alkoholi parantaa

Anonyymi-ap

Luulen tulleeni tilanteeseen, jossa alkoholi vain parantaa suoriutumistani elämästä, ilman kaljaa olen saamaton ja sanaton sekä masentunut. Olen käyttänyt paljon alkoholia ja harkinnut alkoholista luopumista, mutta olen havainnut mainitsemani asian.

10

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet kuin keskisarja .

• Anonyymi

Ei kait Teemu Keskisarja ole alkoholisti?

• Anonyymi

Eli olet siis luonut jo selvän riippuvuussuhteen etanoliin.

• Anonyymi

This. Se johtaa henkilökohtaiseen päihde-helevettiin jo viikkojen saatossa.

• Anonyymi

Tuossa joulun korvilla oli flunssaa, niin otin lääkkeeksi aluksi vain purskuttelua ja sitten lusikallisia aamuin illoin ja tarvittaessa, niin huomasin itsekin kuinka jaksaa paremmin elämää ja sosiaaliset taidot kohenevat. Saattaa ihan välissä jopa hymyillä, Sen jälkeen olen käynyt pieniä pulloja ostelemassa silloin tällöin ja nauttinut lusikallisia. Hyvä yleislääke. Entisenä juoppona en tiennyt, että minusta olisi kohtuukäyttäjäksi, joten pidän tätä ihmeenä.

• Anonyymi

Puhun tässä siis viinaksista. Suomi viinaa ja jotakin Eteläkorealaista mietoa reilu 20% viinasta olen ostellut. Tuosta eteläkorealaisesta pidän kyllä erittäin paljon.

• Anonyymi

Alkoholin parantava vaikutus on huijausta, eniten sitä juodessa huijaa itseään, jos luulee, että se parantaa, edes olotilaa.
      Humalassa voi tuntua, että siitä saa apua sosiaalisissa tilanteissa, tai että se piristäisi masentunutta, mutta pitemmän päälle se ei tee kuin haittaa.
      Jos alkoholista muodostuu ongelma, kaikki vain pahenee ajan myötä.
      Itsetunto laskee, masentaa, ahdistaa, eikä maksa ja haimakaan tykkää, jos liikaa juo.
      Lääkkeeksi tosi huono vaihtoehto.
      Harva alkoholisti varmaankaan haluamalla haluaa olla alkoholisti, ennemminkin helvettiä se on.

• Anonyymi

Minä koen lähes kaikkia noita asioita vaikka en edes käytä alkoholia ja olenkin miettinyt että mitä menetettävää vaikka alkaisinkin juopoksi? Tai ei voi olla mitään menetettävää muuta kuin raha.

• Anonyymi

Terveyden menetät

• Anonyymi

Se on jo mennyttä, et ymmärtänyt pointtiani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7412
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3625
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43