Tietääkö joku onko Sievi hyvä turvakenkä? Ostaisin mielelläni paikallista , koska vain mahdollista🙏
Auttakaa joku
16
220
Vastaukset
- Anonyymi
No ei se pyhäjärvinen firma ole ja muutenkin laatu huonontunut mittavasti. suosittelen Jalas- kenkää.
- Anonyymi
Ei oo.
- Anonyymi
Hyvä , syyäkkö meinasit.
- Anonyymi
Syödessä kysyttäisi onko ”hyvän makuinen” ??? Eikö niin
- Anonyymi
Voi vttu tätä pyhäjärvisten palstaa, joku tollo kyselee ja tekee surkeita aloituksia.
Osta jalas mökki, eikö se riitä .- Anonyymi
Ihan totta, tämä emojimies hyvä, ettei ole tapuoli pystyssä, tehtailee todella typeriä aloituksia.
Ei näytä käyvän työssä, makaa sohvalla, juo tai käyttää jotain mömmöä, outo heppu.
Pilannut sivustoa pitkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta, tämä emojimies hyvä, ettei ole tapuoli pystyssä, tehtailee todella typeriä aloituksia.
Ei näytä käyvän työssä, makaa sohvalla, juo tai käyttää jotain mömmöä, outo heppu.
Pilannut sivustoa pitkään.Ja naapurikuntien sivuilla myös.
- Anonyymi
Jalasmökki on yhdyssana
- Anonyymi
Ja onneksi sinä vastaat !
- Anonyymi
On hyvä
- Anonyymi
Pahat on harhat NISTILLÄ.
- Anonyymi
Osta edulliset bocmanit
irrotettavilla pohjallisilla ja
itekseen irtoavilla pohjilla.- Anonyymi
Minä käytin tekareita pohjattavina. Irtopohjalliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytin tekareita pohjattavina. Irtopohjalliset.
Miten tekarit liittyy
kenkiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tekarit liittyy
kenkiin?Näitä hölmöjä riitttää emojimiehen rinnalle, ei tiedä mitä luukustaan ulos päästää.
- Anonyymi
Hyvä on, mutta hinnoitellut itsensä aivan liian kalliiksi. Muita halvempia löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707