Hiljattain nämä sanat:
-"Preterismi"on harhaoppi.
"Osittaiseen preterismiin" riittää vastaukseksi Jumalamme Sana:
"Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan".
"Osittaista preterismiä" ei siis edes ole olemassa.
"Preterismi" tuo seurakuntiin
-"Naisnuorisopastorit".
-"Naispastorit".
-"Naisvanhemmistoveljet".
-Avioeron jälkeiset nk."uusavioliitot".
Preterismi on paholaisen "troijan hevoinen",jonka saatana yrittää tuoda seurakuntiin,kuten Sana Sanoo:
"Itse perkele tekeytyy valkeuden enkeliksi".
Tämän kaiken taustalla on aina rahan,vallan ja maineen,eli julkisuuden himo.
Kuten Sana Sanoo:
"Rahanhimo on kaiken pahan alku ja juuri".
Israel on Raamatussa kaksi eri asiaa,maailmanhistoriamme loppuun saakka.
Vertauskuvainnollinen,eli "Hengellinen Israel",sekä "maallinen Israel" eli valtio Lähi-Idässä.
Tämä valtio Lähi-Idässä on "viinipuun lehti",joka eri kasvuvaiheissaan näyttää,kuinka lähellä kesä on.
Tämä valtio ja kansa on myöskin edelleen Jumalan omaisuuskansa.
Harhaoppien ja niiden "opettajien" suurin motiivi on aina itsekäs ja pimeä sydän.
Kannattaa uskoa täydellinen Evankeliumi,eli Raamattu kannesta kanteen,siitä mitään pois jättämättä/Sinne mitään ylimääräistä lisäämättä.Aamen.
SUOMEN PROFEETTA LAUSUI PRETERISMISTÄ...
5
211
Vastaukset
- Anonyymi
Preterismi on suuri siunaus Suomen Siionille ja lisäksi jalat maassa pitävä rationaalinen oppi
- Anonyymi
Jalat maassa myöskin,kun kysymyksessä on ylöstempaus.
- Anonyymi
Se on hyvä se sillä täältä ei temmata pois muita kuin niitä, jotka eivät ole kelvollisia tuhatvuotiseen valtakuntaan:
Matt
13:40 Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa.
13:41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,
13:42 ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
- Anonyymi
Maailmanloppu on suomeksi "Herran Päivä".
- Anonyymi
Kiukkuiset eksyttäjät keksivät mitä erikoisempia oppeja. Siksi on syytä lukea Raamattua, että osaa ymmärtää mikä on Raamatun mukaista ja mikä itse keksittyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007