, että "oma apu on paras apu" ,mutta kuka on Hän joka silloin auttaa, jos noin uskotte? "Minä Olen" on apunne silloin, eli Herra Jahve.
Miksi vain Jeesus maailman uskovista alussa auttaa? Hän ei tehnyt edes puheillaan syntiä ateismia kohtaan, vaan päinvastoin, ATEISMIN joutui jopa Johannes Ilmestyskirjan lopussa, ilmaisemaan jopa ensimmäisenä oppina kaikesta: Jumalattomuus, Saastainen Henki (sekulaari), Vanhurskas ja Pyhä. Ei meitä muunlaisia ole vieläkään. Itse pistän silti listassani Pyhän ennen Vanhurskasta, mutta syytä en jaksa nyt taas uudestaan selittää. Mutta pyhyys on silti vanhempi käsite kuin Vanhurskas = Oikeamielinen.
Jos uutta luodaan, ei saa lähteä luulemaan, että se olisi valmis heti jos ei ollut helppo työ,, vaan vasta kun se on valmis ja toimii jos oli suunniteltu OIKEIN, siitä saa panteistitkin uuden Jumaloinnin kohteen
Kaikki siinä välillä on mielessämme uskoa ja toivoa, että rakkaus kykenisi rakentamaan sen, minkä epäuskoiset olivat unohtaneet kieltää. Rakkaus ei rakenna mitään täydellistä, jos epäuskoinenkaan ei sitä usko, mutta jos siis rakentaa, se tuskin on täydellinen, jos ei saanut ateistiakin vaikenemaan, sillä että kaikki menetelmät jo edes tiedetään, millä ja miten SE rakennetaan. Siiten kun kaikki on valmista, pitää uhrata kiitos sille Jumalalle kuka sen kaiken teki, jos kiitos ei heitä kiinnosta niin saavatpa edes rahaa?!
Hinduguru(luin lehtisestä) on määritellyt sanan GOD: Generator, Organizer ja Destroyer, mutta tuo viimeinen on "kuusi"--henki; seitsemäs henki määrittelee Destroyerin sijaan Designer. (Kuutosessa on alkubitti nolla, seiskassa yksi)
Ateistilla kaikki kolme bittiä nolla=> eka bitti yksi, mutta ei ole helppoa tietää, mitkä kirjaimet voisi silloin ateistiesti määrittää G:ksi ja O:ksi. Siksikin jollakin on taas hyvä syy olla ateisti >= tuollaista Jumalaa ei vielä ole, paitsi Suomessa, koska meidän kielessä voi lisätä loppuun --ton/-ton pääteen. Toisinaan sanan vartalo tietenkin muuttuu sekin, vaikka alkusanassa voi olla sama kirjan, vastakohdalla ja alkuperäisellä.
No, en kysy taaskaan mitään vaan esittelin tällaisen asian ja jatkanen keskustelua henkieni välillä. Joita oli tässä yhteensä yhtä monta kuin lausetta, mutta en tiedä vielä, mitkä lauseistani oli kukakin niistä seitsemästä. - Anonyymi
Ateismia ei levitetä uskonnon tavoin. Siksi on ihme että ateisteja ja agnostikkoja jo kolmanneksi eniten, Kristittyjen ja muslimien jälkeen. Luullakseni "sunnuntaina" tulevaisuudessa,1200 vuoden päästä eniten, koska kun Jumalan Kolminaisuus kokoontuu lepäämään yhteen lauantaina ja kaikki isottelu loppuu edes joiltakin, jopa moni Isä hyväksyy poikansa silloin kun huomaa että tasapeli => poikakin oli jossakin tiedossa ja taidossa isompi kuin Isänsä => Eri asiassa silti missä Isä. Isottelu
Jumaluus luotuja kohtaan oli kauan Jumalaliila julmaa, koska he huomasivat että ihmiset eivät olleet ymmärtäneet samoin hyvää ja pahaa. Vain paholainen sai elämän etsimällä pahaa, kukaan oikea enkeli ei saa sitä pistää tavoittelun kohteeksi, ja ei Jumalalaan etsi sitä, että kaikki TOIMISI SYNTISESTI ja VÄÄRIN, vaan että saa vaavit kuitenkin luulla tiedosta ja olemassaolon illuusiomaailmasta mitä tahansa väärinkin, mutta se on eri vääryys kuin aikuisella, joka saattaa pettää tahallaan, vaikka itse tietäisi jotakin totuudesta. - Anonyymi
Älkää enää koskaan ymmärtäkö SYNKISTELLEN ateismia. Ei Korkein Olento ole moksiskaan pelkästä väitteestä ettei olisi Jumala, vaikka toivoo silloin tällöin silti ylistystä osakseen, sillä että VOITTI KAIKKI Ihmiset Isänsä oppilaiksi?! Sellainen oli silti Jeesuksen risti, voimme yrittää matkia... Jos ette Jumaloi ketään, miten te voitte itse silti olla kuitenkaan silloin Mestareita tms?
Jumala ketään ateistia yleensä kykene syyttämän jumalattomuudesta silti koskaan, paitsi loogisessa mielessä, jos ateisti käyttää omassakin puheessaan sanaa Jumala.
Sellainen joka silti logiikan ymmärtää, pitää jumalattomuutta yleensä valheena. Ja eikö silloinkaan aina? Paholaisen käytös on jumalatonta, pahaa, ja jos joku ihminen jumaloitunakin kaatuu ja lankeaa, hän on pieni Jumala silti, koska luuli edes itse olevansa Jumala, vaikka epätäydellinen oli. Synti oli se, että em. valtias ei kostanut silmä/silmästä tai H/H, pelkkä puheessa tapahtunut pilkka, olisi pitänyt kostaa vain pilkkaamalla takaisin, tai kyynisesti siunaillen... Jos joku kansa murhasi konkreettisesti Jumalan Pojan Ruumiin, niin onhan sekin jo kostettu, Holokaust. - Anonyymi
Ja onhan sekin kostettu, että Rooma murhasi Jeesuksen vanhuksena 70 vuotiaana?
I ja II maailmansota, mutta minkä synnin Ukraina teki, kun Venäjä sinne hyökkäsi? Vain sen, että murhasi omassa sisällissodassaan, jonkun Venäjän poliittista johtoa kannattaneen siviiliperheen? Voidaanko tämä väite todistaa?! Jos ei, Venäjän poliittinen järjestelmä voi kaatuakin pian. - Anonyymi
Ateisti ei vain ole utelias ja nöyrä. Vaan pysähtyy ja alkaa rä6häämään kuin viisivuotias. Saatanan vajakit ym. Kaikki elämässä kuitenkin pitäisi ajatella magneettisen organismin mukaan. Tesla kertoi.
Rakkaus on vetovoimaa ja kaikki muukin. Kasvaa.
Kuten mopojen koko. Ja kehityksen vauhti on hurjaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007