Seura hyvä vai huono

Anonyymi-ap

Mitä mieltä Merikarhu seurasta .Hyvä vai huono asia.Minusta hyvin hyödyllinen, kaikki ovat purjehtineet vuosikausia, satamat todella siistejä ja hyvin hoidettuja,rauhallinen tunnelma,saunat ja tuvat siistejä ,niistä löytyy myös "saaristo kirjasto , niissä kuistilla yksi tai kaksi kaasugrilliä ,lähin roskis on jokaisen omassa veneessä,Itse en ole jäsen mutta olen ollut niissä miehistössä mukana, satamat viitotettuja loppuun saakka,puu wc;siistejä joku aina vastassa kun tulee satamaan.Seuraan pääsee kun on kolme suositteliaa merikarhuista.

12

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehdottomasti paras veneilyseura, mutta hiukan kallis. Jos raha ei ole este niin kannattaa liittyä ehdottomasti. Ei siellä ole sitten pakko käydä silloin kun satamat on tupaten täynnä, mutta huhti-touko- ja syys-lokakuussa sitten

• Anonyymi

Se on kallis vain niille, jotka eivät ole tottuneet käsittelemään rahaa. Muutaman vuoden jäsenyyden perusteella olen tyytyväinen. En käy saunassa kuin vaimon kanssa. Pidän itseäni umpiheterona.

• Anonyymi

Kolme seuralaista jotka on olleet yli viisi vuotta jäsenenä kelpaavat suositteliaksi.

• Anonyymi

Hintava, mutta on myös vastinetta lukuisien saaripaikkojen tarjonnan vuoksi.

• Anonyymi

Kimppa homoilun vaatii karhujen saunassa, niin saa suositukset, jos "homma luistaa", näin itse pääsin kerhoon.

• Anonyymi

Ovatko jäsenenne vähissä kun pitää ruveta mainostamaan?

• Anonyymi

Taitaa olla Suomen suurin seura, mutta kaikissa veneilyeuroissa kaivataan lisää uusia jäseniä, kun suuret ikäluokat heittävät pinnasta.

• Anonyymi

Nuo edellämainitut asiat löytyvät omankin pursiseuran saaresta,tokihan se on sitten vaan se yksi saari.Mutta matkailu avartaa ja palveluita löytyy hyvin kaupallisistakin satamista ja maatakin voi vaihtaa.

• Anonyymi

Minulle ja varmaan enemmistölle se oman seuran saari on se tavallinen viikonloppukohde. Ja sellaisena mukavampikin kuin merikarhupaikat. Mutta yhtään pidemmälle lähtiessä karhusaaret voittaa kaupalliset satamat ihan mennen tullen. Eivätkä ne koskaan ole täynnä.

• Anonyymi

Selvennyksenä: Merikarhut ry ei ole pursiseura vaan saunaseura. Sellaisena erinomainen.

• Anonyymi

Liittyisin mielelläni, eikä rahakaan ole este. Mielestäni pääsymaksu on jopa halpa jos vertaa mitä sillä saa.

Mutta:

Vaadittua tuhatta mailia vuodessa en saa perhemiehistöllä millään kasaan, ei loppuperhettä tämä laji niin paljoa kiinnosta ikinä.

Enkä tiedä, saisinko kaikkia suosituksiakaan kasaan.

Anti olla sitten, kaupalliset satamat here I come..

• Anonyymi

Suosittelen kaupallista satamaa. Vaihdoin 2019 pois pursiseuran satamasta enkä ole katunut. Tosin seuraan on kuuluttava, koska MK-viiri. Satamassa auktorisoitu katsastaja, ei tarvitse kuulla seuran katsastusmiesten jäpitystä puukartioista. Homma hoituu ammattimaisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe