Kotkan lidleissä melkoiset erot

Anonyymi-ap

Nimittäin asiakaskunnassa huima ero.. sutelassa normaalia työssäkäyvää kun karhulassa taas värillisiä ja nistejä 80% asiakkaista.. onko karhulassa tilanne tosiaa noin paha jo...

22

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljon niitä on mutta ei oo 80 prosenttia , jos et tarkoita ihan tavallisia työtätekeviä. Ovatko ne myös nistejä ja loput 20 prosenttia on toimistorottia.

• Anonyymi

En tiiä mutta karmea kakan käry niistä tietyistä jää..

• Anonyymi

Ainahan kymi on tiedetty,,,,keskenään😄

• Anonyymi

Kontulassa alle 2% asiakkaista normaaleja tai suomalaisia niin kannattaa Kotkassa vielä hetki olla ja odotella tätä loistavaa tulevaisuutta.

• Anonyymi

No jos teille sopii, niin menkää sitten sutelaan. Minua ei haittaa vaikka täällä karhulassa on vähän köyhempiä asiakkaita . Minulle kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita.

• Anonyymi

Ei Ole

• Anonyymi

Karhulan Lidl on niin tunnettu laadukkaasta tuotevalikoimastaan, että sinne saapuu asiakkaita ulkomaita myöden.

• Anonyymi

Sääli että ne ulkomailta saapuneet asiakkaat ovat kaikkea muuta kuin laadukkaita?

• Anonyymi

Tuleeko somput oikein turistibussilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko somput oikein turistibussilla.

KELA Golden Card vain vinkuu kassalla kun suomalainen veronmaksaja maksaa?

• Anonyymi

Olen tehnyt aivan saman havainnon. Siistissä Sutelan Prismassa on kiva asioida normaalien suomalaisten kanssa. Kun taas Karhulan kauhukaupassa. Puhuuko siellä edes henkilökunta enää suomea?

• Anonyymi

Normaalien suomalaisten kanssa? Minkälainen on normaali? Käykö hän Sutelan prismassa?

• Anonyymi

Tietty se aulan ALKO omalla tavallaan vielä vaikuttaa asiakaskuntaan.

• Anonyymi

Kyllä alko vaikuttaa. Karhulassa asiakkaita Lidlin puolella enemmän kuin sutelassa

• Anonyymi

sen takia sutelassa ei tarvitse vartijaa tosin kun karhulassa saa juosta hullujen perässä kokoajan

• Anonyymi

Hakeeko nistit Karhulasta ainekset nistipataan ?

• Anonyymi

Lidilit ovat sekatavaraa täynnä. Edullisia löytöjä joskus löydän. Ruokaa en kauupasta ostaisi. Kuka kumma ostaa jotain ulkolaisia pakasteruokia?

• Anonyymi

Useinmiten tuntuu olevan takaisinvetoja jonkun bakteerin/viiruksen takia,siksi välttelen.kotimaisissa kaupoissa harvoin ja jos sattuu olemaan kerrotaan asiasta heti.

• Anonyymi

Kävin perjantaina sattumalta molemmissa. Karhulassa oli ihan uskomaton seköpäähärdellipäivä menossa, kun taas Sutela on rauhallinen normaali suomalainen ruokakauppa.

• Anonyymi

Karhulan lidlissä kassatyöntekijät ärsyttäviä, paiskovat ostoksia irvistelevät asiakkaille eivätkä edes tervehdi,hyllyjen täyttäjät myös tosi törkeitä. En suosittele asioimaan karhulan lidlissä siellä myös paljon päihteiden käyttäjiä ja aina jotain härdelliä käynnissä sekä pitkät jonot.

• Anonyymi

Karhula on uusi karhuvuori

• Anonyymi

Joo kyllä on siisteydesssä ero joka kyllä johtuu asiakkaiden tasosta. Karhula on kuin kelan aula. Sutela siisti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe