Sykkeiden kyttääminen turhaa

Anonyymi-ap

Sykkeiden kyttääminen on turhaa. Varsinkin alakynnyksen. Mitä korkeammat sykkeet sitä nopeammin kunto paranee ja pienemmät kilometrit riittää. Peruskunto lenkit on turhaa. Pelkkää kehittävää ja palauttavaa, niin peruskuntokin paranee.

15

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sykkeet kertoo kunnon. Hyvä renki huono isäntä.

• Anonyymi

Juu. eetu olavista mallia. Hän ei sykkeitä kyttäile.

• Anonyymi

Sykkeet pitää rennot ukot mukavuusalueella

• Anonyymi

Taas alkaa sykkeiden kyttääminen ja helteen syyttäminen kun elohopia nousee reilusti yli nollan.

• Anonyymi

En tiedä olenko jotenkin viallinen, mutta juoksu ei ole kevyttä millään sykkeellä. Hidas juoksu laiskoin askelin se vasta raskasta onkin. Ei kehitä. Juoksen pelkästään kehittävää erilaisilla vauhdeilla ja palauttavat kävelen.

• Anonyymi

Juu. Itse vauhtikestävä mutta huonokuntoinen. Pk ei kehitä. Sykkeet nousevat liikaa.

• Anonyymi

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä järki pk lenkissä on. Kovempi juoksu kehittää paremmin. 3x reipas kymppi viikossa pääset kovempaan kuntoon kuin 70km pk hölkyttely+kynnystreeni.

• Anonyymi

Pk:lla rennompi höpötellä

• Anonyymi
      UUSI

Pk köpöttely on noloa. Kovat ukot juoksevat vk:ta kaikki lenkit.

• Anonyymi
        UUSI

kun kuntosi kasvaa, juokset pk:ta. Jalat kipeet kovista lenkeistä, pakko köpötellä seuraavana päivänä.

• Anonyymi
      UUSI

mut joskus voi käyvä huonosti kun harrastaa liikuntaa eli voi tulla rytmihäiriöitä ja voi pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan.

• Anonyymi
        UUSI

ai että.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ai että.

itselleni kävi niin että liian kova liikunnan yhdistelmä ja turhan niukahko ravinto aiheutti sen että tuli hieman pumppuongelmia mutta omaa tyhmyyttään oli että siitä oltiin vihaisia mulle.

joskus ihan huippu-urheilijoille tulee pumppuongelmia sen sellaisia kuten ylikunto joka ei ole yhteyksissä pumppuongelmiin. Eräällä norjalaisella ampumahiihtäjällä tuli sydänongelmia.

Eräs täällä päin kovasti pyöräilyä ja kävelyä harrastanut kuoli kesken kävelymatkan että ilmeisesti se hänen liikunta meni liian kovaksi ja en tiedä söikö tarpeeksi ruokaa.

Mä ainakin oon toppuuttanut omaa tahtia että liikun nyt vain 10 -15 minuuttia ainoastaan enkä ees joka päivä ja kävelen tosi hitaalla etananvauhdilla kävelylenkkiä ja noin 10 minuuttia ainoastaan vain.

Veikattiin tekussa syyksi ylikuntoa muttei sitä edes tutkittu paremmin että enimmäkseen palloteltiin mua terveyskeskuksessa.

• Anonyymi
      UUSI

Eikös se Threse Jouhaukikin valitellut, että ylipainoiset pömppömahat painaa ohi, kun hän tekee perusreeniä. Vaan onpa kuitenkin maailman menestyneimpiä hiihtäjiä ja juoksijoita.

Älkää montuttako ittiänne.

• Anonyymi
        UUSI

Niin no, totta kai minä kovalla lenkillä juoksen Johaugin ohi, mutta kevyt on mulle kävelyä ja silloin Johaug lentää pömppämahani ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe