Kun naisella oli itse kudottu villapipo. Ja toisella sivulla letti.
Mutta toiselta puolen letti puuttui.😱
Ilkeä aviomies katkaissut?
Oli tosi somaa mutta surullista
25
300
Vastaukset
- Anonyymi
No eikä ole katkaissut :) en kyllä tosin tiedä, miten sillätavoin joku voi pitää. Aina kun itse olen kokeillut, tuntuu nupissa niin kummalta ja toispuoleiselta, että purettava letti ja laitettava molemmin puolin tai ponnarille.
Hyvä juttu, ettei kukaan oo katkaissut. Teki taas mielikuvitus tepposet.
Rankka työviikko takana. Menee tunteet ylös ja alas. Ensin itketti toi katkennut letti ja nyt taas naurattaa toi toispuoleinen nuppi. Täytyy varmaan mennä nukkuun ja nousta huomena täysjärkisenä uuteen päivään.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Hyvä juttu, ettei kukaan oo katkaissut. Teki taas mielikuvitus tepposet.
Rankka työviikko takana. Menee tunteet ylös ja alas. Ensin itketti toi katkennut letti ja nyt taas naurattaa toi toispuoleinen nuppi. Täytyy varmaan mennä nukkuun ja nousta huomena täysjärkisenä uuteen päivään.Hyvä hyvä.
Mua itketti yksi pieni norsu, jolta krokotiili katkaisi kärsän. Lopetin luontodokumenttien katselun siihen. Ei tarvitse etsiä enempää pahaa mieltä kuin itse kestää. Joskus sitä käy ihan liian herkillä, mutta siihenkin auttaa yksi yön yli nukuttu yö. Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä.
Mua itketti yksi pieni norsu, jolta krokotiili katkaisi kärsän. Lopetin luontodokumenttien katselun siihen. Ei tarvitse etsiä enempää pahaa mieltä kuin itse kestää. Joskus sitä käy ihan liian herkillä, mutta siihenkin auttaa yksi yön yli nukuttu yö.No se oli kamala dokumentti. Onneks en oo nähny sitä. Mutta kohta meen nukkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä.
Mua itketti yksi pieni norsu, jolta krokotiili katkaisi kärsän. Lopetin luontodokumenttien katselun siihen. Ei tarvitse etsiä enempää pahaa mieltä kuin itse kestää. Joskus sitä käy ihan liian herkillä, mutta siihenkin auttaa yksi yön yli nukuttu yö.Et olis kirjoittanut tähän. Alkoi oksettaa.
Vilma - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
No se oli kamala dokumentti. Onneks en oo nähny sitä. Mutta kohta meen nukkuun.
Muakin itketti kun puoliletti matu nulåoli sen kauniin Anskun pillun. Kui se sillai valkereli se ansku, kun koukkunenä lykkäs sen pilluun ja irstaan pitkä kieli oli takalävesä.
Se oli pitkälti tosirakkautta kun ansku sai koukkunennää ja sitten lipsasut.
- Anonyymi
Miten näät pipon sisälle että vain yksi letti?
No siis pipo oli päässä ja sitten edestä päin näin letin. Tuli siitä sivulta kato. Siis pitkä letti. Ja sitten katoin toiselle puolen niin puuttuu. Sain mä muutaman sanankin hänelle sanoo. Mutta en tietenkään näitä puhunu.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
No siis pipo oli päässä ja sitten edestä päin näin letin. Tuli siitä sivulta kato. Siis pitkä letti. Ja sitten katoin toiselle puolen niin puuttuu. Sain mä muutaman sanankin hänelle sanoo. Mutta en tietenkään näitä puhunu.
Oli aika kummallinen oletus.
Ettei olis burnout, sulla? Olet kertonut että sulla on kiire ja rankkaa etkä palaudu. Etkä syö... Työterveydessä kannattaa kertoa tuostakin omituisesta päättelystä. Ihan tosi. Seuraavaksi sua kuskataankin suljetulle, jollet ymmärrä puhaltaa omaa peliäsi poikki.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Oli aika kummallinen oletus.
Ettei olis burnout, sulla? Olet kertonut että sulla on kiire ja rankkaa etkä palaudu. Etkä syö... Työterveydessä kannattaa kertoa tuostakin omituisesta päättelystä. Ihan tosi. Seuraavaksi sua kuskataankin suljetulle, jollet ymmärrä puhaltaa omaa peliäsi poikki.
xLinerJuu, onhan tässä kiire. Mutta eihän tässä hätää pitäs olla. Lääkäri otti kynän ja kysy mikä tämä on ja sitten toiselta puolen pöytää näytti sakset ja ne kun tiesin niin hyvä. Tai pyysihän se taitta mun paperiarkin puoliksi ja asettaa polville eli muistitesti.
Monihan puhuu arvauskeskuksesta, niin meillä töissä puhutaankin työarvauksesta.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Juu, onhan tässä kiire. Mutta eihän tässä hätää pitäs olla. Lääkäri otti kynän ja kysy mikä tämä on ja sitten toiselta puolen pöytää näytti sakset ja ne kun tiesin niin hyvä. Tai pyysihän se taitta mun paperiarkin puoliksi ja asettaa polville eli muistitesti.
Monihan puhuu arvauskeskuksesta, niin meillä töissä puhutaankin työarvauksesta.Olet itsekin todennut tt:n tason ala-arvoiseksi. Sinuna kävisin yksityisellä.
xLiner
- Anonyymi
Missä oikein näit tämän?
Uskon, että hän oli harjannut hiukset toiselle puolen päätä ja letittänyt kaikki hiukset siihen samaan lettiin.
Jotkut tykkäävät sellaisestakin hiustyylistä.- Anonyymi
Niin voi hyvin olla mutta yhtä hyvin myös tuo JeroP:n kuvaama. Nykyään on niin hirveitä tapoja leikata hiuksensa että huhhhuh. On juurikin noita että hiukset on leikattu pois toiselta puolelta kokonaan tai hiukset leikattu niin että vain päälaella on sellainen hiusmytty tai letti. Eli ei enää mikään yllätä.
- Anonyymi
Aloittaja. Etkö pidä epäsymmetriasta?
VilmaKyllä mä pidän, ja se on somaa, kunhan se ei mitenkään väkivaltasesti oo aiheutettu. Mä jo pikkupoikana koulussa kattelin tyttöjen lettejä, kun en sitä opetusta jaksanu seurata. Ne on tosi somia, ja aikuisilla paljon harvinaisempia, mutta jos on niin somaa on.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Kyllä mä pidän, ja se on somaa, kunhan se ei mitenkään väkivaltasesti oo aiheutettu. Mä jo pikkupoikana koulussa kattelin tyttöjen lettejä, kun en sitä opetusta jaksanu seurata. Ne on tosi somia, ja aikuisilla paljon harvinaisempia, mutta jos on niin somaa on.
Kiskoitko koskaan letistä?
Vilma
- Anonyymi
Ai, olinko sulle silmänruokaa vai miten sä huomaat kaiken😂
Lähes ainahan mulla on jotain toispuoleista milloin missäkin, kuuluu mun persoonaan.Tuskin sä sielä olit. Mutta jännä juttu että joskus tietyt piirteen loksahtaa niin kohdalleen. Muodostaa sellasen täydellisen kokonaisuuden. Ja toi puolilettisyys sopi kyllä siihen hyvin.
- Anonyymi
Uskaltaudu joskus jutulle äläkä täällä vingu. En pure, syö enkä mukiloi vaikka ätmi oletkin☺️
Kyllä mä uskallan. Mulle ei tää alempitasosuus oo ikinä ollu ongelma. Päinvastoin oon paljon oikonu näitä harhoja mitä meihin on luotu.
- Anonyymi
Että mitä? Tuskin on aviomiehellä osuutta asiaa naisen toispuoliseen lettiin. Onko stressiä?
Lettejä nyt vaan on joka lähtöön, kovinkin erilaisia, mutta pipon kanssa niitä on vaikea käyttää. On melkoisen yleistä, että takalettikin "kääräistään" toiselle olkapäälle pipoa asetellessa. Se on sitä paitsi turvallisuusasia. Jos joku käy vetämään letistä, siitä koituu hengenvaara.
- SheenaJuu huomasin jo, ettei ollu leikattu. Mutta oli se ihan silleen punottu, että toiselta sivulta tuli se letti.
Mutta ei tää ihan tyhjästä oo. Äitin opiskelukaverilta mustasukkanen miesystävä leikkas hiukset.
Muistan just kouluaikoina. Kun muutkin huomas, että noi letit viehätti mua. Niin yks tyttö käski mun vetää yhden toisen tytön letistä. Lupas karkkia ja vaikka mitä. Mutta enhän mä sitä tietenkään tehny.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Juu huomasin jo, ettei ollu leikattu. Mutta oli se ihan silleen punottu, että toiselta sivulta tuli se letti.
Mutta ei tää ihan tyhjästä oo. Äitin opiskelukaverilta mustasukkanen miesystävä leikkas hiukset.
Muistan just kouluaikoina. Kun muutkin huomas, että noi letit viehätti mua. Niin yks tyttö käski mun vetää yhden toisen tytön letistä. Lupas karkkia ja vaikka mitä. Mutta enhän mä sitä tietenkään tehny.No ei varmaan ihan tyhjästä joo. Ikävä kyllä miehet leikkaavat vaimonsa hiuksia väkivaltaisuus syistä. Tai tyttärensä. Historiallinen ja kansainvälinen "trendi".
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007