Canon RP tarjous?

Anonyymi-ap

6

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo kamerahan on ollut pitempään valmistuksessa ja myynnissä kuin mikään muu Canonin pilitön malli, eli tuskimpa voi ainakaan Canonin vinkkelistä sanoa epäonnistuneeksi tekeleeksi.
      Loppuunmyynnissä? Kukapa tietää, mutta pakkohan tuonkin mallin valmistus on joskus loppua.
      RP:hän oli muistaakseni tullessaan halvin täysikennoinen, peilitön kamera markkinoilla (liekö sitä edelleen) ja onhan selvää, että siinä on kalliimpiin malleihin verrattuna jotain puutteita, mutta väittäisin, että hintaansa nähden erittäin pätevä kamera, monin puolin jopa parempi kuin paljon kalliimpi isoveljensä R.

Canonin nykyvehkeissä on vaan ongelmana RF- objektiivit: ne on nimittäin hirvittävän kalliita.

• Anonyymi

"Canonin nykyvehkeissä on vaan ongelmana RF- objektiivit: ne on nimittäin hirvittävän kalliita."
      Mulla on R50, käytän siinä paria-kolmea EF-linssiä sovittimen kaa. Toimii.

• Anonyymi

Peilitön järjestelmä EOS M tuli jo 2012 ja kameran tuorein versio M 200 näyttää olevan yhä myynnissä. M-sarja ei kai ole ollut mikään myyntimenestys. Aluksi ongelmana oli heikosti toimiva automaattitarkennus.

• Anonyymi

Lisäys, EOS M on APS-C -kennolla ja omalla objektiivikiinnityksellä, mutta EF-objektiivit käytettävissä sovittimella.

• Anonyymi

Mitä tuollaisella tekee?
      🥱

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe