Extyökkärin itkuvirsi !

Anonyymi-ap

Karjalassa oli joskus itkuvirrenveisaajia, nyt homma on siirtynyt tuolle ainakin neljän nimimerkin takaa veisaavalle narsistille joka kehuu saavutuksillaan kuten narsisteilla on tapana, kokoomusta kehuen ja kaikesta AY -mafiaa syyttäen tämä yksisilmäinen tollo ei edes tajua kuinka hölmöjä hänen ympärivuorokautiset päästönsä ovat.

Herättävät ainoastaan sääliä siitä, ettei otuksella ole mitään muuta elämää.

105

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surkea on tuon otuksen kohtalo !

• Anonyymi

Kummaa kun kaveri edeleen luulee olevannsa miljonöörien kaveri

Kokoomus on monimiljonäärien etujörjestö ei köyhien apu tai työlöisten tuki

Kumaa kun ei tuohon ikään ole oppinut mitään

• Anonyymi

Ei saa itse sairaudelleen mitään voivaa Extyökkäriä moittia.

Terv. EXKAEX ja karva.naamarit

• Anonyymi

Siis ei voi itse sairaudelleen mitään.

Terv. EXKAXEX ja karva.naamarit

• Anonyymi

Hoitoon laitettava hörhö !

• Anonyymi

Ei ihme, ettei valtionvelat lyhene, heikossa asemassa olevilta leikatut rahat

päätyvätkin vauraille terveysjäteille ja minne lie....

Rikkaalle yksityissektorille joka tapauksessa Purra sysää lisää rahaa
        ja mistäpä se tulisi kuin niiltä, joilta leikataan ja sotesta jne.

Julkisessa terveydenhuollossa käyvä ihminen on Orpon persuhallitukselle
        B-luokan ihminen, ei muuhun tulokseen voi tulla.

Äänestä SDP

• Lyylin ajatuksia: "kaikesta AY -mafiaa syyttäen tämä yksisilmäinen tollo ei edes tajua kuinka hölmöjä hänen ympärivuorokautiset päästönsä ovat."!

Voin vakuuttaa, minulla on kaksi silmää. Viimeksi tuossa ennen Joulua lääkäri molempia mittaili kun sain todistuksen ajokortin uusintaan.

Nyt perustelet nuo hölmösi, tuo esiin se hölmöyteni ja kerro miksi se on hölmö ja miten asia pitäisi viisaammin hoitaa! Jos et kykene niin teet meille kaikilla selväksi jotta sinä se tässä se hölmö oletkin!

• Anonyymi

Juurihan hölmöytesi todistit !

• Anonyymi

"Nyt perustelet nuo hölmösi, tuo esiin se hölmöyteni"

Kirjoitushistoriasi! Muita kysymyksiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Juurihan hölmöytesi todistit !

Et siis kyennyt osoittamaan, jotta olisin hölmö! Se kertoo vain sinun hölmöydestäsi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et siis kyennyt osoittamaan, jotta olisin hölmö! Se kertoo vain sinun hölmöydestäsi!

Mutta eikö se heti tuossa toisaalla osoitettu riittävän selvästi? Kirjoitushistoriasi! Sinulla hiukan vaikeuksia seurata miten sinulle kirjoitetaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta eikö se heti tuossa toisaalla osoitettu riittävän selvästi? Kirjoitushistoriasi! Sinulla hiukan vaikeuksia seurata miten sinulle kirjoitetaan.

Ei tippaakaan vaikeaa mutta kuten olen sanonut/(kirjoittanut, niin kirjoittakaa järkevästi perustellen, jos haluatte minun vastaavan.

Minä myös saatan nähdä asian vallan toisin ja vastata myös tavalla jota et odottanut. Pyrin olemaan lankeamatta typeryyksiin!

Tässä mietin, miten sinä saat tiedon, jotta sinulle on vastattu? En usko sinun Lyyli nikillä saavan linkkiä niihin, mitä vastauksia sinun kommentteihisi on annettu. Minä saan ja nykyään aika paljon linkkejä joiden kommentit on jo pantu roskiin. Ette te Lyylit edes osaa kirjoittaa sivistyneesti!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ei tippaakaan vaikeaa mutta kuten olen sanonut/(kirjoittanut, niin kirjoittakaa järkevästi perustellen, jos haluatte minun vastaavan.

Minä myös saatan nähdä asian vallan toisin ja vastata myös tavalla jota et odottanut. Pyrin olemaan lankeamatta typeryyksiin!

Tässä mietin, miten sinä saat tiedon, jotta sinulle on vastattu? En usko sinun Lyyli nikillä saavan linkkiä niihin, mitä vastauksia sinun kommentteihisi on annettu. Minä saan ja nykyään aika paljon linkkejä joiden kommentit on jo pantu roskiin. Ette te Lyylit edes osaa kirjoittaa sivistyneesti!

Siis et ymmärtänyt että oli kyse vain ja ainoastaan sinun kirjoitushistoriastasi joka kertoo kaiken. Oliko sinulla muuta epäselvää?

"Ette te Lyylit edes osaa kirjoittaa sivistyneesti!"

No et sinä ainakaan osaa sivistyneesti ja asiaa kirjoittaa. Jos olet toista mieltä niin palataan sinun painajaiseen Kokoomukseen.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Liikut näköjään kahdella nikillä taas tänä aamuna ? Helpottaako se oloa kun tulee jokapuolelta takkiin ?

Pyrkimyksesi olla typerehtimättä epäonnistuu aina kun tartut näppäimistöön, mutta harva hulluhan se omaa hulluttaan huomaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Liikut näköjään kahdella nikillä taas tänä aamuna ? Helpottaako se oloa kun tulee jokapuolelta takkiin ?

Pyrkimyksesi olla typerehtimättä epäonnistuu aina kun tartut näppäimistöön, mutta harva hulluhan se omaa hulluttaan huomaa.

Sinä Lyyli vaan piilottelet puskissa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Äitiskö sano?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mikä sinulle nyt on epäselvää? Siis kirjoitushistoriasi antaa tuolle sinun kysymyksellesi " tuo esiin se hölmöyteni" vastauksen. Pysytkö vielä kartalla?

Sitten tuo toinen asia. Kaikki vähän enemmän palstaa seuraavat tietävät ja näkevät että jostain syystä esiinnyt useammalla nimimerkillä. Jos kirjaudut niin mikä idea ja ajatus on tuossa että useammalla nimimerkillä? Osaatko itse sanoa ja ymmärtää että miksi noin teet?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinulle nyt on epäselvää? Siis kirjoitushistoriasi antaa tuolle sinun kysymyksellesi " tuo esiin se hölmöyteni" vastauksen. Pysytkö vielä kartalla?

Sitten tuo toinen asia. Kaikki vähän enemmän palstaa seuraavat tietävät ja näkevät että jostain syystä esiinnyt useammalla nimimerkillä. Jos kirjaudut niin mikä idea ja ajatus on tuossa että useammalla nimimerkillä? Osaatko itse sanoa ja ymmärtää että miksi noin teet?

Et kuitenkaan Lyyli tyyliin kyennyt yhtäkään esittämääni ajatusta tyhmäksi osoittamaan, joten se edelleen viittaa oman Lyyli pääsi vajavuuteen!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et kuitenkaan Lyyli tyyliin kyennyt yhtäkään esittämääni ajatusta tyhmäksi osoittamaan, joten se edelleen viittaa oman Lyyli pääsi vajavuuteen!

No eikö jo pelkästään se että kehut Kokoomusta kerro että hölmöytesi. Jos ole toista mieltä niin vastaa noihin mitä sinulta on Kokoomuksen osalta kysytty.

• Anonyymi kirjoitti:

No eikö jo pelkästään se että kehut Kokoomusta kerro että hölmöytesi. Jos ole toista mieltä niin vastaa noihin mitä sinulta on Kokoomuksen osalta kysytty.

Päin vastoin,. se kertoo, että ymmärrän mistä on kyse ja miten pitää toimia jotta olemassa oleva ongelma saadaan ajanmittaan korjattua!

Tuo ymmärryshän se sinulta Lyylin lyllerö näyttää puuttuvan!

Olen aina vastannut Kokoomuskysymyksiisi Lyyli totuuden mukaisesti, se on ainoa puolue jolla on käsitys siitä, miten voimme päästä reaaliin politiikkaan ja talouteen! Mitä muuta voi vastata jos pysytään tosiasioissa?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Päin vastoin,. se kertoo, että ymmärrän mistä on kyse ja miten pitää toimia jotta olemassa oleva ongelma saadaan ajanmittaan korjattua!

Olen aina vastannut Kokoomuskysymyksiisi Lyyli totuuden mukaisesti, se on ainoa puolue jolla on käsitys siitä, miten voimme päästä reaaliin politiikkaan ja talouteen! Mitä muuta voi vastata jos pysytään tosiasioissa?

No kerro mitä hyvää Kokoomus on koskaan ja milloinkaan saanut aikaa suomalasille ja Suomelle jos pystytään mainitsemissasi tosiasioissa.

Historiakin kertoo että Suomen hyvinvoinnin perusta onnistui kun Kokoomus pidettiin sivussa.

Mutta kerro sinä omat tulkintasi Kokoomuksen teoista faktoina. Ei sairaina luuloina ja tunnettuina harhoinasi.

Katsotaan siis mikä sinun ymmärrys.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Päin vastoin,. se kertoo, että ymmärrän mistä on kyse"

Tuo on hyvä. Pitäisi täällä olla ketju jossa olisi nuo kaikista parhaimmat naurut saavat.

"Olen aina vastannut Kokoomuskysymyksiisi Lyyli totuuden mukaisesti"

Meinaatko tappaa muut nauruun?

"se on ainoa puolue jolla on käsitys siitä, miten voimme päästä reaaliin politiikkaan"

Ai käsitys? Mutta miten toimet aina ja nyt?

" Mitä muuta voi vastata jos pysytään tosiasioissa?"

Miten olisi oikea totuus? No sitä sinä et ymmärrä.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Oletko maksettu sirkuspelle? Vai oletko oikeasti hullu?
        Kai vastaat?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitenkähän alla oleviin vastaat. Vai oletko hiljaa etkä yritä ketään tappaa nauruun?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko maksettu sirkuspelle? Vai oletko oikeasti hullu?
        Kai vastaat?

Aikoinaan hieman työhullu, koska pisimmät työpäiväni olivat aamusta seuraavan päivän iltaan. Niin sitä nuorempana jaksaa, kun nykyisin ei aina saa edes uutisia katsottua nukahtamatta!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Aikoinaan hieman työhullu, koska pisimmät työpäiväni olivat aamusta seuraavan päivän iltaan. Niin sitä nuorempana jaksaa, kun nykyisin ei aina saa edes uutisia katsottua nukahtamatta!

Korjataan sen verran sanojasi että "Aikoinaan hieman työhullu" oikea muoto on "aikoinaan olin hieman hullu ja nykyään täysi kahjo".

• Anonyymi kirjoitti:

Korjataan sen verran sanojasi että "Aikoinaan hieman työhullu" oikea muoto on "aikoinaan olin hieman hullu ja nykyään täysi kahjo".

Jos kahjona pärjää niin hyvin kuin minäkin nykyisin niin suosittelen sinullekin jotta ei tarvitse valittaa oman olonsa vuoksi!

Arvostat kahjoutta näköjään kovastikin, kahjona kun pärjää hyvin maailmassa!

• Anonyymi

Mittasiko persesilmäsi ? Sehän näyttää olevan se silmä jolla katsot yhteiskuntaa.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Jos kahjona pärjää niin hyvin kuin minäkin nykyisin niin suosittelen sinullekin jotta ei tarvitse valittaa oman olonsa vuoksi!

Sinä ja sinun pärjääminen tullut kyllä täällä hyvin selväksi. Et ymmärrä asioita etkä asiallisia kysymyksiä. Juu kohta kysyt että mitä kysymyksiä ja milloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja sinun pärjääminen tullut kyllä täällä hyvin selväksi. Et ymmärrä asioita etkä asiallisia kysymyksiä. Juu kohta kysyt että mitä kysymyksiä ja milloin.

Dementikko vastaa kaikkeen "ay-mafian ja huulipuna hallituksen syytä".

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä asiallista kysymystä en ole ymmärtänyt?

Tuo esiin ja kerro miten sinä sen ymmärrät!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitä asiallista kysymystä en ole ymmärtänyt?

Tuo esiin ja kerro miten sinä sen ymmärrät!

Puuttuuko sinulta kysymys tähän vastaukseen ? vai oletko vain muuten niin pöljä ?

• Anonyymi kirjoitti:

Puuttuuko sinulta kysymys tähän vastaukseen ? vai oletko vain muuten niin pöljä ?

Kun sinä Lyyli itse väitit, jotta en ole ymmärtänyt, niin on sinun velvollisuutesi kysyessäni kertoa se mitä en ole ymmärtänyt!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kun sinä Lyyli itse väitit, jotta en ole ymmärtänyt, niin on sinun velvollisuutesi kysyessäni kertoa se mitä en ole ymmärtänyt!

Olet tietämättäsi hauska, vai maksettu pelle tänne?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet tietämättäsi hauska, vai maksettu pelle tänne?

Tyypillistä Lyylin lyllerrystä, et koskaan kykene noita heittojasi osoittamaan aiheellisiksi, vaan jotain pitää keksiä, kun huomaat olevasi väärässä vaan et kehtaa sitä myöntää!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sinähän sen parhaiten tiedät, Emäkahjo !

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Tyypillistä Lyylin lyllerrystä, et koskaan kykene noita heittojasi osoittamaan aiheellisiksi, vaan jotain pitää keksiä, kun huomaat olevasi väärässä vaan et kehtaa sitä myöntää!

Röh röh Lyyli. KVIIIIK !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen parhaiten tiedät, Emäkahjo !

Olen todella pärjännyt aika hyvin vaikka en ole mihinkään ay mafiaan koskaan turvautunut. En myöskään ole isommin mitään perinyt vaan kaikki on oman työn avulla aikaansaatua!

Jos pärjääminen on kahjoutta niin kannattaa sinunkin yrittää, kun näyttää siltä, että sinulla on siinä mahdollisuus rikastua! Kahjouden laatuun kannattaa myös kiinnittää huomiota, vasurikahjous kun vie turmioon!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olen todella pärjännyt aika hyvin vaikka en ole mihinkään ay mafiaan koskaan turvautunut. En myöskään ole isommin mitään perinyt vaan kaikki on oman työn avulla aikaansaatua!

Jos pärjääminen on kahjoutta niin kannattaa sinunkin yrittää, kun näyttää siltä, että sinulla on siinä mahdollisuus rikastua! Kahjouden laatuun kannattaa myös kiinnittää huomiota, vasurikahjous kun vie turmioon!

Mitä sekoilet?

Sillä me duunarithan elätämme nyt sinut.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Miksiköhän sinusta tätä hauskaa tänne tulee?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän sinusta tätä hauskaa tänne tulee?

Kateudestahan sitä tulee. Lyyli kun ei kykene ymmärtämään miten joku omalla fiksuudellaan on saanut asiansa parempaan jamaan mihin Lyyli!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Nimimerkin takana olet oikea puskaryssä !

• Anonyymi kirjoitti:

Nimimerkin takana olet oikea puskaryssä !

Ja miten perustelet tuon "pensasneuvostoliittolaisesi"?

Vastoin kuin vasurit idän ystävineen ilmaisen asiat verraten suoraan ja faktisesti! Muuta et kykene osoittamaan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ja miten perustelet tuon "pensasneuvostoliittolaisesi"?

Vastoin kuin vasurit idän ystävineen ilmaisen asiat verraten suoraan ja faktisesti! Muuta et kykene osoittamaan!

Miksi käytät useampaa nimimerkkiä.

" ilmaisen asiat verraten suoraan ja faktisesti! Muuta et kykene osoittamaan!"

No sitten kai viimein saamme kuulla sinulta faktisesti uskomasi Kokoomuksen hyvät teot suomalaisille ja Suomelle. Aloita vaikka siitä kun Suomeen alettiin kasvattamaan hyvinvointia.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kateudestahan sitä tulee. Lyyli kun ei kykene ymmärtämään miten joku omalla fiksuudellaan on saanut asiansa parempaan jamaan mihin Lyyli!

Oi sä suuri ja mahtava kokoomuksen ja ek:n liitto röh röh KRUIIIK !

• Anonyymi kirjoitti:

Oi sä suuri ja mahtava kokoomuksen ja ek:n liitto röh röh KRUIIIK !

Jos vertaat arvon saparohäntä EK:n ja Kokoomuksen toimintaa niin en minä ainakaan huomaa siinä vastaavia vahingon tuotto ominaisuuksia kuin vasemmiston ja ay mafian yhteistyössä.

Nytkin taas vasurivoimin ollaan tekemässä uutta ennätystä työttömien määrässä lakkosodan uhreina. Mitään vastaavaa tyhmyyttähän ei EK sen enempää kuin Kokoomuskaan ole koskaan tehneet!

Olisi siis työelämässä viisaampaa siirtyä Kokoomuksen ja EK:n linjoille!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Extyökkärillä on Lyyli-syndrooma, johtuuko se lapsuudessaan kokemasta hyväksikäytöstä "Lyylin" toimesta vai siitä, että hän ei enää edes erota p..lua polkupyörästä?

• Anonyymi kirjoitti:

Extyökkärillä on Lyyli-syndrooma, johtuuko se lapsuudessaan kokemasta hyväksikäytöstä "Lyylin" toimesta vai siitä, että hän ei enää edes erota p..lua polkupyörästä?

Minulla ei ole Lyyli syndroomaa koska olen kirjautunut omalla nikilläni, vaan sinua se vaivaa Lyyli nikillä kirjoittaessasi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Luin ketjun läpi. Olet täysi toope ja sinun kustannuksella näkyvät pitävän hauskaa.

Osaatko itse päätellä miksi se noille on noin helppoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Luin ketjun läpi. Olet täysi toope ja sinun kustannuksella näkyvät pitävän hauskaa.

Osaatko itse päätellä miksi se noille on noin helppoa?

Olet kuten muutkin Lyylit, sinua harmittaa kun joku on fiksumpi mutta et tyhmyyttäsi kykene muuhun kuin pakoon juoksemaan. Ei to sinun apinoimasi hauska mihinkään muualle viittaa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olet kuten muutkin Lyylit, sinua harmittaa kun joku on fiksumpi mutta et tyhmyyttäsi kykene muuhun kuin pakoon juoksemaan. Ei to sinun apinoimasi hauska mihinkään muualle viittaa!

Mutta et kuitenkaan halua puhua Kokoomuksesta ja sen historiastakaan asiallisesti. Etkä siitä kun hyvinvointia rakennettiin?

Kun asiaa pitäisi puhua niin juokset aina pakoon jostain tunnetusta syystä.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Käppyrän kädetkin vapisevat jo niin ettei sanoista tule tolkkua !

• Anonyymi kirjoitti:

Käppyrän kädetkin vapisevat jo niin ettei sanoista tule tolkkua !

Mitä sanaa et ymmärtänyt?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

No miksi mietit edelleen mietit vastauksiasi? Ai nii kuten itse sanoit että jos pysytään tosiasioissa, ja siihenhän sinun tarinat aina päättyy.

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi mietit edelleen mietit vastauksiasi? Ai nii kuten itse sanoit että jos pysytään tosiasioissa, ja siihenhän sinun tarinat aina päättyy.

Sinä Lyyli se mietit vastauksiani uudelleen ja uudelleen niitä haluamatta ymmärtää, koska ymmärrys toisi sinulle vaikean tilanteen! Joutuisit myöntämään olleesi väärässä ja muuttamaan suuntaa!

• Anonyymi

Mitäpä muutakaan voi odottaa katkeroituneelta dementikolta.

• Anonyymi

Kyllä olisi ollut hänen isänsä fiksu jos olisi käyttänyt kondomia .

• Anonyymi

Jospa päätti antaa vahingon kiertää ?

• Anonyymi

Ei ole mikään "järjen jättiläinen".

• Anonyymi

Kokoomushörhöä tehdessä meni parhaat palat lakanoille!!!

• Anonyymi

Tuo itserakkaudessa ja narsismissa kyllästetty palstaidiootti kuvittelee tyhmyydessään että voi pettää lukijoita käyttämällä useita nimimerkkejä ?

• Nikki jo sinänsä on fiksuuden merkki, jos vertaa tuohon sinun Anaalilyyliisi!

• Anonyymi

Sirkukseen moinen käppyrä sopisi !

• Anonyymi

Ei hitossa sinnekään ! menisi nurin koko sirkus .

• Anonyymi

Missäs tämä ympärivuorokautinen maan itserakkain pelle on ?
      Pitäisihän tähän aikaan olla jo aamukakan aika ?

• Olisit jotain järkevää miettinyt!

Vaikka sitä, miten saamme työsopimusasiat siihen kuntoon, että 300'000 työtöntä muuttuisi 3000 työttömäksi vähintään!

Onko niin, ettei ay orja saa ajatella omilla aivoillaan, vai eikö hän kykene niitä ajattelun koneitaan käynnistämään?

• Extyökkäri kirjoitti:

Olisit jotain järkevää miettinyt!

