Mitä mieltä Merikarhu seurasta .Hyvä vai huono asia.Minusta hyvin hyödyllinen, kaikki ovat purjehtineet vuosikausia, satamat todella siistejä ja hyvin hoidettuja,rauhallinen tunnelma,saunat ja tuvat siistejä ,niistä löytyy myös "saaristo kirjasto , niissä kuistilla yksi tai kaksi kaasugrilliä ,lähin roskis on jokaisen omassa veneessä,Itse en ole jäsen mutta olen ollut niissä miehistössä mukana, satamat viitotettuja loppuun saakka,puu wc;siistejä joku aina vastassa kun tulee satamaan.Seuraan pääsee kun on kolme suositteliaa merikarhuista.
Seura hyvä vai huono
12
555
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti paras veneilyseura, mutta hiukan kallis. Jos raha ei ole este niin kannattaa liittyä ehdottomasti. Ei siellä ole sitten pakko käydä silloin kun satamat on tupaten täynnä, mutta huhti-touko- ja syys-lokakuussa sitten
- Anonyymi
Se on kallis vain niille, jotka eivät ole tottuneet käsittelemään rahaa. Muutaman vuoden jäsenyyden perusteella olen tyytyväinen. En käy saunassa kuin vaimon kanssa. Pidän itseäni umpiheterona.
- Anonyymi
Kolme seuralaista jotka on olleet yli viisi vuotta jäsenenä kelpaavat suositteliaksi.
- Anonyymi
Hintava, mutta on myös vastinetta lukuisien saaripaikkojen tarjonnan vuoksi.
- Anonyymi
Kimppa homoilun vaatii karhujen saunassa, niin saa suositukset, jos "homma luistaa", näin itse pääsin kerhoon.
- Anonyymi
Ovatko jäsenenne vähissä kun pitää ruveta mainostamaan?
- Anonyymi
Taitaa olla Suomen suurin seura, mutta kaikissa veneilyeuroissa kaivataan lisää uusia jäseniä, kun suuret ikäluokat heittävät pinnasta.
- Anonyymi
Nuo edellämainitut asiat löytyvät omankin pursiseuran saaresta,tokihan se on sitten vaan se yksi saari.Mutta matkailu avartaa ja palveluita löytyy hyvin kaupallisistakin satamista ja maatakin voi vaihtaa.
- Anonyymi
Minulle ja varmaan enemmistölle se oman seuran saari on se tavallinen viikonloppukohde. Ja sellaisena mukavampikin kuin merikarhupaikat. Mutta yhtään pidemmälle lähtiessä karhusaaret voittaa kaupalliset satamat ihan mennen tullen. Eivätkä ne koskaan ole täynnä.
- Anonyymi
Selvennyksenä: Merikarhut ry ei ole pursiseura vaan saunaseura. Sellaisena erinomainen.
- Anonyymi
Liittyisin mielelläni, eikä rahakaan ole este. Mielestäni pääsymaksu on jopa halpa jos vertaa mitä sillä saa.
Mutta:
Vaadittua tuhatta mailia vuodessa en saa perhemiehistöllä millään kasaan, ei loppuperhettä tämä laji niin paljoa kiinnosta ikinä.
Enkä tiedä, saisinko kaikkia suosituksiakaan kasaan.
Anti olla sitten, kaupalliset satamat here I come..- Anonyymi
Suosittelen kaupallista satamaa. Vaihdoin 2019 pois pursiseuran satamasta enkä ole katunut. Tosin seuraan on kuuluttava, koska MK-viiri. Satamassa auktorisoitu katsastaja, ei tarvitse kuulla seuran katsastusmiesten jäpitystä puukartioista. Homma hoituu ammattimaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717