Uusi tutkimus osoittaa...

Anonyymi-ap

... että venäläisiä otetaan edelleen töihin. Tai ainakin kutsutaan haastatteluun. Miksi? Eikö olisi jo aika lähettää nämä loiset takaisin kotiin?

15

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta yrittäjät säästää paljon rahaa, kun tekevät pähkinöillä töitä nuo venäläiset...voi nostaa osinkoina enempi rahaa ulos firmasta.

• Anonyymi

Miksi venäläiset edes tänne tulevat? Miksi irak, pohjoiskorea tai joku muu heidän kaverimaansa ei työllistä niitä?

• Anonyymi

Kaikki Venöläiset pois Suomesta ja heti! Kotirauha paranee kummasti kerrostaloissa tämän jälkeen

• Anonyymi

Suomalaiset samalla, ja kaikki muutkin. Paranee kotirauha entisestään. Sitten on hyvä kun olen ainoa talossa.

• Anonyymi

Monet venäläiset ovat Suomessa paossa hallintoa.

• Anonyymi

Kaikki ne on Putinin kannattajia, sadisteja ovat.

• Anonyymi

juurikin noin on.

• Anonyymi

Kaikki ulkomaalaiset pääsee käytännössä helpommin töihin kuin suomalainen. En itse tunne yhtään ulkomaalaista joka ei ole töissä. Itse hakenut ihan kaikkea työtä porraskäytävien siivouksesta lähtien mutta ei vain mihinkään pääse. Samat firmat ottaa ulkomaalaisia töihin oppisopimuksella jolla taataan ulkomaalaiselle riittävä tulotaso suomessa elämiseen ja näin saadaan edullisesti työntekijä. Tämä sama pätee lähihoitajille, hoiva-avustajille jne. Suomalaisia ei todellakaan näihin oppisopimuskoulutuksiin oteta kuin muutamia valittuja toisin kuin nämä sadat ulkomaalaiset jotka haetaan ulkomailta tekemään työtä ja samalls opiskelemaan oppisopimuksella. Kyllö tuo vähän masentaa olla suomalainen suomessa.

• Anonyymi

Ulkomaalaisille on ainakin näitä bussin kuljettajan koulutuksia, opiskelevat ja saavat ammatin + töitä.

• Anonyymi

Putten kaksoiskansalaiset ovat velvollisia tekemään isänmaansa eli Venäjän hyväksi sotatoimia ja sabotaaseja Suomessa.

Näin heidän maansa lait on määriteltyinä, siitä voi päätellä kuinka vaarallisia ovat venäläiset Suomessa.

• Anonyymi

Äärimmäisen.

• Anonyymi

Voitko näyttää minulle sen lakipykälän, jossa tämä on määriteltynä?

• Anonyymi

Sitä ollaan niin Jenkkiä, että. Minulla on hyviä venäläisiå naapureita. Ei mitään häikkää.

• Anonyymi

Venäläisen hautausmaan vieressäkö asut?

• Anonyymi

Ei. Ihan kerrostalossa. Yksi suomalainen häirikkö onneksi muutti pois 🇫🇮

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37