Vaikka sitä, miten saamme työsopimusasiat siihen kuntoon, että 300'000 työtöntä muuttuisi 3000 työttömäksi vähintään!

Onko niin, ettei ay orja saa ajatella omilla aivoillaan, vai eikö hän kykene niitä ajattelun koneitaan käynnistämään?

HUOM! Ajatteluvirhe, lue vähintään -> korkeintaan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olisit jotain järkevää miettinyt!

Sinä ja kokoomus teette niitä työttömiä liukuhihnalta.
        Ne jotka kuuluvat ay-liikkeeseen ajattelevat juuri omilla aivoillaan, niin meillä kuin kaikissa sivistysmaissa.
        Olet niin pöljä ettet tunnusta että juuri niissä maissa joissa ei ammatillista järjestäytymistä sallita, eletään vielä keskiaikaisessa riistotaloudessa.

Kuppuuta ohtas !

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja kokoomus teette niitä työttömiä liukuhihnalta.
        Ne jotka kuuluvat ay-liikkeeseen ajattelevat juuri omilla aivoillaan, niin meillä kuin kaikissa sivistysmaissa.
        Olet niin pöljä ettet tunnusta että juuri niissä maissa joissa ei ammatillista järjestäytymistä sallita, eletään vielä keskiaikaisessa riistotaloudessa.

Kuppuuta ohtas !

Päinvastoin, minäkin aikoinaan työllistin liudan työntekijöitä ollessani yrittäjä. Eihän valtio sano ketään irti yrityksistä!

Se on ay mafia joka ei ymmärrä talouden päälle, joka työttömiä lisää!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Päinvastoin, minäkin aikoinaan työllistin liudan työntekijöitä ollessani yrittäjä. Eihän valtio sano ketään irti yrityksistä!

Se on ay mafia joka ei ymmärrä talouden päälle, joka työttömiä lisää!

Mutta nyt tunnetusti nykyinen hallitus tekee työttömiä joka ei ymmärrä talouden päälle miten yhteiskunta ja yritykset toimii. Siis Kokoomus hallituksessa, ja kai sinäkin tiedät mistä silloin kyse kuten nyt taas nähdäänkin.

Et kai Kokoomusta kannata ja vielä äänestäkin. Jos noin niin tuskin osaat järkevästi asiaa perustella millään tosiasioihin perustuen?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta nyt tunnetusti nykyinen hallitus tekee työttömiä joka ei ymmärrä talouden päälle miten yhteiskunta ja yritykset toimii. Siis Kokoomus hallituksessa, ja kai sinäkin tiedät mistä silloin kyse kuten nyt taas nähdäänkin.

Et kai Kokoomusta kannata ja vielä äänestäkin. Jos noin niin tuskin osaat järkevästi asiaa perustella millään tosiasioihin perustuen?

Sinäkö Lyyli ymmärrät miten yritys toimii? Monessako yrityksessä olet hallituksessa?

Ymmärrätkö edes miten yhtyeiskunta toimii? Meillä sen oletetaan toimivan demokraattisesti eli vaalien jälkeen aina enemmistöllä on valta! Se on se demokratian periaate joka ei vasureille näytä sopivan kuin silloin kun he äänestäjien virheen vuoksi ovat enemmistössä!

Tämänkin halliotuksen aikana aloittivat heti lakkosodan mikä ei ole demokratian mukaista!

Mitä järkevää sinä olet tuonut esiin? Kuin vaadit muilta, niin on syytä olle esimerkkinä! Tuo nyt joku järkevä ajatus esiin niin katsotaan sitten asiaa uudelleen!

• Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Extyökkärillä on paikkansa kirjoittajien joukossa. Hänen kirjoituksensa ovat oikein hyvää mainosta laitaoikeistolaisesta ajatteluavasta, joka perustuu ennakkoluuloille, mielikuville ja vahvalle uskolle. Tieteellistä tietoa ja tutkimusta nämä aina vähättelevät. Tietävät kuulemma omasta kokemuksestaan, että asiat ovat niin kuin he ne näkevät. Se ei ole mitään kokoomuslaista ajattelua vaan perussuomalaista, missä asiakokonaisuudet pyritään tiivistämään yhteen lauseeseen tai jopa yhteen sanaan. Jos joku ei miellytä, se on kommunismia tai ay-mafia. Sen kummempaa perustelua väitteiden tueksi ei yleensä esitetä ja extyökkäri on siitä tyypillinen esimerkki.

Ei hän ihan yhden sanan debatoija ole, mutta yleensä viestit tyhjentyät väitteeseen, että ay-mafia on kaiken huonon takana. On sama miten tämä hallitus epäonnistuu, syyllinen on joka tapauksessa Sanna Marin, jos menee huonosti. Esim. Unkarissa vastaava kirosana valtaa pitäville on Soros, joka on suuren kansainvälisen salaliiton pääarkkitehti. Näiden salaliittoihmisten ongelma on Soroksen kohdalla se, että 93-vuotiaalle miehelle pitäisi keksiä kaiken pahuuden jatkaja, sillä on tuskin uskottavaa syyttää miestä, että hän vielä haudastakin järjestelee asioita unkarilaisten pään menoksi.

Minusta on siis hyvä, että typeriä mielipiteitä voi esittää. Silloin jokaisen järkevämmän on helppo nähdä, että noinko perustelemattomille höpinöille laitaoikeistolainen maailmankuva perustuu.

• Mihin tieteelliseen tietoon mahdat viitata? Onko kyseessä matematiikka, fysiikka, kemia tai vaikka lääketiede?

Tieteeseen kun ei politiikkaa kannata sekoittaa sillä politiikan asiat ovat uskon asioita eivät tiedettä!

Tietystihän kunnon sosialisti aina ajattelee, jotta jos ei ole sosialisti niin toinen mahdollisuus on laitaoikeisto. Muuta ei nähdä ja se on heidän virheensä laitavasemmistossaan.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mihin tieteelliseen tietoon mahdat viitata? Onko kyseessä matematiikka, fysiikka, kemia tai vaikka lääketiede?

Tieteeseen kun ei politiikkaa kannata sekoittaa sillä politiikan asiat ovat uskon asioita eivät tiedettä!

Tietystihän kunnon sosialisti aina ajattelee, jotta jos ei ole sosialisti niin toinen mahdollisuus on laitaoikeisto. Muuta ei nähdä ja se on heidän virheensä laitavasemmistossaan.

Kuten aloituksessa mainittiin kohdaltasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten aloituksessa mainittiin kohdaltasi.

Jos Extyökkäri olisi normaali järkevä ajatteluun pystyvä ihminen niin varmasti oli näiden palstojen suurin itsensä nolaajaa. Mutta sairaudelleen ei tietysti voi mitään.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mihin tieteelliseen tietoon mahdat viitata? Onko kyseessä matematiikka, fysiikka, kemia tai vaikka lääketiede?

Kerro nyt jotain positiivista Kokoomuksen historiasta. No et tunnetusti kerro. Miksi et kerro?

• Extyökkäri kirjoitti:

Kaikki tutkittu tieto voi olla tarpeen ja sitä voidaan hyödyntää poliittisessa päätöksenteossa. Länsimaissa on pitkälti omaksuttu näkemys, että poliittisen päätöksenteon pitäisi perustua tutkittuun tietoon ja lainvalmistelussa pitäisi arvioida lainsäädännön vaikutuksia. Tutkittua tietoa hyödynnetään monin tavoin. Se voi innoittaa poliitikkoja tekemään poliittisia esityksiä asioista, joissa on vankka tiedollinen perusta. Itse lainsäädäntöprosessissa tietoa hyödynnetään monin tavoin. Se alkaa virkamiesvalmistelusta, missä valmistelijat ovat alansa asianuntijoita. Sen jälkeen asiantuntijoilta pyydetään lausuntoja ja heitä kuullan eduskunnan valiokunnissa. Avoimessa yhteiskunnassa tiedemaailma on usein halukas myös itse arvioimaan tehtyjä päätöksia ja niiden vaikutuksia. Tieto ja päätöksenteko ovat tällä tavoin vahvasti kietoutuneet toisiinsa.

Asiat ovat tietysti monitahoisia ja niiden hyötyjä ja haittoja voi pohtia monesta näkökulmasta. Politiikka astuu esiin sitten siinä, että vaihtoehdoista valitaan sellaisia, jotka miellyttivät omaa silmää. Esimerkiksi voidaan ottaa vaikkapa veroratkaisut. Yksi näkemys voi painottaa sitä, että verotuksella voidaan kerätä rahaa esim. yhteiskunnallisen tasa-arvon edistämiseen tasaamalla väestön tuloeroja. Toinen taas painottaa sitä, että alentamalla veroja, voidaan kasvattaa taloudellista kokonaispottia. Molemmat poliittiset pyrkimykset voivat perustua tutkittuun tietoon ja olla samanaikaisesti oikeassa. Se johtuu siitä, että painotukset ovat arvovalintoja. Toisessa painotetaan humanismia (siis että kaikilla menisi hyvin) ja toisessa taloudellista kasvua (siis että talouskasvu olisi maksimaalinen). Politiikan tehtävä on suorittaa näitä arvopainotuksia, mutta sen ei tarvitse eikä kannatakaan sotia tutkittua tietoa vastaan.

Toinen esimerkki voisi olla vaikkapa tupakan valmistusta, myyntiä yms. koskevat rajoitukset. Tieteellisen, siis tapauksessa lääketieteellisen tutkimuksen näyttö tupakoinnin vahingollisuudesta terveydelle ja siten myös taloudelle on on niin vahva, että sitä on alettu pitää absoluuttisena totuutena. Päätöksenteossa on siis ollut erittäin vahva tieteellinen näyttö takana, kun rajoituksia ja kieltoja on säädetty. Mitään tieteellistä vastanäyttöä ei enää edes yritetä esittää, koska sen uskottavuus on nolla. Tässä kohdin vasta-argumentiksi onkin noussut ihmisen vapaa valinta. Sen perusteella ihminen voi aiheuttaa vapaasti vahinkoa itselleen. Perusteena on siis holhoamisen vastustaminen. Tässä tapauksessa tutkittua tietoa vastaan käydään arvovalinnalla vapaudesta, kun tiedolliset argumentit puuttuvat. Politiikan rajapinta suhteessa tietoon siis on toisenlainen kuin verotusesimerkissä.

Tutkitun tiedon hyödyntäminen ei siis tarkoita, että sen avulla voitaisiin sivuuttaa politiikka. Jos näin olisi, voisimme kohta päästä tilanteeseen, missä parlamentaarinen demokratia voitaisiin lopettaa ja siirtää päätöksenteko tekoälyn suoritettavaksi, sillä kun on kaikki tarvittava tieto hallussaan ja se osaa pian tehdä erittäin päteviä hyöty-haitta-analyysejä. Mutta se ei osaa koskaan ratkaista kysymystä esim. siitä, painotetaanko päätöksenteossa esim. humanismia vai taloudellisia kokonaishyötyjä. Konehan voisi taloudellisesta näkökulmasta katsoen ehdottaan esim. ettei yli 80-vuotiaille saa antaa mitään elämää pitkittäviä hoitoja, koska he ikääntyessään muuttuvat taloudellisessa mielessä kustannuksiksi ja haitoiksi. Humaani argumentointi painottaa taas täysin muita asioita kuin taloudellisia.

Kunnon sen paremmin kuin heikomman kunnonkaan sosialisti ajattele mitenkään välttämättä niin, että toinen mahdollisuus on laitaoikeisto. Suomesta ja muista länsimaista laitaoikeisto puuttui sotien jälkeen aika lailla tyystin 2000-luvulle saakka. Vasta finanssikriisin jälkeen alkoi laitaoikeistolaisten laajempi kaikkia länsimaita koskenut esiinmarssi. Sen esiasteita olivat maahanmuuttoa vastustaneet poliittiset liikkeet. Toinen vastarannan kiiskien porukka koostui EU-vastaisista voimista. Näitä yhdisti etnonationalistinen ja arvokonservatiivinen ajatusmaailma. Arvomaailmatasolla ne näkivät erityisen pahoina asioina feminismin, ympäristöhuolet, liberalismin, ns. moraalisen rappion ja globalisaation.Uuden laitaoikeistolaisen politiikan suuria nimiä Euroopassa ovat olleet Putin, Orban, Le Pen ja USAssa Trump. Ennen näiden laitaoikeistolaisten nousua ei ollut mitään erityisempää laitaoikeistoa äärioikeistosta puhumattakaan. Ilmiö kasvoi vasta näiden uusien populistipuolueiden myötä. Esim. Kokoomus oli Suomessa hyvin maltillinen oikeistolainen puolue, jonka kanssa vasemmisto ja erityisesti SDP on tehnyt monen hallituskauden ajan yhteistyötä. Onnistuneimpana voitaneen pitää Paavo Lipposen ja Sauli Niinistön yhteistyötä Lipposen hallituksessa. Blokkiajattelua on alkanut esiintyä vasta persujen kannatuksen kasvun myötä. On tietysti niin, että laitaoikeistolla on taipumusta nimittää tätä mallista osaa Kokoomuksesta osaksi vasemmistoa. Orpo on muuttanut Kokoomusta monta askelta tähän suuntaan.

• mielipidepankki kirjoitti:

Kaikki tutkittu tieto voi olla tarpeen ja sitä voidaan hyödyntää poliittisessa päätöksenteossa. Länsimaissa on pitkälti omaksuttu näkemys, että poliittisen päätöksenteon pitäisi perustua tutkittuun tietoon ja lainvalmistelussa pitäisi arvioida lainsäädännön vaikutuksia. Tutkittua tietoa hyödynnetään monin tavoin. Se voi innoittaa poliitikkoja tekemään poliittisia esityksiä asioista, joissa on vankka tiedollinen perusta. Itse lainsäädäntöprosessissa tietoa hyödynnetään monin tavoin. Se alkaa virkamiesvalmistelusta, missä valmistelijat ovat alansa asianuntijoita. Sen jälkeen asiantuntijoilta pyydetään lausuntoja ja heitä kuullan eduskunnan valiokunnissa. Avoimessa yhteiskunnassa tiedemaailma on usein halukas myös itse arvioimaan tehtyjä päätöksia ja niiden vaikutuksia. Tieto ja päätöksenteko ovat tällä tavoin vahvasti kietoutuneet toisiinsa.

Asiat ovat tietysti monitahoisia ja niiden hyötyjä ja haittoja voi pohtia monesta näkökulmasta. Politiikka astuu esiin sitten siinä, että vaihtoehdoista valitaan sellaisia, jotka miellyttivät omaa silmää. Esimerkiksi voidaan ottaa vaikkapa veroratkaisut. Yksi näkemys voi painottaa sitä, että verotuksella voidaan kerätä rahaa esim. yhteiskunnallisen tasa-arvon edistämiseen tasaamalla väestön tuloeroja. Toinen taas painottaa sitä, että alentamalla veroja, voidaan kasvattaa taloudellista kokonaispottia. Molemmat poliittiset pyrkimykset voivat perustua tutkittuun tietoon ja olla samanaikaisesti oikeassa. Se johtuu siitä, että painotukset ovat arvovalintoja. Toisessa painotetaan humanismia (siis että kaikilla menisi hyvin) ja toisessa taloudellista kasvua (siis että talouskasvu olisi maksimaalinen). Politiikan tehtävä on suorittaa näitä arvopainotuksia, mutta sen ei tarvitse eikä kannatakaan sotia tutkittua tietoa vastaan.

Toinen esimerkki voisi olla vaikkapa tupakan valmistusta, myyntiä yms. koskevat rajoitukset. Tieteellisen, siis tapauksessa lääketieteellisen tutkimuksen näyttö tupakoinnin vahingollisuudesta terveydelle ja siten myös taloudelle on on niin vahva, että sitä on alettu pitää absoluuttisena totuutena. Päätöksenteossa on siis ollut erittäin vahva tieteellinen näyttö takana, kun rajoituksia ja kieltoja on säädetty. Mitään tieteellistä vastanäyttöä ei enää edes yritetä esittää, koska sen uskottavuus on nolla. Tässä kohdin vasta-argumentiksi onkin noussut ihmisen vapaa valinta. Sen perusteella ihminen voi aiheuttaa vapaasti vahinkoa itselleen. Perusteena on siis holhoamisen vastustaminen. Tässä tapauksessa tutkittua tietoa vastaan käydään arvovalinnalla vapaudesta, kun tiedolliset argumentit puuttuvat. Politiikan rajapinta suhteessa tietoon siis on toisenlainen kuin verotusesimerkissä.

Tutkitun tiedon hyödyntäminen ei siis tarkoita, että sen avulla voitaisiin sivuuttaa politiikka. Jos näin olisi, voisimme kohta päästä tilanteeseen, missä parlamentaarinen demokratia voitaisiin lopettaa ja siirtää päätöksenteko tekoälyn suoritettavaksi, sillä kun on kaikki tarvittava tieto hallussaan ja se osaa pian tehdä erittäin päteviä hyöty-haitta-analyysejä. Mutta se ei osaa koskaan ratkaista kysymystä esim. siitä, painotetaanko päätöksenteossa esim. humanismia vai taloudellisia kokonaishyötyjä. Konehan voisi taloudellisesta näkökulmasta katsoen ehdottaan esim. ettei yli 80-vuotiaille saa antaa mitään elämää pitkittäviä hoitoja, koska he ikääntyessään muuttuvat taloudellisessa mielessä kustannuksiksi ja haitoiksi. Humaani argumentointi painottaa taas täysin muita asioita kuin taloudellisia.

Kunnon sen paremmin kuin heikomman kunnonkaan sosialisti ajattele mitenkään välttämättä niin, että toinen mahdollisuus on laitaoikeisto. Suomesta ja muista länsimaista laitaoikeisto puuttui sotien jälkeen aika lailla tyystin 2000-luvulle saakka. Vasta finanssikriisin jälkeen alkoi laitaoikeistolaisten laajempi kaikkia länsimaita koskenut esiinmarssi. Sen esiasteita olivat maahanmuuttoa vastustaneet poliittiset liikkeet. Toinen vastarannan kiiskien porukka koostui EU-vastaisista voimista. Näitä yhdisti etnonationalistinen ja arvokonservatiivinen ajatusmaailma. Arvomaailmatasolla ne näkivät erityisen pahoina asioina feminismin, ympäristöhuolet, liberalismin, ns. moraalisen rappion ja globalisaation.Uuden laitaoikeistolaisen politiikan suuria nimiä Euroopassa ovat olleet Putin, Orban, Le Pen ja USAssa Trump. Ennen näiden laitaoikeistolaisten nousua ei ollut mitään erityisempää laitaoikeistoa äärioikeistosta puhumattakaan. Ilmiö kasvoi vasta näiden uusien populistipuolueiden myötä. Esim. Kokoomus oli Suomessa hyvin maltillinen oikeistolainen puolue, jonka kanssa vasemmisto ja erityisesti SDP on tehnyt monen hallituskauden ajan yhteistyötä. Onnistuneimpana voitaneen pitää Paavo Lipposen ja Sauli Niinistön yhteistyötä Lipposen hallituksessa. Blokkiajattelua on alkanut esiintyä vasta persujen kannatuksen kasvun myötä. On tietysti niin, että laitaoikeistolla on taipumusta nimittää tätä mallista osaa Kokoomuksesta osaksi vasemmistoa. Orpo on muuttanut Kokoomusta monta askelta tähän suuntaan.

Sinä itse tuossa hieman aiemmin väitit: ”Tieteellistä tietoa ja tutkimusina vähättelevät.  ”!

Tiede ja sinun politiikan tietosi eivät ole veljeksiä! Kun tieteestä puhutaan, niin esitin sinulle käsityksen siitä, mitä tieteeseen voidaan lukea: ”Onko kyseessä matematiikka, fysiikka, kemia tai vaikka lääketiede? ”!

Politiikan tienoilla tieto on enemmänkin mielipiteitä, joita sitten on äärivasemmalta äärioikeaan. Niitä ei tieteeseen voi verrata vaikka olisikin joku jotain tutkinut. Olihan NL aikanakin sosialismikin maailman pelastaja mutta kaatoi pappinsa nurin joskin taas pyrkii saaliin jaolle naapurissa. Politiikka lähentelee enemmän uskontoa kuin tiedettä vaikka kaiketi kirkkohistoriaakin tieteen tavoin käsitellään.

Tutkittu tieto onkin sitten juuri tuohon tutkijan kulloiseenkin uskontoon (poliittiseen) vertautuvaa tietoa. Jos eri aatemaailmasta kotoisin olevat tutkijat tutkivat samaa asiaa, niin tulokset tuskin ovat yhteneviä paljolti!

Mihin sitten viittaatkaan tasa-arvolla lienee hieman suhteellista. Esim. verojen kerääminen tasa-arvon lisäämiseksi ei tule koskaan onnistumaan, sillä siinä toiste työtä aliarvostetaan jakamalla sen tuloksia niiden eduksi, jotka eivät edes viitsi aikaansa oman elantonsa ylläpitoon haaskata, kun muut hoitavat sen hänen puolestaan!

Vasurisosialistinahan sinä näet kaikki muut laitaoikeistona, mikä osoittaa sinun todella olevan uskovainen kykenemättä näkemään ja ajattelemaan reaalimaailmaa sellaisenaan.

Kun mietit politiikan kehittymistä niin joskus -60 luvullahan ja taisi olla vielä -70 luvullakin, kun vaaleissa vasurit saivat noin 50% kannatuksen, mutta se on nyt noin puolessa eli 25% kieppeillä.

Huonolla politiikallaan ja kansan viisastuessa vasemmisto menetti kannatustaan ja yksi syy siihen oli persu vaihtoehto, jonka menestys heitä riepoo. He kuitenkin ovat osa kansaa joten saman arvoisia kuin muutkin. Meillä silti laitaoikeisto on vain vasurien unissa ja mielikuissa, kun jonkun pitää olla syyllinen heidän tappioonsa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sinä itse tuossa hieman aiemmin väitit: ”Tieteellistä tietoa ja tutkimusina vähättelevät.  ”!

Tiede ja sinun politiikan tietosi eivät ole veljeksiä! Kun tieteestä puhutaan, niin esitin sinulle käsityksen siitä, mitä tieteeseen voidaan lukea: ”Onko kyseessä matematiikka, fysiikka, kemia tai vaikka lääketiede? ”!

Politiikan tienoilla tieto on enemmänkin mielipiteitä, joita sitten on äärivasemmalta äärioikeaan. Niitä ei tieteeseen voi verrata vaikka olisikin joku jotain tutkinut. Olihan NL aikanakin sosialismikin maailman pelastaja mutta kaatoi pappinsa nurin joskin taas pyrkii saaliin jaolle naapurissa. Politiikka lähentelee enemmän uskontoa kuin tiedettä vaikka kaiketi kirkkohistoriaakin tieteen tavoin käsitellään.

Tutkittu tieto onkin sitten juuri tuohon tutkijan kulloiseenkin uskontoon (poliittiseen) vertautuvaa tietoa. Jos eri aatemaailmasta kotoisin olevat tutkijat tutkivat samaa asiaa, niin tulokset tuskin ovat yhteneviä paljolti!

Mihin sitten viittaatkaan tasa-arvolla lienee hieman suhteellista. Esim. verojen kerääminen tasa-arvon lisäämiseksi ei tule koskaan onnistumaan, sillä siinä toiste työtä aliarvostetaan jakamalla sen tuloksia niiden eduksi, jotka eivät edes viitsi aikaansa oman elantonsa ylläpitoon haaskata, kun muut hoitavat sen hänen puolestaan!

Vasurisosialistinahan sinä näet kaikki muut laitaoikeistona, mikä osoittaa sinun todella olevan uskovainen kykenemättä näkemään ja ajattelemaan reaalimaailmaa sellaisenaan.

Kun mietit politiikan kehittymistä niin joskus -60 luvullahan ja taisi olla vielä -70 luvullakin, kun vaaleissa vasurit saivat noin 50% kannatuksen, mutta se on nyt noin puolessa eli 25% kieppeillä.

Huonolla politiikallaan ja kansan viisastuessa vasemmisto menetti kannatustaan ja yksi syy siihen oli persu vaihtoehto, jonka menestys heitä riepoo. He kuitenkin ovat osa kansaa joten saman arvoisia kuin muutkin. Meillä silti laitaoikeisto on vain vasurien unissa ja mielikuissa, kun jonkun pitää olla syyllinen heidän tappioonsa!

"Kun mietit politiikan kehittymistä niin joskus -60 luvullahan ja taisi olla vielä -70 luvullakin, kun vaaleissa vasurit saivat noin 50% kannatuksen, mutta se on nyt noin puolessa eli 25% kieppeillä."

Ja muutos tunnetaan jo niin yhteiskunnan kun kansalaisten osalta, Onko sinun mielestä menty huonompaan vai parempaan. Jostain syystä panttaat useasti sinulta kysyttyjä Kokoomuksen hyviä tekoja suomalaisille ja Suomelle. Onko siihen joku syy?

"Huonolla politiikallaan ja kansan viisastuessa vasemmisto menetti kannatustaan ja yksi syy siihen oli persu vaihtoehto, jonka menestys heitä riepoo."

Perussuomalaiset nyt toista kertaa hallituksessa. Ja kummallakin kerralla sinne pääsi historian suurimmilla valheilla ennen vaaleja. Kai muistat 2015 vaalit mitä Soini ja kumppanit kertoi. Jo heti vaalien jälkeen heillä takki kääntyi ja sitten se pieni ryhmä jotka oli ministereitä (+muutama kansaedustaja) meni Sipilän perustamiin sinisiin Sipilän orjjksi. Tämä porukkahan menetti maineensa lopullisesti eikä heistä kukaan ollut edes lähellä seuraavissa vaaleissa päästä uudestaan eduskuntaan, Viime vaaleissa taas sama puolue ja sama paska ennen vaaleja, ja taas upposi äänestäjiin. Kyse kyllä pitkälti on äänestäjien tyhmyydestä jos oletetaan äänestivät sen mukaan mitä puolue kertoili. Toki Kokoomuksen äänestäjät paljon tyhmempiä kun sen tuhot tiedetään jo pitempään. Etkö sinä ole se joka usealla nimimerkillä kehut Kokoomusta mutta et osaa sanoa miksi.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kun mietit politiikan kehittymistä niin joskus -60 luvullahan ja taisi olla vielä -70 luvullakin, kun vaaleissa vasurit saivat noin 50% kannatuksen, mutta se on nyt noin puolessa eli 25% kieppeillä."

Ja muutos tunnetaan jo niin yhteiskunnan kun kansalaisten osalta, Onko sinun mielestä menty huonompaan vai parempaan. Jostain syystä panttaat useasti sinulta kysyttyjä Kokoomuksen hyviä tekoja suomalaisille ja Suomelle. Onko siihen joku syy?

"Huonolla politiikallaan ja kansan viisastuessa vasemmisto menetti kannatustaan ja yksi syy siihen oli persu vaihtoehto, jonka menestys heitä riepoo."

Perussuomalaiset nyt toista kertaa hallituksessa. Ja kummallakin kerralla sinne pääsi historian suurimmilla valheilla ennen vaaleja. Kai muistat 2015 vaalit mitä Soini ja kumppanit kertoi. Jo heti vaalien jälkeen heillä takki kääntyi ja sitten se pieni ryhmä jotka oli ministereitä ( muutama kansaedustaja) meni Sipilän perustamiin sinisiin Sipilän orjjksi. Tämä porukkahan menetti maineensa lopullisesti eikä heistä kukaan ollut edes lähellä seuraavissa vaaleissa päästä uudestaan eduskuntaan, Viime vaaleissa taas sama puolue ja sama paska ennen vaaleja, ja taas upposi äänestäjiin. Kyse kyllä pitkälti on äänestäjien tyhmyydestä jos oletetaan äänestivät sen mukaan mitä puolue kertoili. Toki Kokoomuksen äänestäjät paljon tyhmempiä kun sen tuhot tiedetään jo pitempään. Etkö sinä ole se joka usealla nimimerkillä kehut Kokoomusta mutta et osaa sanoa miksi.

Maalla ja yhteiskunnalla menee aina paremmin mitä pienemmäksi vasemmito kuihtii. Presidentin vaalien tulos oli aika rohkaiseva, sillä sen vasemmiston kannatus ekalla kierroksella kertoi reaalin totuuden vasemmiston todellisesta kannatuksesta, muistaakseni alle 10%.

Kun persujen kannatus on suuruusluokaltaan samaa kuin vasurien tappio niin siitäkin voi vetää johtopäätöksen mistä se porukka on persuihin löytynyt! Itseänne saatte syyttää, ovathan tosin persut suomalaisia ja siten oikeutettuja ajattelemaan kuten haluatte.

Sipilä hoiti hommaa muutoin hyvin mutta antoi liikaa periksi vasurien taistelujärjestölle ay mafialle.

Kun nyt olemme toistaiseksi demokratiassa, niin ihmisillä on vapaus valita se ajatusmaailma, joka heistä parhaalta tuntuu. Jos siis kansa jota me kaikki edustamme katsoo vasemmiston tien vääräksi, niin ei heitä siitä pidä moittia, vaan itse miettiä MIKSI?

Minä aina kirjoitan omaa kantaani asioista ja nikilläni. Muutoin on vaikeaa tietää, kenen kanssa keskustelee ellei kaverilla ole omaa nikkiä. Sinäkin olet Lyyli joka lienee joku puskahuutyaja porukka!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Maalla ja yhteiskunnalla menee aina paremmin mitä pienemmäksi vasemmito kuihtii. Presidentin vaalien tulos oli aika rohkaiseva, sillä sen vasemmiston kannatus ekalla kierroksella kertoi reaalin totuuden vasemmiston todellisesta kannatuksesta, muistaakseni alle 10%.

Kun persujen kannatus on suuruusluokaltaan samaa kuin vasurien tappio niin siitäkin voi vetää johtopäätöksen mistä se porukka on persuihin löytynyt! Itseänne saatte syyttää, ovathan tosin persut suomalaisia ja siten oikeutettuja ajattelemaan kuten haluatte.

Sipilä hoiti hommaa muutoin hyvin mutta antoi liikaa periksi vasurien taistelujärjestölle ay mafialle.

Kun nyt olemme toistaiseksi demokratiassa, niin ihmisillä on vapaus valita se ajatusmaailma, joka heistä parhaalta tuntuu. Jos siis kansa jota me kaikki edustamme katsoo vasemmiston tien vääräksi, niin ei heitä siitä pidä moittia, vaan itse miettiä MIKSI?

Minä aina kirjoitan omaa kantaani asioista ja nikilläni. Muutoin on vaikeaa tietää, kenen kanssa keskustelee ellei kaverilla ole omaa nikkiä. Sinäkin olet Lyyli joka lienee joku puskahuutyaja porukka!

Mutta miksi noin kirjoitat kun oikea totuus on kaikkien tiedossa? Siis ihan oikea totuus.

Oletko valmis asialliseen keskusteluun vaikka esimerkiksi alkaen Kokoomuksesta ja sen historiasta tekoineen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miksi noin kirjoitat kun oikea totuus on kaikkien tiedossa? Siis ihan oikea totuus.

Oletko valmis asialliseen keskusteluun vaikka esimerkiksi alkaen Kokoomuksesta ja sen historiasta tekoineen?

No ei varmasti ole!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

No miten sinulla jos asiaa puhutaan? Meneekö liian vaikeaksi kun aina silloin tunnetusti vaikenet? Mistähän syystä?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Miksi menit tuosta hiljaiseksi. Jos puhuu paskaa niin pitää edes yrittää puolustaa sitä.

"Mutta miksi noin kirjoitat kun oikea totuus on kaikkien tiedossa? Siis ihan oikea totuus.

Oletko valmis asialliseen keskusteluun vaikka esimerkiksi alkaen Kokoomuksesta ja sen historiasta tekoineen?"

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Näkyy tuossa alla olevan vastauksia ja haasteita sinulle.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Muutoin on vaikeaa tietää, kenen kanssa keskustelee ellei kaverilla ole omaa nikkiä"

No sinun kavereilla (EXKAXEX,karva.naamarit) on nimimerkit. Miksei teidän keskenään käymiä keskusteluja täällä näy?

• Anonyymi

Eikös YXKAXEX ja karva.naamari kommentoi ?

Mikä olisi oikea tautiluokka kolmella nimimerkillä esiintyjälle ?

• Anonyymi

Niinpä !
        Patahullu ja seinähullu ovat jo melkoisia mutta kyllä tuo luojaltaan pahiten saamapuolelle jäänyt palstapelle ansaitsee järeämmän luokan !

• Anonyymi

Että tuollainen tapaus.

Mitähän tahoa edustaa kun monilla nimimerkeillä yrittää uskontoaan huonosti kaupata?

• Anonyymi

Diagnoosi = epäonnistunut ja siksi katkeroitunut yrittäjä, joka alkoholistin tavoin vierittää syyn muualle kuin itseensä. Tässä tapauksessa syy on ay-liikkeessä.

• Anonyymi

Pienen seurannan jälkeen tämä aloitus hyvä. Todella omituinen nimimerkki.

• Anonyymi

Omituisintahan siinä on kolmen nimimerkin suojasta hyökkäily ?

Onko moiselle edes lääketieteessä diagnoosia ?

• Entä diagnoosi puskahuutajille jotka eivät kehtaa esiintyä tunnistettavina? Olisiko yleinen tyhmyys ja epävarmuus?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Entä diagnoosi puskahuutajille jotka eivät kehtaa esiintyä tunnistettavina? Olisiko yleinen tyhmyys ja epävarmuus?

No laita nimesi ja osoitteesi niin sitten jatketaan kun olet tunnistettavana. Siis oikea nimesi, etkä ala useilla nimillä esittämään itseäsi tai jotain vastaavaa "kaikki tietävää" minä nyt yrität esiintyä.

Pallo sinulla. Haluatko esiintyä tunnistettavana mitä muilta vaadit?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Entä diagnoosi puskahuutajille jotka eivät kehtaa esiintyä tunnistettavina? Olisiko yleinen tyhmyys ja epävarmuus?

"jotka eivät kehtaa esiintyä tunnistettavina?"

No sinä kehtaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"jotka eivät kehtaa esiintyä tunnistettavina?"

No sinä kehtaat.

Taisi tuo ryssien trollitoimisto hiljentyä. Loppuiko vodka.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Menit hiljaiseksi kun piti asiaa alkaa puhumaan. Tuosta ei Putin tykkää.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Paljon näkyy sinulla olevan selitettävää.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

No kukas sinä sitten olet?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Koska sinä meinaat esiintyä tunnistettavana. Vai meinaatko vaan pysyä ryssien puskahuutajana mistä sinut täällä tunnettaan.

• Anonyymi

Tää on oikeasti hauska ketju. Tuo kokoomuskommari hakee vertaistaan.

• Anonyymi

Näkyy tuo Extyökkäri saaneen mainetta.

• Anonyymi

Ei ole Exällä omaa elämää, ei sen vertaa saanut elämässään aikaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kirjoittaako tuo Extyökkäri monine nimimerkkeineen Suomesta vai Venäjältä? Kun haiskahtaa että kannattaa kumpaakin. Niin Suomen nykyistä hallitusta ja samoin NL/Venäjän politiikkaa.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe