Sykkeiden kyttääminen on turhaa. Varsinkin alakynnyksen. Mitä korkeammat sykkeet sitä nopeammin kunto paranee ja pienemmät kilometrit riittää. Peruskunto lenkit on turhaa. Pelkkää kehittävää ja palauttavaa, niin peruskuntokin paranee.
Sykkeiden kyttääminen turhaa
15
333
Vastaukset
- Anonyymi
Sykkeet kertoo kunnon. Hyvä renki huono isäntä.
- Anonyymi
Juu. eetu olavista mallia. Hän ei sykkeitä kyttäile.
- Anonyymi
Sykkeet pitää rennot ukot mukavuusalueella
- Anonyymi
Taas alkaa sykkeiden kyttääminen ja helteen syyttäminen kun elohopia nousee reilusti yli nollan.
- Anonyymi
En tiedä olenko jotenkin viallinen, mutta juoksu ei ole kevyttä millään sykkeellä. Hidas juoksu laiskoin askelin se vasta raskasta onkin. Ei kehitä. Juoksen pelkästään kehittävää erilaisilla vauhdeilla ja palauttavat kävelen.
- Anonyymi
Juu. Itse vauhtikestävä mutta huonokuntoinen. Pk ei kehitä. Sykkeet nousevat liikaa.
- Anonyymi
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä järki pk lenkissä on. Kovempi juoksu kehittää paremmin. 3x reipas kymppi viikossa pääset kovempaan kuntoon kuin 70km pk hölkyttely+kynnystreeni.
- Anonyymi
Pk:lla rennompi höpötellä
- AnonyymiUUSI
Pk köpöttely on noloa. Kovat ukot juoksevat vk:ta kaikki lenkit.
- AnonyymiUUSI
kun kuntosi kasvaa, juokset pk:ta. Jalat kipeet kovista lenkeistä, pakko köpötellä seuraavana päivänä.
- AnonyymiUUSI
mut joskus voi käyvä huonosti kun harrastaa liikuntaa eli voi tulla rytmihäiriöitä ja voi pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan.
- AnonyymiUUSI
ai että.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ai että.
itselleni kävi niin että liian kova liikunnan yhdistelmä ja turhan niukahko ravinto aiheutti sen että tuli hieman pumppuongelmia mutta omaa tyhmyyttään oli että siitä oltiin vihaisia mulle.
joskus ihan huippu-urheilijoille tulee pumppuongelmia sen sellaisia kuten ylikunto joka ei ole yhteyksissä pumppuongelmiin. Eräällä norjalaisella ampumahiihtäjällä tuli sydänongelmia.
Eräs täällä päin kovasti pyöräilyä ja kävelyä harrastanut kuoli kesken kävelymatkan että ilmeisesti se hänen liikunta meni liian kovaksi ja en tiedä söikö tarpeeksi ruokaa.
Mä ainakin oon toppuuttanut omaa tahtia että liikun nyt vain 10 -15 minuuttia ainoastaan enkä ees joka päivä ja kävelen tosi hitaalla etananvauhdilla kävelylenkkiä ja noin 10 minuuttia ainoastaan vain.
Veikattiin tekussa syyksi ylikuntoa muttei sitä edes tutkittu paremmin että enimmäkseen palloteltiin mua terveyskeskuksessa.
- AnonyymiUUSI
Eikös se Threse Jouhaukikin valitellut, että ylipainoiset pömppömahat painaa ohi, kun hän tekee perusreeniä. Vaan onpa kuitenkin maailman menestyneimpiä hiihtäjiä ja juoksijoita.
Älkää montuttako ittiänne.- AnonyymiUUSI
Niin no, totta kai minä kovalla lenkillä juoksen Johaugin ohi, mutta kevyt on mulle kävelyä ja silloin Johaug lentää pömppämahani ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351