Tukkirekka täydessä lastissa mutkaan keskellä tietä vastaan tulee vastaan sinua ,tie jäinen jarrutus ajo tien reunan lumivallin päälle ajo ei tullut nokkakolaria sinne mutkiin 60km/h rajoitus talveksi jättää .Kesällä voi väistää ojan pohjalle asti vaikka tukkirekkaa 2.Vähän loivaa mutkaa auto tulee vastaa keskellä tietä ei väistä yhtään omalla kaistan puolella 3 m tyhjää tilaa jäistä puhdasta ja lumetonta olisi ollut laiskuuttako vai tahallista .🤔🚘☹️.
Pohjoispuoleinen 7890 pyhäjoen suuntaan tie kapea s- mutkien kohdalla
7
480
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko työ ajossa kun jatkuvasti tuolla kuljet ?
- Anonyymi
Muistojen tie sen tie varrella asuttu puolet elämästä ja lapsuuden kaveri asuu kanssa.Niin hyvässä kuin pahassakin.🤔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistojen tie sen tie varrella asuttu puolet elämästä ja lapsuuden kaveri asuu kanssa.Niin hyvässä kuin pahassakin.🤔.
anna niille työtä tekeville rauha ja tutustu tieliikennelakiin https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2018/20180729#L3P54
54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna niille työtä tekeville rauha ja tutustu tieliikennelakiin https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2018/20180729#L3P54
54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty.Minä ajan siellä jos minä halu! myrskyn jälkeen pitää käydä katsomassa puita kaatunut tielle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajan siellä jos minä halu! myrskyn jälkeen pitää käydä katsomassa puita kaatunut tielle .
Se on työajoa kun käy myrskyn jälkeen katsomassa on puita kaatunut tielle ja jos niitä löytyy perkattava pois tieltä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on työajoa kun käy myrskyn jälkeen katsomassa on puita kaatunut tielle ja jos niitä löytyy perkattava pois tieltä .
Taas käyty katsomassa vaikka olin toipilas vielä ei ollut ruuhkaa 1 kävelijä vain ,minä autolla .🚙.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas käyty katsomassa vaikka olin toipilas vielä ei ollut ruuhkaa 1 kävelijä vain ,minä autolla .🚙.
Junnikalan sahan kohdalla on 60km/ h aluerajoitus meistä ajoi ohi musta audi a6 sedan 140 km/ h sivupeili meinasi lähtä irti kun ajoi niin läheltä klo: 14.15 tänään 🤔minä en ollut kuski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236