Olen nuoruudessani ollut noin kymmenen kiloa hoikempi. Olen nykyään 37-vuotias ja painan noin 67 kg. Pituus on vieläkin sama eli 178 cm.
Olen painoindeksin mukaan hoikka/normaali. Vyötäröni on noin 65 cm (oikein napakalla mittauksella allekin).
On ihan totta, että suurin osa vararasvasta menee ylävartalooni ja yhdistettynä siroon ruuminrakenteeni, niin kokonaisuus ei ole ainakaan luinen. Jos muistan oikein, niin edes laihimmillani luuni eivät ole näkyneet. Kuppikokoni on todella suuri ja olen arvioinut, että rintani painavat noin neljä kiloa yhteensä.
No tässä yksi päivä läheiseni totesi uimahallissa käytyämme, että jännä juttu kuinka sinulla kertyy rasvaa selkään, vatsaan ja käsivarsiin...Olin tähän mennessä kuvitellut, että ne ovat ihan normaalit, mutta ilmeisesti kommentoijan näkemys naisen kehosta on luinen.
Tämä samainen henkilö on joskus ollessani 60 kiloa todennut, että olen liian laiha.
Tuntuu todella kurjalta, kuinka naiset jaksavat arvostella toisten kehoja. Itse nimittäin olin kommenttiin asti tyytyväinen terveestä ulkomuodostani.
Kehorauha ja erilaisten rakenteiden positiivinen huomiointi olisi mukavampaa kuin jatkuva arvostelu.
Ikävät kommentit liittyen painoon
14
184
Vastaukset
- Anonyymi
Pidän avausta typeränä.
- Anonyymi
Kohta laitat taas varmaan linkkejä aijaa.comin sivulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta laitat taas varmaan linkkejä aijaa.comin sivulle.
Miten tämä liittyy aloitukseen? Eikö ihmisellä ole oikeutta loukkaantua erityisesti silloin, kun kommentti on selvästi hieman kyseenalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy aloitukseen? Eikö ihmisellä ole oikeutta loukkaantua erityisesti silloin, kun kommentti on selvästi hieman kyseenalainen?
Viestini oli tarkoitettu edelliselle kirjoittajalle, joka tekee aijaa.comiin tekoälyllä pilailukuvia palstan kirjoittajista. Tai heitä voi olla useampikin. Ikää heillä ei ole kovin paljon.
- Anonyymi
Mitä tuosta, pää pystyyn. Kateus pistää sanomaan kaikenlaista.
Vähän samaa mietin, että lauta tai läski on kitkeränä uhkean, mutta hoikan naisen näkemisestä.
- Anonyymi
Ei tuossa mitään arvosteltu. Arvostelua on ruma tai kaunis, läski, luuviulu. Kertomasi mukaan noin ei sanottu.
- Anonyymi
Jos ei arvosteltu, niin vähintään mentiin liian intiimille alueelle. Kaikkea, mitä ajattelee, ei tarvitse sanoa. Jos jotain haluaa sanoa toisen vartalosta, niin ihan varmasti löytyy jotain positiivista sanottavaa jokaisesta. Luodaan mieluummin hyvää mieltä kuin töksäytetään suoria sanoja ikävästi.
- Anonyymi
Johtopäätös on siis, että naiselle voi kommentoida ilman seuraamuksia, että jännä juttu miten sulla kertyy rasvaa jalkoihin tai vatsaan...
- Anonyymi
Ettekö te vieläkään ole ymmärtäneet, että aloitus on pilailija-trollin määräajoin tekemä. Tarkoituksena on siis korostaa omaan itseään ja tissien kokoa, siis tilavuutta tai painoa myöten. Kaikki muu on sivuseikka.
- Anonyymi
Se matkii sitä tissinaista.
- Anonyymi
Ei ole,tuo on aina aito aloitus.
- Anonyymi
Ihan totta kun naiset lopettaisivat sen kehohysterian ja minkä painoinen kukakin on , niin olis monella parempi olla. Isoja naisia sanotaan läskiksi ihan että on pienintäkään ajatusta miten hän sen kokee kun saa kuulla sellaista. Itse laihduin valtavasti kun jäin leskeksi niineikö jomsiitäkin ollut sanomista toisilla , että olen vanhan näköinen kun olen niin laiha, mutta minä olen vanha joten mikä siinä niin kummastuttaa. Sitten sain ajan kuluessa kilojani takasin en kaikkia mutta muutaman , niin eikös taas kommentoitu että pysy nyt tuollaisenaettet päästä itseäsi lihavaksi . Siis miksi huolehditaan toisten painoista ja ulkonäöstä yleensä, kukin voisi huolehtia vaan omasta ulkonäöstään.minulle se sama olenko lihava tai laiha kunhan saan pysyä terveenä . En ole koskaan laihduttanut sillä painoni on ollut aina vaihteleva ja keho hoitaa senkin asian ihan itse.
- Anonyymi
Minun pituuteni oli asevelvollisuuspunnituksessa 165 sm. Nyt vanhana ukkelina enää 161sm. Paino "vakituisessa" oli noussut 6 kg.
Vain Hermanni oli minuu lyhyempä tietääkseni koko prikaatissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007