Jos mies tyydyttää itseään ja ajattelee naisen korkokenkiä?
Onko normaalia?
16
794
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipa se joillekin on
https://youtu.be/R7kifR5RsDg?si=LnKPzo0JFwuiLERB
Kutsutaan kai kenkä fetissiksi - Anonyymi
Tunteesi perustuu materiaaliin.
- Anonyymi
Kyllä samalla naista ajattelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä samalla naista ajattelen.
Naista, jolla ne on ollut jaloissa.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
No ei ole! Oisko tisukat paremmat. Mul ois aika isot tarjolla.♥️♥️🔥
- Anonyymi
Ne vielä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne vielä enemmän.
💋💋💋
- Anonyymi
Onko matalat vai korkeat korot ?
- Anonyymi
Uran alkuvaiheessa oli Anttila ja Ellos. Kun ne poistuivat markkinoilta, on asia korvattava esim. miettimällä korkokenkiä.
- Anonyymi
Ei, se ei ole normaalia, mutta kumisaappaita on normaalia.
- Anonyymi
Riippuu, kenen korkokengät ne olisi?
Mulla ei ole mitään kenkäfetissiä, mutta töissä huonekaverin mustat avokengät kiihottaa mua. Joskus kun oon ollut yksin töissä, niin oon mennyt niitten kanssa vessaan ja runkannut niitä kenkiä vasten. Tai joskus kun huonekaveri on lähtenyt lounastauolla ulos syömään ja jättänyt se sisäkengät huoneeseen, niin oon saattanut nuolla niitä kenkiä.- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
se varmaan saattoi yllättyä kun vetäisi ne kengät jalkaansa sen sinun session jälkeen.....
- Anonyymi
👠👠👠👠😘👱♀️
- Anonyymi
on normaalin rajoilla, kunhan et vaan pistä niitä kenkiä omiin jalkoihisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211